Permalänk

Hur stor är raidkuben?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
Zebra tyg. e du desperat eller?

Ja helt klar han e, annars så hade han ju använt Leopard tyg!

Hade nog blivet rätt snyggt om du klädde resten i Leopard! (Hälften Zebra o hälften Leo)

Visa signatur

Amd64 3200+ (Zalman 7000B-AluCu)|Gigabyte K8NS Pro|1Gb Ram|Leadtek 6800Gt @ 380 / 1080|Antec LanBoy / Tagan 480w

Permalänk
Medlem

det är jag som leverar hans chassin

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|Fedora Srv VM Host: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av )ExecutoR(

[Edit] Kollade de andra bilderna... Det som jag funderade mest på var varför du envisades med att borra en massa små hål åt fläkten när de flesta det första de gör när de ser liknande hål sågar bort allt direkt för att få något luftflöde över huvud taget. Så varför envisades du med att ha det så? tycker det verkar ganska dumt
Aja, ett fint chassi om man gillar zebratyg var det ivf!

SVAR:Nja det ska nog inte bli så.Tro nog inte att det blir så farligt skall sitta en papst 80 som utblås
den låter ju inte så mycket

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fronda
Kommer det bli Vattenkylning i denna också?

SVAR: japp har inte bestämmt hur det ska se ut än

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grappo
Har han inte ett till över ?

SVAR:Redan frågat,men tyvärr så går det nog inte att få tag på.(På skroten kanske

Vad kan disaplyen visa?

SVAR:Vet inte exakt men han pratade om temp,Som jag sa så vet jag inte

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terroristen
fan asså.. just ett sådant chassi jag vill ha ju!!

Du vet inte var man kan få tag i en sådan kub utan nätagg?

SVAR: SKROTEN Gammalt chassi

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Millhouse
Hur stor är raidkuben?

40*40*40 ca

Mvh elitemodd

Visa signatur
Permalänk
Medlem

displayen är original från RAidTech så den visar temp på diskar, Disk info så som utrymme osv... den visade även i den lådan status på båda nätaggen.. uptime sensaste driskavbrottet.. om det skett någon form av problem med diskar å då vilket klslag.. sådant visade den när den satt i lådan ...

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|Fedora Srv VM Host: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk

fan skit snyggt du e fan min idol.

Permalänk

Tycker mest nån skall dö för att ha styckat ett RAidTech chassi. Nästan lite som han som stoppade en amd xp 1700+ i ett Mac G5 chassi nu härförleden. (Även om det sägs att det var fejk)

Visa signatur

Eating fords and shitting chevys since 1914

Permalänk
Medlem

jag tyckte det såg helt ok ut.. man får en mys känsla när man ser på ditt chassit.. blev också störtkär i kuben.. måste leta.. aja men keep up the good work

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreadlock
Tycker mest nån skall dö för att ha styckat ett RAidTech chassi. Nästan lite som han som stoppade en amd xp 1700+ i ett Mac G5 chassi nu härförleden. (Även om det sägs att det var fejk)

ja har en till i källarn

Visa signatur

Permalänk
Medlem

åfan...hmm... å den bara står där eller?

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WDac
ja har en till i källarn

Du hade ju ingen mer???????

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Det är mitt issåfall!

Visa signatur

Abit NF7-S 2.0 |AMD Athlon 2500+ | TwinMos PC3200 2x256mb Dual Channel | Maxtor 120gb + IBM 20 gb sys.disk | GeForce 2 MX 32 mb <-- haha

[color="green"]MSN: Per_87@hotmail.com[/color]

Permalänk
Medlem

Ge upp alla som klagar på Zebra tyget!!! Det är helt klart coolt å inget annat!!!!

Visa signatur

MSI 648 MAX P4 2.4@
ASUS Radeon 9600XT

Permalänk

att ni bara orkar
men pimpigt blev det

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Medlem

off topic elitemoddarn var har du fått tag på detta matrial?? http://www.elitemodd.com/Galleri%20bilder/Blandade%20bilder/p...

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LunkZor
off topic elitemoddarn var har du fått tag på detta matrial?? http://www.elitemodd.com/Galleri%20bilder/Blandade%20bilder/p...

sånt kan finnas på bilstylingfirmor o sånt, har sett det där men kommer inte på vilken.

Visa signatur

Pentium D 840, 2048Mb DDR2, 7800GTX, 2x160Gb, Dell 2405FPW
3Dmark: 03: 17541, 05: 7822, 06: 4747

Permalänk
Medlem

danmobility kanske ?

Visa signatur

[Workstation] CPU: Intel Xeon E3-1240v5 + Noctua NH-U12S | MB: Supermicro X11SSH-LN4F | RAM: Samsung 32GB 2133MHz ECC DDR4 | SSD: 2x Samsung 850 Evo 500GB | GPU: Asus GeForce GTX 970 OC | CHASSI: Fractal Design Node 804 | PSU: Corsair RM650x |

| iMac 27" Late 2013 | MacBook Pro 13" Early 2015 | Server/NAS 36TB |

Permalänk
Medlem

Måste bara säga att den var strykful innan du moddade den, såg ut som en 486 eller nåt äldre, med rundade hörn *blä*. Så, zebratyget blir ju asgrymt! Men ska du verkligen klä det direkt på? inte någon plåt innan eller något så det blir stabilare och man inte råkar paja tyget om man stöter till den?

Permalänk

Hmm om du tittar på bilden där du visar det färdigborrade fläkthålet så ser man att "kuben" kommer från Roswell och det tycker jag var rätt fräckt.

Lycka till.

Permalänk
Avstängd

mjo... du har ju en tendens att få saker och ting att bli riktigt snyggt... Zebra randigt, ooh så 60-tal.. Nice! Sälj nu inte detta så fort det är klart...

WDac:

Så du är kunglig chassileverantör då?

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk

FAAAAAAAAAN

Bröt nyckelbenet igår så det blir nog inte nån mer modd på ca 5 veckor

Fan va ont det gör när benet sticker ut ur skinnet

mvh elitemodd

Visa signatur
Permalänk
Medlem

aja! visst visst bra ursäkt.... bara för att du inte orkar!!!!! hahaha skoja bara... tråkigt o höra... min lillebror bröt d en gång... han va inte lycklig kan ja säga....

Permalänk
Medlem

Vad gjorde du? beklagar olyckan

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n_
Vad gjorde du? beklagar olyckan

skulle leka med barnen,snubblade på nåt konstigt sätt å voltade på axeln. pang så sprack
nyckelbenet AJJJJJJJJ:mad:

5 veckors sjukskrivning och inte kan jag modda heller:mad:

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd

40*40*40*40 ca

Det var rätt många dimensioner det där. X, Y, Z och...?

Visa signatur

It's better to burn out than to fade away.

Permalänk
Medlem

1. sätta i platta för att kunna sätta dit moderkort, utmärkt idé
2. zebra tyget... totalt hjärnsläpp från din sida???

/Daniel

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drakhamstern

Det var rätt många dimensioner det där. X, Y, Z och...?

The fourth dimension is here! Hehe, skoja bara, kunde inte låta bli.

Visa signatur

Dator1: CM Stacker, Opteron 144@2,1Ghz, 512MB PC3200, 1600GB HD, PNY 6600GT 128Mb.
Dator2: Opteron 144@1,8Ghz, 1024MB PC3200, 160GB HD, 7800GT 256Mb
Server: P4 2,8Ghz, 512Mb RAM, 80Gb HD.

Permalänk
Avstängd

Jag vill se röntgen plåtarna!!!

Visa signatur

Abit NF7-S 2.0 |AMD Athlon 2500+ | TwinMos PC3200 2x256mb Dual Channel | Maxtor 120gb + IBM 20 gb sys.disk | GeForce 2 MX 32 mb <-- haha

[color="green"]MSN: Per_87@hotmail.com[/color]

Permalänk

Förstår inte va folk har emot tyget!
Man får brudar med zebratyg

Permalänk
Medlem

komma här och skryta om någon tuff olycka och så inte visa någon bild =( vad är det för stil?

Visa signatur