Permalänk
Medlem

sätta en lysrörs knapp på chassit

Tjena alla glada moddare... Jag har fixat en knapp på min dator så jag kan stänga av och sätta på lysröret kolla in denna guid får ni se hur jag gjorde säg gärna vad ni tycker om resultatet www.skynrd.tk är sidan

Visa signatur

MVH SkyNard

Permalänk
Medlem

fint...

Visa signatur

[AMD 2600+] [280 GB] [GeForce FX 5600 Ultra] [1024 Mb DDR]

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=364...

Permalänk
Medlem

inget precis skitsvårt, men bra ändå

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk

Riiiiight....

Visa signatur

Core 2 Duo@3.0GHz|Geforce 8800GT 512MB|3GB DDR Ram|160GB Hitachi Deskstar 7K250 1x250GB Maxtor 1x 750GB Whattevva|

Permalänk

Jag ska nog också göra en guide om hur jag satte fast min on-off knapp till lysröret på chassit!

Permalänk
Medlem

Placeringen tycker jag var det bästa med denna modden. Om man nu inte har någon så pass bra plats, så kan man alltid sätta den bak på lådan...

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

Haha, den där är ju gammal, så gjorde min brorsa för 1 år sen på ett sånt där chassi, sen tröttnade han totalt på hela skiten och sålde det... (om det nu var nån som undrade)

Visa signatur

EPoX 8K9A7-I , AMD Athlon XP Thorton 2400+@2250 MHz (2700+) , ATI RADEON 9600xt 128mb G:550Mhz/M:648MHz , TwinMOS DDR-DIMM 2x256 MB DDR400 Points: 3dmark03:4025p, 3dmark01SE:12400p

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plåpp
Haha, den där är ju gammal, så gjorde min brorsa för 1 år sen på ett sånt där chassi, sen tröttnade han totalt på hela skiten och sålde det... (om det nu var nån som undrade)

Det var det inte...

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Det var det inte...

klockren..

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk

flash!!

Visa signatur

utför custom lackeringar å graffix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Det var det inte...

Yeah en tio poängare

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem

Tycker bara synd om dig om du dricker Freeway-Cola

Visa signatur

[ annonsplats uthyres ]

Permalänk
Medlem

hur får man bort sladdarna till on/off knappen? är det bara till och dra? har försökt men jag vågar inte dra för mycket...vill inte pajja den

Permalänk
Medlem

DRA. Det är inget annat som funkar, jo du kan böja kontakten lite men det ska bara vara till o dra och vicka lite på den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
DRA. Det är inget annat som funkar, jo du kan böja kontakten lite men det ska bara vara till o dra och vicka lite på den.

ok danke, ska prova göra det i morgon då!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plåpp
Haha, den där är ju gammal, så gjorde min brorsa för 1 år sen på ett sånt där chassi, sen tröttnade han totalt på hela skiten och sålde det... (om det nu var nån som undrade)

Vadå?! Jag gjorde det igår så det är inte gammalt !! kommer snart mer "Smarta guider från mig

Visa signatur

MVH SkyNard

Permalänk
Medlem

jag kör med UV så det behöv ingen on/off knapp Men ska nog sätta dit på toppen endå.. kan vara bra.

Visa signatur

4770k @ 4.8Ghz | MSI Sea Hawk 1080ti | 600w SFX | Fractal Design Nano | Kraken X31 | 1024Gb SSD Raid0 | 16Gb Corsair Vengeance LP | MSI Z87i AC | Sennheiser HD650 | Acer Predator Z35 35" 21:9 144hz | Schiit Modi | Schiit Vali | Blue Snowball Mic

Permalänk
Visa signatur

Core 2 Duo@3.0GHz|Geforce 8800GT 512MB|3GB DDR Ram|160GB Hitachi Deskstar 7K250 1x250GB Maxtor 1x 750GB Whattevva|

Permalänk
Medlem

Varför klaga på killen? Själv tycker jag att det var bra gjort, och en bra guide. Snyggt blev det också

Permalänk
Medlem

tackar WaR...Imorgon ska jag måla mitt chassi i Röd mtallic och då lägger jag ut en Guide hur man ska göra för bästa resultat

Ps. Är det någon som gjort en Guide kan jag gärna lägga den på min sida...
dm mig!

Visa signatur

MVH SkyNard

Permalänk
Medlem

Så kan inte jag göra.
Jag har ingen svart plutt på chassit...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Så kan inte jag göra.
Jag har ingen svart plutt på chassit...

inte jag heller =( just nu hänger min knapp lös där bak.......

Permalänk
Medlem

Man behöver ingen svart plutt för att göra likande som jag gjorde jag kan lägga in en bild på sidan hur man gör utan svart plutt
Nu har jag oxå målat mitt chassi rött blev skit snyggt

Visa signatur

MVH SkyNard

Permalänk
Medlem

själv har man ju en startnyckel

Visa signatur

Dagens Citat :Då måste man Ominstalera det förbannade helvetiska Windows SKRÄPET IGEN!!!

Permalänk
Medlem

Hehe, jag tog bara bort min 3.5" platta och borrade hål för hand med min lexanborr som jag hade när jag satte ihop min radiostyrda bil ;D Busenkelt!