kan inte komma vidare pga att en gubbe står ivägen på hl2

Permalänk
Medlem

kan inte komma vidare pga att en gubbe står ivägen på hl2

hej jag har just kommit ut ur "spökstaden" då hittar man sina kompisar igen i en lagerlokal sedan aska man följa med dom men an negger soldat ställer sej och blockar mej så jag inet kan komma igenom!!!
har någon nån ide om vad man skall göra finns det nåt cheat så man kan gå genom väggarna??

Permalänk
Medlem

Re: kan inte komma vidare pga att en gubbe står ivägen på hl2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bamtaro
hej jag har just kommit ut ur "spökstaden" då hittar man sina kompisar igen i en lagerlokal sedan aska man följa med dom men an negger soldat ställer sej och blockar mej så jag inet kan komma igenom!!!
har någon nån ide om vad man skall göra finns det nåt cheat så man kan gå genom väggarna??

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Vad menar du med aska?

Permalänk
Medlem

jag tror han menar "ska"

men testa att loada en bit längre bak och sen gör om det

Visa signatur

Asus Maximus Formula | Inte Core 2 Duo E8400 | Geforce 8800GT 1GB | Corsair Dominator 4GB | Hiper 580W

Permalänk
Medlem

a+ska blir aska förlåt mej för stevfäl

Permalänk
Medlem

Citat:

Översättning..

Hej!
Jag har just kommit ut ur Ravenholm. Då träffar man sina kompisar igen i en lagerlokal.
Sedan ska man följa med dom men en negersoldat ställer sig och blockerar mig så jag inte kan passera.
Har nån någon ide om vad man skall göra? Finns det nått fusk så man kan gå igenom väggar?

Svar på frågan:
Ja, det finns ett fusk som heter noclip. Du måste först få fram consollen. Sök så får du veta hur man gör.

Permalänk
Medlem

Sluta kalla honom för "Negersoldat" så kanske han flyttar på sig.

Visa signatur

|AMD Barton 3200+@2231Mhz
|Zalman ZNPS7000A-Cu|Abit KV7|HIS Radeon 9800Pro IceQ@405/380|1024mb PC-3200|Seagate U5 30GB+Seagate barracuda 200GB|3RSystemAir|Tagan 380W|

Permalänk

Re: Re: kan inte komma vidare pga att en gubbe står ivägen på hl2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av H@sse

Översättning..

Hej!
Jag har just kommit ut ur Ravenholm. Då träffar man sina kompisar igen i en lagerlokal.
Sedan ska man följa med dom men en negersoldat ställer sig och blockerar mig så jag inte kan passera.
Har nån någon ide om vad man skall göra? Finns det nått fusk så man kan gå igenom väggar?

Svar på frågan:
Ja, det finns ett fusk som heter noclip. Du måste först få fram consollen. Sök så får du veta hur man gör.

Tack..
Började bli lite rädd att de var något fel på mig.
Eftersom jag inte förstod allt..

Visa signatur

I am not camping - Im just holding position!

Permalänk
Medlem

Citat:

SV_CHEATS 1
NOCLIP 1

Skitkul

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daemon
Sluta kalla honom för "Negersoldat" så kanske han flyttar på sig.

tänk.. det finns kulturkrockar även i half-life...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ai_disable 0 eller 1 är lite olika ,

Visa signatur

/ Göran

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
tänk.. det finns kulturkrockar även i half-life...

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.