HalfLife 2 Thread - The Return

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Tycker det blir en schysst känsla i veckan att ha både Vampire- Bloodlines och Halflife 2 ikoner på skrivbordet

Du har alltså laddat hem ett crackat spel...
Vampire...

clonecd rls på det igår

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Du har alltså laddat hem ett crackat spel...
Vampire...

clonecd rls på det igår

Kommer inte Vampire:Bloodlines att släppas senare i veckan då? Allt behöver inte vara wärsch...

Visa signatur

kan man bygga tandtroll som attackerar andra ? - KewKaa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TemporaryTomato
Kommer inte Vampire:Bloodlines att släppas senare i veckan då? Allt behöver inte vara wärsch...

Jag är ju på sweclockers...det är väl så här man ska göra?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Jag är ju på sweclockers...det är väl så här man ska göra?

Ja ja...

Jag antar att du fått dina varningar för wärschsnack, eller?

Visa signatur

kan man bygga tandtroll som attackerar andra ? - KewKaa

Permalänk
Medlem

Detta kan vara ett utdrag från din kvällstidning imorgon :

Kaos i Sverige

Stora delar av Sveriges infrastruktur, näringsindustri, restaurang/hotell är lamslagna på grund av ovanligt hög frånvaro av ansvarig personal. Dessutom noteras rekordhög frånvaro i skolor runt om i nationen.

Buss/spårvagns-trafik, snabbmatsrestauranger, diverse jobb inom industri/bygg/el har inte fungerat normalt idag efter rapporter om ovanligt hög frånvaro av personal. Flera företag har förtvivlat fått sätta in extrapersonal för att täcka de luckor i personalstyrkor som uppstått under morgonen. I princip varje stad i hela landet har rapporterat elevfrånvaro till den grad att lärare gått hem för dagen. Politiker har snabbutrett frågan och kommit fram till att hela detta kaos som skapat oordning i vårt annat så sansade land beror på en produkt från USA - ett datorspel som bär namnet Half-Life 2.

Viasatägda Z-TV tros vara en bov i sammanhanget då de haft reklam för detta spele under ett par dagar. Spelet som skapats av företaget Valve bygger på det mycket populära Half-Life som sålts i över 8 miljoner exemplar. Spelet släpptes 1998 och orsakade även där en stor uppståndelse i Sverige dock utan allvarliga följder då föräldrar kunnat bromsa eventuellt katastrofscenario samt att antalet datorer i Sverige var flera gånger lägre än idag.

Regeringen nämnde igår i en presskonferens att han genast ville stoppa försäljningen av spelet på den Svenska marknaden. Denna kommentar kontrades snabbt av Göran Person som bestämt sade ifrån och mumlade sedan någonting om McDonalds. Efterforskningar pekar på att Persson inte vill strypa spridandet av spelet då det nästan enbart spelas av ungdomar. Många av dessa ungdomar jobbar på McDonalds och skulle i protest sluta jobba där ifall Regeringens förslag slår igenom. Detta innebär förstås att Perssons näringskälla uteblir vilket naturligtvis är oacceptabelt för honom.

Mycket tyder på att frånvaron och kaoset är temporärt och kommer att pågå denna veckan ut vilket innebär att allt återgår till sin normala gång till helgen. Stå ut gott folk.

(Ursäkta eventuella grammatiskafel & stavfel. Jag skrev ihop detta snabb utan att läsa igenom det en gång till)

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem

Det jag kan påstå efter att ha bläddrat igenom ett flertal screenshots.

1. Skuggor.

De verkar till viss del fullkomligt ha glömt bort skuggorna i spelet, även ljusåtergivning.

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

Borde inte tex mynningflamman på något sätt kasta en skugga bakom mannen som skjuter?

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

Det ser fullkommligt sterilt ut. Utrymmet under bilen borde tex vara mycket mörkare i mitt tycke. Man får en känsla av att allting är självlysande.

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

Jämför klippan och väggen, självlysande sten?
2. Texturer.

Visst, väggar och liknande är för det mesta knivskarpa, men varför inte göra allt knivskarp när man ändå håller på? Vissa av föremålen som jag har sett håller texturklass med tex Quake 2.

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

Titta på den 'så kallade' cirkeln som löper ungefär vid gevärets mynning, blur x 500?

3. Föremålsövergångar.

Kanske en liten krånglig rubrik, men jag ska förklara så gott jag kan.

På vissa bilder känns det som om man är i någon editor. Övergången mellan tex strand och vatten är en knivskarp linje. Träd och plantor ser ut som om dom bara var nerstuckna i marken.

några exempel.

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

Sen tycker jag att det alldeles för mycket 'texturbaserat'. Tex om det är en utbuktning på en vägg, skapar men en falsk sådan genom att måla den på texturen.

Nu verkar jag ju givetvis väldigt petig, men dessa saker tror inte jag något som bara förekommer en gång i spelet, utan ständigt och överallt. Nu ska ni inte få bilden av jag är någon HL2-hatare, utan jag är snarare en fanatiker :). Kanske skulle inte dagens datorer klara av att fixa allt det jag påpekar? Jag tycker iallafall att vissa saker har lösts bra mycket bättre i andra spel.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte hittar ngn review hos gamespy?

Permalänk
Medlem

NICE tråden är klistrad Blev lite iskall när jag såg alla HL2 trådar var låsta och denna saknades

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gen
Detta kan vara ett utdrag från din kvällstidning imorgon :

Kaos i Sverige

Stora delar av Sveriges infrastruktur, näringsindustri, restaurang/hotell är lamslagna på grund av ovanligt hög frånvaro av ansvarig personal. Dessutom noteras rekordhög frånvaro i skolor runt om i nationen.

Buss/spårvagns-trafik, snabbmatsrestauranger, diverse jobb inom industri/bygg/el har inte fungerat normalt idag efter rapporter om ovanligt hög frånvaro av personal. Flera företag har förtvivlat fått sätta in extrapersonal för att täcka de luckor i personalstyrkor som uppstått under morgonen. I princip varje stad i hela landet har rapporterat elevfrånvaro till den grad att lärare gått hem för dagen. Politiker har snabbutrett frågan och kommit fram till att hela detta kaos som skapat oordning i vårt annat så sansade land beror på en produkt från USA - ett datorspel som bär namnet Half-Life 2.

Viasatägda Z-TV tros vara en bov i sammanhanget då de haft reklam för detta spele under ett par dagar. Spelet som skapats av företaget Valve bygger på det mycket populära Half-Life som sålts i över 8 miljoner exemplar. Spelet släpptes 1998 och orsakade även där en stor uppståndelse i Sverige dock utan allvarliga följder då föräldrar kunnat bromsa eventuellt katastrofscenario samt att antalet datorer i Sverige var flera gånger lägre än idag.

Regeringen nämnde igår i en presskonferens att han genast ville stoppa försäljningen av spelet på den Svenska marknaden. Denna kommentar kontrades snabbt av Göran Person som bestämt sade ifrån och mumlade sedan någonting om McDonalds. Efterforskningar pekar på att Persson inte vill strypa spridandet av spelet då det nästan enbart spelas av ungdomar. Många av dessa ungdomar jobbar på McDonalds och skulle i protest sluta jobba där ifall Regeringens förslag slår igenom. Detta innebär förstås att Perssons näringskälla uteblir vilket naturligtvis är oacceptabelt för honom.

Mycket tyder på att frånvaron och kaoset är temporärt och kommer att pågå denna veckan ut vilket innebär att allt återgår till sin normala gång till helgen. Stå ut gott folk.

(Ursäkta eventuella grammatiskafel & stavfel. Jag skrev ihop detta snabb utan att läsa igenom det en gång till)

hahah rätt trovärdigt ,i synnerhet det sista om Persson var bra

Permalänk
Medlem

Mr. E: Så vitt jag vet så släpps Vampires på fredag 19/11. Därav min formulering...." I VECKAN". Men tack för att du tog dig tid att skriva ett sådant meningsfullt inlägg och dessutom påstår att jag är en tjuv. Dessutom innehåller inte en clonecd release en "crack". Det borde väl en besserwisser som du veta?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arelion

Nu verkar jag ju givetvis väldigt petig, men dessa saker tror inte jag något som bara förekommer en gång i spelet, utan ständigt och överallt. Nu ska ni inte få bilden av jag är någon HL2-hatare, utan jag är snarare en fanatiker :). Kanske skulle inte dagens datorer klara av att fixa allt det jag påpekar? Jag tycker iallafall att vissa saker har lösts bra mycket bättre i andra spel.

Det som är imponerande med half-life 2 är främst fysiken, så att det är lite små detaljer med texturer och liknande här och där som är lite sådär spelar mindre roll...

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Medlem

Frågan är om inte Valve har varit tvungna att dra ner på vissa effekter. Sourcemotorn kommer nog att uppgraderas eftersom datorerna uppgraderas hos folk. Titta bara på HL motorn som flöt jättebra på en P2a från början. Skall man spela CS 1.6 behöver man mycket bättre dator och grafikort på grund av alla effekter som tillkommit. Om Valve hade implementerat allt som Sourcemotorn klarar så hade vi säkert varit tvungna att ha datorer stora som kärnkraftverk för att klara det med någorlunda fps rate.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Nu sitter väl folk och spelar spelet i USA ?
Många personer som kommer att sitta sömnlösa inatt

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem

Dessa screenshots verkade inte vara tagna med speciellt bra grafik

Att stenen "lös" kanske kan bero på att solen ligger på starkt?

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

Hoppas bara mitt förhansbokade exemplar kommer imorgon, men antagligen på onsdag. Gör inget iförsig nu med WoW betan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benjiman
Hoppas bara mitt förhansbokade exemplar kommer imorgon, men antagligen på onsdag. Gör inget iförsig nu med WoW betan

Tur du har som äger en kopia. Laddade ned WoW OpenBeta igår i väntan på HL2. Var sugen på att testa det...men så behöver man visst en nyckel ja...*suck*

Varför kan man då ladda ned det överallt ?

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gen
Nu sitter väl folk och spelar spelet i USA ?
Många personer som kommer att sitta sömnlösa inatt

nej, det är (så vitt jag vet) världsrelease.. alltså släpps överallt samtidigt

Permalänk
Medlem

Bara jag som kommer sakna att se fram emot ett spel så mkt som hl2?
Känns som det blir sista julafton som barn, när man plötsligt inte tyckte de var lika spännande med julafton. Vilket spel ska kunna jämföra sig med hl2 hypen?

Visa signatur

Asus Strix Rog B550-F gaming | AMD Ryzen 7 5800x | 2x16GB Ballistix 3600MHz CL16 | ASUS TUF RTX 3080 |Gigabyte AORUS FI27Q-X 27" 1440p 240hz IPS + AOC 27" 1440p 144hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daniz
Bara jag som kommer sakna att se fram emot ett spel så mkt som hl2?
Känns som det blir sista julafton som barn, när man plötsligt inte tyckte de var lika spännande med julafton. Vilket spel ska kunna jämföra sig med hl2 hypen?

Hehe ja jag har oxå tänkt så...
För min del blir det när/om dom släpper Tiberian Sun: Twilight .. Åhh.

Men det är ju det här som är så härligt! All spänning

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arelion
Det jag kan påstå efter att ha bläddrat igenom ett flertal screenshots.

1. Skuggor.

De verkar till viss del fullkomligt ha glömt bort skuggorna i spelet, även ljusåtergivning.

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

Borde inte tex mynningflamman på något sätt kasta en skugga bakom mannen som skjuter?

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

Det ser fullkommligt sterilt ut. Utrymmet under bilen borde tex vara mycket mörkare i mitt tycke. Man får en känsla av att allting är självlysande.

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

Jämför klippan och väggen, självlysande sten?
2. Texturer.

Visst, väggar och liknande är för det mesta knivskarpa, men varför inte göra allt knivskarp när man ändå håller på? Vissa av föremålen som jag har sett håller texturklass med tex Quake 2.

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

Titta på den 'så kallade' cirkeln som löper ungefär vid gevärets mynning, blur x 500?

3. Föremålsövergångar.

Kanske en liten krånglig rubrik, men jag ska förklara så gott jag kan.

På vissa bilder känns det som om man är i någon editor. Övergången mellan tex strand och vatten är en knivskarp linje. Träd och plantor ser ut som om dom bara var nerstuckna i marken.

några exempel.

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914642_2004...

Sen tycker jag att det alldeles för mycket 'texturbaserat'. Tex om det är en utbuktning på en vägg, skapar men en falsk sådan genom att måla den på texturen.

Nu verkar jag ju givetvis väldigt petig, men dessa saker tror inte jag något som bara förekommer en gång i spelet, utan ständigt och överallt. Nu ska ni inte få bilden av jag är någon HL2-hatare, utan jag är snarare en fanatiker :). Kanske skulle inte dagens datorer klara av att fixa allt det jag påpekar? Jag tycker iallafall att vissa saker har lösts bra mycket bättre i andra spel.

Kan ha varit så att dem där bilderna publicerades när spelet inte var färdigt för att få kritik om vad som saknades, kunde göras bättre etc?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av norado
Kan ha varit så att dem där bilderna publicerades när spelet inte var färdigt för att få kritik om vad som saknades, kunde göras bättre etc?

eller att skuggor är avslagna, eller att de använder ett old grafik kort

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
nej, det är (så vitt jag vet) världsrelease.. alltså släpps överallt samtidigt

Jo, såklart. Vet inte riktigt vad jag snackade om då. Tror jag pratade i telefon samtidigt lr nåt

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gen
Detta kan vara ett utdrag från din kvällstidning imorgon :

Kaos i Sverige

Stora delar av Sveriges infrastruktur, näringsindustri, restaurang/hotell är lamslagna på grund av ovanligt hög frånvaro av ansvarig personal. Dessutom noteras rekordhög frånvaro i skolor runt om i nationen.

.... Politiker har snabbutrett frågan och kommit fram till att hela detta kaos som skapat oordning i vårt annat så sansade land beror på en produkt från USA - ett datorspel som bär namnet Half-Life 2.

Regeringen nämnde igår i en presskonferens att han genast ville stoppa försäljningen av spelet på den Svenska marknaden. Denna kommentar kontrades snabbt av Göran Person som bestämt sade ifrån och mumlade sedan någonting om McDonalds. Efterforskningar pekar på att Persson inte vill strypa spridandet av spelet då det nästan enbart spelas av ungdomar. Många av dessa ungdomar jobbar på McDonalds och skulle i protest sluta jobba där ifall Regeringens förslag slår igenom. Detta innebär förstås att Perssons näringskälla uteblir vilket naturligtvis är oacceptabelt för honom.

(Ursäkta eventuella grammatiskafel & stavfel. Jag skrev ihop detta snabb utan att läsa igenom det en gång till)

Har bara ett par ändringar

Tv-programmet Kontroll har snabbutrett frågan på uppdrag av FOI och kommit fram till att hela detta kaos som skapat oordning i vårt annat så sansade land, beror på en produkt från USA - ett datorspel som bär namnet Half-Life 2.

Regeringen vill nu stoppa försäljningen av spelet på den Svenska marknaden eller i alla fall minska omfattningen. Göran Persson sade bl.a.:"Den s.k. sociala turismen har nu även infekterat vårt lands beolkning. Det är med stor sorg i hjärtat jag kan konstatera att många personer idag tagit extra tjänstledigt. Det är varje medborgares plikt att ta ansvar för sina handlingar och visa solidaritet för sin granne, nu får de svaga i vårt samhälle lida för andras lättja och nöje." Det var en mycket bister statsminister som kommenterade den uppkomna krisen på en snabbinkallad presskonferens. Justitieminister Thomas Bodström lovade genast att tillsätta minst två utredningar och hotade dessutom att införa fyra karensdagar.

Visa signatur

Overlord

Permalänk

http://img87.exs.cx/img87/6904/hl3.png

Förövrigt så släps Half life om 4 timmar wieeee.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwedishPshyco
http://img87.exs.cx/img87/6904/hl3.png

Förövrigt så släps Half life om 4 timmar wieeee.

Var gjorde du det testet. Länk tack.

EDIT Hittade det. Tack.

Permalänk

Kolla tråden: Klarar din dator av Hl2?

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwedishPshyco
Kolla tråden: Klarar din dator av Hl2?

Hehe prova göra om samma test fast med DOOM3. :). Jesus vilka rek. dom har satt. Typ det värsta. DOOM3 är så jävla tung att köra. Enda testet som jag hittade där man ligger under Recommended PC.

Permalänk
Medlem

GOTT!! över rekomenderat i båda testerna Det var inget dåligt krav det var på rekomenderad PC i doom3 .

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

yes 2 pluppar över recomended 2.40h kvar!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

7 pluppar över recomended i HL2 och 3 pluppar över i rekomended doom3 Fast i verkligheten flyter doom3 bättre på min burk än vad HL2 (Source) gör. Ja ja det var kul att testa iaf 2 timmar och 28 min kvar... och nu skall jag till jobbet

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard