Permalänk
Medlem
Permalänk

tarkett trä golv med ett 80g/m^2 A4 fast tjepat på

Permalänk
Medlem

en stor rälig q-pad

Visa signatur

Livet lurar oss alla

Permalänk
Medlem

Steelpad 4D

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

glowpad med alu ovanpå

Visa signatur

Dator: (Amd Athlon 3000+) (Asus K8N-E Deluxe Nforce 3 250gb)(Gainward 6800GT 350/1000) (Apacer 512 PC3200 400mhz ddr)
(Seagate Barracuda 80gb)

Permalänk
Medlem

Har en fUnc... Den var gratis, så varför inte..

Permalänk
Avstängd

Ingen alls + Skatez på min mus.. funkar bättre än musmatta.

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem

Kör med fUnc, men tycker det sliter på musen så mycket så jag funderar på att köpa en QPAD XXXL. Och några skatez till, har en IEX 4.0. Vad för skatez ska man köpa och funkar musen bra till en QPAD matta? Spelar hyffsat mycket och tycker det är viktigt, för nu kör jag med vanlig tejp som skatez, o de klistrar fast ibland

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

En Ratpad av första modellen.

Har någon förresten lagt märke till att denna tråden är asgammal?

Sedan att någon drog upp dun med ett helt meningslöst inlägg gör ju inte saken bättre.

Visa signatur

Living your life is a task so difficult it has never been attempted before.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Helt vansinnigt att Q-pad inte finns med i valen!!! Den spöar ALLT! jag lovar en gång qpad alltid qpad. Jag har testat både Func och everglide och båda dessa är rent skräp om man jämför med Qpaden.

Kolla så ser du tråden är 2 år gammal. Sen förstår jag inte hur du kan sitta och säga funcen är skräp. Den är jättebra, trevligare än qpaden tycker jag.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk

Q-Pad for President!

Permalänk
Medlem

fUnc. det är ju den enda med sån där mussladdshållare..

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem

En IKEA i tyg och en i plast som jag fick när jag praoa på NEA.

Permalänk

Ett trasigt A4-papper...

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Kolla så ser du tråden är 2 år gammal. Sen förstår jag inte hur du kan sitta och säga funcen är skräp. Den är jättebra, trevligare än qpaden tycker jag.

Jag kan sitta och säga att funcen är skräp av den enkla anledningen att jag tycker det. Svårare än så är det inte. Jag har ägt både func och everglide och båda är enligt mig överreklamerat skräp.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

glowpad med func

Visa signatur

amd64@vatten, no more. Mini-itx.
Min kompis är överkluckad.

Permalänk

fUnc sUrface 1030 med skatez på min MX700
mycket skön känsla, mycket liten friktion