SweClockers drop!
Permalänk
Medlem

Finns trådlösa pc headset att köpa?

hej!

jag undrar om det finns trådlös headset (bluetooth?) för datorn om man vill kunna lyssna på musik eller videochatta med någon från sängen.

har letat överallt både på nätet och i butkiker men det verkar inte som att det finns sådana typer än. kan man då istället använda en trådlös mobil headset för detta ändamålet? i så fall vilket ska man välja?

tack på förhand!

/ajsie

Visa signatur

cause every passing minute...

Permalänk
Medlem

Sådana bluetooth headset till mobiltelefoner kan kanske fungera, men det brukar bara var för en örat, hade du tänkt använde det till musik finns rätt bra trådlösa hörlurar dock utan mikrofon.

Fast tråden borde noga ligga i kringutrustning och inte teoretisk teknik?

Permalänk
Hedersmedlem

*Flyttad*

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Avstängd

kör vanliga trådlösa lurar, och sen kör du samtidigt med trådlösa micken från något mobil-headset. (lite tejp så går allt bra.. du behöver ju inte ha 2 st mickar!)

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Medlem

Stod om ett sådant i senaste numret av M3...Headset via BT...

Visa signatur

MacL3ans ljudisolering: Spela in ljudet från ett tyst rum på en bandspelare. Stoppa spelaren i datorn och spela upp på högsta volym!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ran4
kör vanliga trådlösa lurar, och sen kör du samtidigt med trådlösa micken från något mobil-headset. (lite tejp så går allt bra.. du behöver ju inte ha 2 st mickar!)

Det var då en rolig lösning på det hela

Ska du ha headset så är det lättaste sättet att köra på Bluetooth-headset, men det kostar rätt mycket, och tiderna du kan använda det är värdelösa i detta sammanhanget.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

En BT-öronsnäcka eller headset vore schysst att ha till iChat och Skype...

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se