SweClockers drop!
Permalänk
Medlem

Skicka E-post.

Hej! Jag har en Nokia 3650. Och den har jag ställt in så att jag ska kunna ta imot och skicka E-post. Det har gått innan med Comviq. fast nu har jag Vodafone. Det funkar att hämta E-post men inte att skicka. Och när jag har tagit imot ett medelande och ska öppna det så kommer det upp ett medelande där det står att det finns för lite minne för att öppna mailet. Fast att jag har telefon minnet alldeles tomt. Jag har lite bilder på mitt minnsekort som jag vill skicka med E-post till min dator men det går inte nu. Finns det en hemsida som man kan skicka ett MMS till så att jag kan hämta bilderna där sen? Eller finns det någon här som har en mobil med MMS och som kan koppla den till datorn? Isåfall så kan jag skicka ett MMS till dej med alla bilderna och så kan du läga in dom på din dator och maila dom till mej. Är det någon som kan göra det? Det är viktigt för jag måste ha bilderna senast onsdag.

/Linus Pettersson

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy

Permalänk
Medlem

En ful grej du kan göra är att skicka allt till någon med Telia som inte har MMS aktiverat. Då få han nämligen en weblänk via SMS dit han kan gå och hämta bilden.

Eller så skaffar du helt enkelt IR till datorn om du nu inte har det.

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Medlem

Hmm. Du har inte funderat på vad meningsuppbuggnad är va? Du verkar ha skrivit allt i en enda lång rad utan att rycka på Enter lite då och då.
Klart jobbig text att läsa, vilket gjort att jag inte har läst mer än första raden.

Visa signatur

Its not the fart that kills, its the smell....
(Det är inte farten som dödar, det är smällen....)

Permalänk
Medlem

Men hur ska jag då kunna få reda på vilken adress det blir? Och Allibaba om du inte har läst det som jag har skrivit så behöver du inte svara i den här tråden.

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy