Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Fjortis är ingen ålder utan en mentalitet vilket du så fint nu har bevisat. För min del kan de slänga med vad som helst i packetet till och med ett vanligt MP=). Kostar det inte extra tar jag glatt emot det ungefär som jag kommer att göra med Majestics kommande moddar.
Majestics har du funderat på en där motstånadrna är en bunt små killar som ömsom skryter hur mycket de äger i cs och ömsom gnäller på att det är en skitmodd och att valve suger? Skulle kunna bli riktigt underhållande i en kvart i varje fall. Som SIMS ungefär.
Vad är det jag har bevisat? Att jag kräver lite mer än ett gamalt spel i ny förpackning som du visst tror är helt gratis vilket är fel. Hade de inte portat CS så hade HL2 varit billigare och hade förmodligen varit ute tiddigare också.
Sedan vad har CS med HL2 att göra egentligen förutom själva motorn? Sedan när ska man släppa spel där SP är helt annan sak än MP?
Ni som tycker jag gnäller så mycket. Har ni inte tänkt att istället för CS hade vi kunnat leka med HL2 vapen i krigsdrabbade städer eller åkt runt i diverse fordon som kommer finnas i HL2? Eller är de flesta så blinda och tror att allt cirklar runt CS nu för tiden...
Som Majestic XII skriver verkar Valve lägga över MP delen av spelet på moddtillverkarna. Fördelar med detta är att vi kommer få se bra moddar och olika moddar. Nackdelen är att vi skulle se dessa moddar även om MP delen redan fanns där från Valve och att alla dessa moddar kommer ta tid.
Valve har jobbat med HL2 i många år och de har gjort ett fint SP-spel men tycker vi ska kräva mer. Om inte det så ska vi iaf kräva ett rakt svar från dem. Det är först nu man får reda på att MP delen består bara av CS. Detta kunde de ha sagt minst ett halvår tiddigare.
Ditt Sims jämförelse bevisar din fjortismentalitet.... Och att inte bry sig om vad som slängs in i paketet . Om alla gjorde samma sak så hade vi aldrig fått spela kvalitetsspel