Permalänk
Medlem

kabelstrumpa

tjenare, tänkte köpa kabel strumpor men moste man kapa sladdarna i nät agget för att sätta på de, och var hittar jag bra sådana stumpor som jag kan sätta på alla kablarna

Visa signatur

dsa

Permalänk
Medlem

Näe, du ska inte behöva kapa några sladdar! Peta ur stiften ur kontakterna, så ska det inte vara några problem att trä på strumpan sen!
Kabelstrumpa finns bland annat på elfa - www.elfa.se

Permalänk
Medlem

ok tack

Visa signatur

dsa

Permalänk
Medlem

Jag röstar för Bejoken jag.
http://www.bejoken.se/bejokenweb/Search/SearchResult.asp?Crit...
Deras sida verkar tyvärr inte funka så bra just nu, vänta tills senare.
Bejokens priser är iaf ~10-20 kr billigare/meter.

Visa signatur

WS/Server: GA-P55A-UD3 - Intel Core i5-750 - 24 GB DDR3 - Samsung 850 PRO 256 GB - 35 TB SAS HDD - ATi 3D-Rage II+ - ESI Juli@ - Fractal Design Define R2
Laptop: MacBook Pro 13" late 2011, 2.4 GHz, 8 GB, 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

Var hittar man verktyget för att ta ut stiften från atx kontakten???

Permalänk
Medlem

KABELSTRUMPA

^^ Där finner du hur du gör och hur du lätt tillvärkar verktyg för att ta bort ATX kontatken :).

Och vill du ha speciell kabelstrumpa så kan du handla det på bland annat www.nathell.se . Jag har själv uv reaktiv gul och de är någe sjukt va den lyser. Kan använda en bit kabelstrumpa som lampa i chassit

Visa signatur

Dator = Ja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chippen
Och vill du ha speciell kabelstrumpa så kan du handla det på bland annat www.nathell.se . Jag har själv uv reaktiv gul och de är någe sjukt va den lyser. Kan använda en bit kabelstrumpa som lampa i chassit

dom verkar ha tagit bort det ur sitt sortiment.

Permalänk
Medlem

har det överhuvud taget funnits? för kvadratiska stift?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stockis

dom verkar ha tagit bort det ur sitt sortiment.

Den gula är nog slut. Men röd finns juh och grön oxå.. Adda han på icq toktrevlig kille som driver det där.. aldrig omöjlig :).

ooops my bad! Fanns där i går. Är förmodligen slut eller så har han bara slutat att ta in den. Tur man bunkrat upp med gul uv reaktiv strumpa då

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mangen
har det överhuvud taget funnits? för kvadratiska stift?

uh, va menar du?

Visa signatur

Dator = Ja

Permalänk
Medlem

ja ett verktyg för att dra ut stiften from atx kontakten, inget hemma gjort.