Kan man inte gömma offline users i msn?

Permalänk
Medlem

Kan man inte gömma offline users i msn?

ja, Kan man inte dölja offline users i msn messenger?

Tacksam för svar.

Visa signatur

Weey, Merca 250 DÖD =)

Permalänk

Skaffa miranda istället.. mycket bättre och snyggare dessutom

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

Contacts>Sort Contacts By>Online/Offline

Tryck på Pilen som pekar upp brevid 'NOT ONLINE' i din lista... Wholah !

Permalänk
Medlem

Jag har miranda också. men de finns ju massa andra trevliga saker i msn som inte finns i miranda

Men jag vill ha så jag kan ha grupper och sen använda offilne online..

Visa signatur

Weey, Merca 250 DÖD =)

Permalänk

Hade det funnits en plugin till miranda för visningsbilder så hade det absolut varit det ultimata.. men jag kör på det i vilket fall eftersom msn e så jävla jobbigt enligt mig.

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk

Jag tycker att skicka och ta emot filer i miranda fungerar dåligt.
Annars är det ett bra program.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -:Particle:-
Hade det funnits en plugin till miranda för visningsbilder så hade det absolut varit det ultimata.. men jag kör på det i vilket fall eftersom msn e så jävla jobbigt enligt mig.

Kör Windows Messenger istället då? Kan du köra webcam, voicechat "mm" genom miranda?

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|