hej då allt som varit gott

Permalänk
Medlem

hej då allt som varit gott

ja det är sorjligt, VUG lägger ner Sierra.
med följande konsikväns:
http://www.tribalwar.com/forums/showthread.php?threadid=32460...

"är lite ledsen"

T:V karnse blir det sista i Trides serien. en epok går i skrot.
"lipar"

komentera gärna.

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem

ummm.. vad e VUG förnåge?
tribes utvecklarn eller?

Enda tribes som var skoj var ändå tribes1 så mig gör de inget

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Vivendi Uneversal Games

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gego
Vivendi Uneversal Games

Vivendu Universal Games

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk

Eh! Gamla nyheter.

Permalänk

Äh bra spel kommer andra att plocka upp licensen på. Sierra kommer alltid att var skit med tanke på vad de släppte i början och mitten av -90 talet. Det var som en stämpel. Detta spelet suger.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Vivendu Universal Games

Vivendi Universal Games

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
Vivendi Universal Games

ägd

Visa signatur

TA TILLBAKA ÖA !!

Permalänk
Medlem

Killen har dyslexi. Står klart o tydligt. Ganska taskigt av er att hålla på o anmärka på hans stavning hela tiden då.

/P

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem

Visst, killen har dyslexi men är det så hemskt att man rättar honom? Borde det inte ses som en tillrättavisning så att han kanske inte gör samma fel i fortsättningen. Jag har ingen aning om hur det känns att ha dyslexi men jag tycker att det borde vara till nytta för en dyslektiker att bli rättad då och då. Sen ska man ju inte sparka på honom när han ligger ner heller men det var väl ingen speciellt hemsk rättning i denna tråden.

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zulan
Visst, killen har dyslexi men är det så hemskt att man rättar honom? Borde det inte ses som en tillrättavisning så att han kanske inte gör samma fel i fortsättningen. Jag har ingen aning om hur det känns att ha dyslexi men jag tycker att det borde vara till nytta för en dyslektiker att bli rättad då och då. Sen ska man ju inte sparka på honom när han ligger ner heller men det var väl ingen speciellt hemsk rättning i denna tråden.

// OT
Det hjälper inget

//ON

Synd , gillade sierra.

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Avstängd

tsssss står det inget i reglerna om mobbing ?

Visa signatur

FMBAÖÄ= föreningen mot bortagandet av Öä !
vilka idoter men men nu kommer man itne sittar 24/7 på swec längre !
Btw: sug mig jävla fittor !

Permalänk
Medlem

det har de väl varit på tal om en längre tid att det skulle läggas ner?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Tänkte först när jag topicen: "Varför skulle de sälja skaparna av Half-life...?"

Tribes däremot har jag aldrig lirat. Bara sett bilder på ett av liren i affären.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hax
tsssss står det inget i reglerna om mobbing ?

Så klart inte, eftersom det fins lagar i sverige som gör mobbing olaglit, även om det händer på internet.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter77
Killen har dyslexi. Står klart o tydligt. Ganska taskigt av er att hålla på o anmärka på hans stavning hela tiden då.

/P

Håller med dig sjukt dålig stil av användarna på det här forumet under den senaste tiden. Klagar på det minsta stavfelet m.m. Tillbaka till topic nu. Ja det e väldigt synd at Sierra lägs dom har gjort en jäkla massa gammla godingar

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk

Dyslexi är en folksjukdom...... Behöver jag säga mer?

Synd, tribes va helt ok.

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Ja, Sierra gjorde många gamla godingar. De var väl aldrig riktigt super, men ofta mycket nära tycker jag.
Trist
/A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zugar
Håller med dig sjukt dålig stil av användarna på det här forumet under den senaste tiden. Klagar på det minsta stavfelet m.m. Tillbaka till topic nu. Ja det e väldigt synd at Sierra lägs dom har gjort en jäkla massa gammla godingar

Vissa har tydligen inget bättre för sej än att klanka ner på folk som gör fel, mest det som stör mej. Är väldigt vanligt på detta forumet tyvärr, precis som du sa.
För att återgå till ämnet kan jag bara säga att det är synd att sierra gick i graven då... många bra spel har de släppt. De var väl de som gjorde homeworld? Älskar det spelet, så jäkla skönt.

/P

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem

Ni som rättar glömde att han hade skrivit konsikväns istället för konsekvens. =P

What a shame, poor Sierra.