Muskampen 2025: Segraren korad!

radeon x800 xt...kan man importera?

Permalänk
Medlem

radeon x800 xt...kan man importera?

Hej!!

Har funderat länge på grafikkort och började kolla på ett R9800 pro, vart sedan sugen på ett 6800, sedan 6800 Gt och har nu äntligen kommit fram till att jag ska ha ett Radeon X800 xt..... tänkte att det är lika bra att köpa ett rejält på en gång, inge illa menat mot de andra jag nämnt bara det at x800 xt känns mest prisvärd för mig.

Nu har jag förtvivlat upptäckt att det inte är så jätte lätt att köpa ett sådant, verkar vara vänte tider upp emot ett par månader.
Har precis byggt en ny dator och man vill ju inte vänta till jul med den första 3D mark testen direkt.

Är det någon som har koll på om man kan importera sådana kort någonstans är jag jättetacksam för alla tips jag kan få.

Eller om du har ett att sälja är det bara att höra av dig

Visa signatur

Phanteks Evo pro M, Intel I7 2600K @ 4,5 Ghz, 16 Gb Corsair dominator 16000 Mhz, MSI Radeon R9 390 Gaming stock, Corsair HX 650M nätagg.

Permalänk
Medlem

Även de flesta butiker utomlands har brist på highend korten.
Finns en del highend kort på ebay vet jag.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Läs denna tråden så får du svar på dina frågor:

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=334586

Visa signatur

P4 3.2@3.6 Ghz Northwood, Sapphire X800XT, 512 mb Mushkin 440 Mhz @ Cas 2-3-2-5, WD Raptor 74.6 GB, Dual-Layer LG DVD. Audigy 2 Platinum. Plus annat godis :-)