Permalänk
Medlem

Nätaggregat

Vilket ska jag köpa??

Aspire ATX-AS500W 3 FAN Aluminium Black 520W ATX för 645:-

eller

Antec True Power 480W ATX för 1195:-

Permalänk
Medlem

Antec True Power 480W ATX för 1195:-

Visa signatur

[Lanparty UT nf3 250gb] [A64 3000+] [Kingston Value 512] [Maxtor DiamondMax Plus9 160gb S-ATA] [OCZ Modstream 450W] [Leadtek 6800LE 1.3V@16/1,6] [TT Tsunami]

Permalänk

Vad är det för fråga egentligen? Givetvis ska du köpa Antec-agget om du är beredd att betala sådana summor, det är ju bättre. Vill du snåla däremot, så ska väl Aspire-agget vara bra för pengarna vad jag har hört (?)

Permalänk
Medlem

Vilket märke är det bästa till nätagg nu för tiden.
Då menar jag vilket agg levererar verkligen det som är utsatt?
Hörde ryktes vägen att det skulle vara Tagan, nån som kan bekräfta det?

Visa signatur

Intel 9900K | MSI Z390 Pro Carbon | MSI 2080TI Gaming X Trio | 2 x 16gb G-Skill Trident RGB | 500GB Samsung EVO Plus NVME, 1TB Samsung EVO Plus NVME | EVGA 750W

Permalänk
Medlem

Antec levererar verkligen vad dom säger att dom ska göra... Tagan har jag ingen erfarenhet a, men har hört bra saker om dom också.. så jag skulle nog säga: oavsett om man köper ett tagan eller ett antec får man ett bra nätagg!

sen var det ett otroligt dyrt antec 480 du hittat, samma nätagg finns till mycket lägre pris hos www.inwarehouse.se och om du registrerar dig genom sweclockers har du dessutom lite rabatt på det!

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex