Permalänk
Medlem

Ja köpte min mus samma vecka som den kom i har inte fått problem med den en. fungerar klockrent. använder den till spela o allt annat man kan ha den till ... av mej får den ett stort + ..de e bara synd att så många har problem med den..

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nilsrock
Nu har jag testat min 4.0a lite mer och fårstår kanske vad ni menar. Om man trycker långt fram på vänster musknapp så blir det inte så bra, men jag brukar trycka i mitten så jag hade inte tänkt på det ännu.

Exakt samma problem. Köpt min som bulk på webhallen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lal_le(swe)
asså,vad har ni för problem.,. köpte min mus 2 veckor efter att den hade kommit ut på SIBA.. o jag älskar den så jävla mycket.. fattar inte hur ni kan tycka att 510 an är bättre.. visst den har bättre prestanda men vemfan bryr sej när är det är så lite ?? har typ 4 kompisar som har köpt en efter att ha testat min på lan och de är oxå skitnöjda.. har ALDRIG upplevt några fel förutom att scrollen hänger sig i sidled i ett fall utav sjuttielva... har inte deras drivrutiner efter format C: så..

god afton

Du spelar CS också va?

Permalänk
Medlem

Mjo mitten (scrollen) är tung att trycka ner och inga steg på scrollen

Permalänk
Medlem

Jag älskar min 4.0, så fruktansvärt skön, skönaste dator musen jag någonsin använt, fast sedan har jag inte direkt testat mängder heller...

Har 4.0 hemma och 3.0 på jobbet

Permalänk
Medlem

Jag vill ha 3.0 wireless fasst med sladd. Så skön form

Permalänk

hur kommer det sig att datornördar snackar om musar hela tiden, men ändå aldrig verkar få nåt?

Från något allvarligt till något annat, jag har en Intelli 3.0, funkar mycket bättre än verision 4.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nilsrock

Det jag är irriterad på är att den inte är totalt plan på undersidan, men det är så lite att det inte märks bättre än min gamla wireless intellimouse explorer (alla sådana jag har sett är snea på undersidan). Microsoft kan alltså fortfarande inte göra plana möss, men jag finner dem så mycket skönare än logithecs så de får duga ändå.

Jag har en gammal MS IM 3.0 som är införskaffad hösten 2002, och den är inte plan. Trodde Microsoft skulle ändra på ett sådant fundamentalt fel på två år, men icke.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kuristoufa
hur kommer det sig att datornördar snackar om musar hela tiden, men ändå aldrig verkar få nåt?

Bra, braare, braast?

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Medlem

har 2 stycken ms3.0 möss och en mx510 som står på hyllan.. någon som vill köpa mx musen använd 6h.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk

tre av minna kompisar har intel mouse 4.0 och alla har haft problem med dom och har 4 kompisar som har mx500 och dom har inte haft några problem, altså är det värt och köpa intel mouse 4.0 som kronglar 99% av alla exemplar eller mx500 som inte kroglar för många vad jag vet om.

Visa signatur

Imac 27tum 2019
MacBook Air 2011

Permalänk
Medlem

Intellimouse 4 krånglar inte överhuvud taget för mig. Är bara passformen jag inte gillar.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

snacka om dålig passform mx510 musen... därför den står på hyllan nu,, båda min ms3.0 möss är i bruk.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Skulle gärna köpa den men har ev en redan på väg måste höra med ICD igen de svarar inte på mina mail.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk

nej men Battlefield vietnam

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup

har du länk till en sådan?

var hos min polare i helgen som också äger 4.0.. jag märkte direkt att den inte reagera på vissa klick, inte heller ibland när jag scrolla.. kanske är en vanesak iofs för han klaga inte :/.. o jag som var så sugen på o köpa den, sååå jääääävla skön den e!! bara tilt scrollen som e kass..

*stolt mx500 ägare*

Permalänk
Medlem

Tycker 4.0 ser ful ut

Har en 3.0 som är otroligt bra på icemat.. ljudet på icetmat stör mig inte, jag spelar inte cs eller nåt sånt så det funkar bra för mig

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Medlem

Barry vad vill du ha för din MX510:a du kan PM:a mig. Om jag får ett bra pris och det är den blåa varianten kan jag vara intresserad

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LecToR
Min 4.0:a gick det ju inte att scrolla med, man fick snurra som fan innan den reagerade, har nu testat flera och det är fan samma problem på alla, riktigt dåligt, sen att knapparna slutar fungera gör inte saken sämre. Tack vet jag mx510.

Min är så tills man installerar microsoft drivisarna.
Men mitt scrollhjul är lite sladdrigt annars med..
Men inga problem med vänster musknapp än iaf. Skulle hellre ha en mx510, men denna kostade ju bara 259:- på nåt ställe.

Visa signatur

A64 3200+ @2700mhz (270*10) | 3dmark01: 25027 | Projekt: Lian-Li
Tillsammans med ÖA försvann den sista anledningen att hänga kvar på swec.

Permalänk
Medlem

fan jag har oxå en 4.0:a den funka perfekt till för nåra veckor sedan då vänster OCH höger knapparna börja glappa:(....men va fan ,,,kan man inte bara slita upp skiten o kolla om man hittar nått skumpt:P??

tror fan jag ska öpnna den idag:D nu med en gång när jag skrivit klart detta:P om den går sönder går jag o köpter en mx510^^

<edit>
ehmm det gick inte att öppna skiten ...fick bara massa skär sår på den:(

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReD-NuhT
<edit>
ehmm det gick inte att öppna skiten ...fick bara massa skär sår på den:(

Då gjorde du förmodligen fel, varför skära upp musen? finns ju skruvar på undersidan.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Då gjorde du förmodligen fel, varför skära upp musen? finns ju skruvar på undersidan.

Är skruvarna under fötterna?

Visa signatur

Sapphire Pure Innovation/ Athlon X2 4400+@2.7GHz/ 2GB OCZ/ X1800XT

Permalänk
Medlem
Citat:

Är skruvarna under fötterna?

mm

Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup

Precis, har väntat på den i flera år

Jag har funderat på att plockas isär en sån och sätta i en annan, så överlägsen form på den så att det inte är sant.

Annars så tycker jag att MS 1.0 och 3.0 är rätt sköna men inget är i närheren utav 3.0 wireless.

Permalänk
Medlem

Jo, den är jäkligt skön tycker jag med förutom att den blir väl tung med batterier, men det skulle man ju slippa med en sladdföresedd version.

Visa signatur

Sapphire Pure Innovation/ Athlon X2 4400+@2.7GHz/ 2GB OCZ/ X1800XT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rotten
Köp en 3.0 istället.

3.0 är skit....

Visa signatur

TILLBAX MÄ ÖVRIGA ÄMNEN!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billgren
3.0 är skit....

Varför dra upp en gammal tråd för att säga det?

För att tillföra något till tråden så kan jag meddela att min 4.0 också blivit konstig i vänsterknappen. Ibland fungerar det att klicka utan problem, ibland är den borta i flera sekunder. Har troligtvis garanti kvar, men jag funderar på att köpa en MX1000 istället, verkar rätt trevlig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a.k.a Bender
Exakt samma problem. Köpt min som bulk på webhallen.

Jag köpte min också bulk på webhallen, har fungerat kanon i ca 6månader, men nu senaste veckan har mitt Högerknapp slutat fungera!!... Blir så jävla förbannad. Konstigt att mitt högerklick inte fungerar å erat vänsterklick inte fungerar...

Ska nog fan lämna tillbaks skiten alltså.

Visa signatur

Spela UT2004 1on1?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billgren
3.0 är skit....

Haha den här tråden är ju skitgammal :).

Permalänk
Medlem

har exakt samma problem..ska köpa en ny mus imorgon

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LecToR
Min 4.0:a gick det ju inte att scrolla med, man fick snurra som fan innan den reagerade, har nu testat flera och det är fan samma problem på alla, riktigt dåligt

Installera drivrutiner så fungerar den som vilken scroll som helst.

Permalänk
Medlem

att vänstra knappen blir seg är ett ganska vanligt fel på 4.0an. om du ska köpa ny mus kan jag rekomendera 3.0an. har haft många olika möss från både logitech och ms, men 3.0an är den bästa jag haft.