Vampire: The Masquerade Bloodlines (Preview)

Permalänk
Medlem

Mycket bra kommentar

BTW. Någon som hört nåt datum på patchen??

Edit: För er som sett introt från E3 mässan kommer kanske ihåg att han visar att man kna välja olika bakgrundshistorier till karaktären som ger bonusar och avdrag. Jag tyckte detta var tråkigt att de minte tog med det i spelet. Men nu hittade jag att om man skriver in vchar_edit_histories 1 i consolen så kan man välja bakgrundshistorier. Detta tyckte jag var riktigt häftigt ;).

En till fråga: Nån som vet vad man ska skriva för att se FPS?

Visa signatur

Spelburken: Intel Core 2 Quad Q6600 | MSI P35 Platinum Combo | 2048 MB Corsair 4/4/4/13 | Asus HD3870 | Creative X-Fi Fatal1ty
Ljud: Sony STR-DG700 | Front: Mission Freedom | Center: Mission M7c2 | Rear: Mission M71i

Permalänk
Inaktiv

Lite fråger, Thinned Blood går det inte att klara det? jag får Failed på det hur en jag gör. och sen är det nån som vet vart Giovanni Mansion där man ska sno en bok ligger?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
Lite fråger, Thinned Blood går det inte att klara det? jag får Failed på det hur en jag gör. och sen är det nån som vet vart Giovanni Mansion där man ska sno en bok ligger?

Du komer till giovanni senare i spelet.

Jap det går att klara thinblood. Kommer dock inte ihåg hur jag gjorde... Men det står i din questlog vad du skall göra.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheKlown
Du komer till giovanni senare i spelet.

Jap det går att klara thinblood. Kommer dock inte ihåg hur jag gjorde... Men det står i din questlog vad du skall göra.

oki jag vill inte missa det bara, för jag fick köra om museumet för jag inte tog den där fetish eller vad den hette.
det står att den där E har dragit. lite efter man har släppt lös henne. om man skiter i att släppa henne då?

Permalänk
Medlem

Thinbloods måste man göra i början av spelet för sedan sticker dom ja.

Permalänk

Vem är Knox? Och var finns han/hon?

Jag har fått i min log:
"The hounted Hounter"
"You have destroyed the 'asian vampire'! Knox will be glad when you tell him"
(eller nåt liknande)

Men jag vet inte var jag hittar den där Knox..

Tack på förhand..

Visa signatur

A7N8X-E Deluxe, AthlonXP 2400+ @ 2700+ , 512 twinmos pc3200, 2x 80gb deskstar, Sapphire 9800pro 378/338 @ 405/381, ? i 3dmark03

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Thinbloods måste man göra i början av spelet för sedan sticker dom ja.

Det är kul att lura en av dom att ta "Unicorn blood" och en "holy stake"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av merciful_demon
Vem är Knox? Och var finns han/hon?

Jag har fått i min log:
"The hounted Hounter"
"You have destroyed the 'asian vampire'! Knox will be glad when you tell him"
(eller nåt liknande)

Men jag vet inte var jag hittar den där Knox..

Tack på förhand..

Han är inne på The Asylum i Santa monica

Visa signatur

AMD64 3200+ Winchester | Abit Av8 3rd Eye | WD Raptor 74GB
"There is no justice as an angry mob justice"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ulmix
Han är inne på The Asylum i Santa monica

Tackar så ödmukast..

Visa signatur

A7N8X-E Deluxe, AthlonXP 2400+ @ 2700+ , 512 twinmos pc3200, 2x 80gb deskstar, Sapphire 9800pro 378/338 @ 405/381, ? i 3dmark03

Permalänk
Medlem

Hur ska man göra med Jade figurerna? Jag har ställt dem på pidestalerna men det räckte visst inte.

Ni som kommit lika långt eller längre än mig, vilket val gjorde ni i bilen? Prinsen, Anarchs' eller solo?

Jag kände att det skulle vara skönt med kompisar, så jag valde Anarchs'.
Spelet har visst fyra olika slut, så jag ska spela igenom det med min Tremere också, och göra andra beslut.

Permalänk
Medlem

SPOILER!

Pidestalerna ser olika ut, gå och kolla varifrån du tog figurerna och sätt dem på samma pidestal inne i centerrummet.

Jag valde också anarchs.

Permalänk

Jag valde också anarchs med första karaktären, blir nog solo med den jag kör nu.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Jag var en tokäkta Camarilla första gången och nu skall jag köra med Anarchs.. kanske Kuei-jin för att liva upp det lite.

Citat:

Det är kul att lura en av dom att ta "Unicorn blood" och en "holy stake"

Jag sålde min träpinne till honom och sa åt honom att mörda presidenten... Trodde det skulle komma på nyheterna sen men det gjorde det inte. Nyheterna drog en vits om tonfisk för mig däremot.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dorgon
SPOILER!

Pidestalerna ser olika ut, gå och kolla varifrån du tog figurerna och sätt dem på samma pidestal inne i centerrummet.

Jag valde också anarchs.

Gör dem? Jag försökte se något sådant men kunde inte se något speciellt. Aja, får försöka igen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Jag var en tokäkta Camarilla första gången och nu skall jag köra med Anarchs.. kanske Kuei-jin för att liva upp det lite.

Jag sålde min träpinne till honom och sa åt honom att mörda presidenten... Trodde det skulle komma på nyheterna sen men det gjorde det inte. Nyheterna drog en vits om tonfisk för mig däremot.

Man kan väl inte välja Kuei-Jin? De är ens fiender vad man än väljer, så jag förstått det. Dina val är ju mellan Camarilla, Anarchs' och solo.

Permalänk
Medlem

skitspel

Visa signatur

Stolthet och principer är intelligenssubstituerande egenskaper.
Trött på 'inbäddade' journalisers lögner i media? -> Medialens.org

Permalänk
Medlem

Det finns fem slut som förklaras här
spoilerspoiler
http://bloodlines.dilapidation.com/modules.php?name=Forums&fi...
jättemycketspoiler

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pärkele
skitspel

Permalänk

hur får man upp konsollen?

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

Genvägen-->Egenskaper--->Mål... där skriver du -console

Visa signatur

Spelburken: Intel Core 2 Quad Q6600 | MSI P35 Platinum Combo | 2048 MB Corsair 4/4/4/13 | Asus HD3870 | Creative X-Fi Fatal1ty
Ljud: Sony STR-DG700 | Front: Mission Freedom | Center: Mission M7c2 | Rear: Mission M71i

Permalänk
Medlem

Vart hittar jag snubben som hade en fejd med Malkavianbruden på The Asylum? Han ska finnas vid nån "oil tank" i närheten av klubben.. Hittar nada..
Kanske en dålig beskrivning men nån förstår mig nog

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Gå från Asylum mot dinern och fortsätt rakt fram, du kommer till ett stängsel. Öppna gå in.

Permalänk
Medlem

Gå bara rakt fram längs vägen när du kommer ut från klubben, så kan du öppna en stor grind och vandra in i den trasiga oljetanken

Visa signatur

Burk: 4770k, 970, 16GB, BenQ BL2411PT
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk
Medlem

Öh råka ut för en mystiskt sak nere hos Nosferatu i kloakerna är där en kvinnlig nosferatu "Imaila" som jag aldrig träffat säger att jag misslyckats med en Tawnia quest :/ ???

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

Ahaa, då har du troligen varit inne i Tawnis lägenhet och gjort något du inte fick göra innan du fick Imalias quest.
Visste inte ens att man kunde ta sig in där innan man fick questen

Visa signatur

Burk: 4770k, 970, 16GB, BenQ BL2411PT
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk
Medlem

Hmm det här spelet är väldigt obalancerat och illa genomtänkt hur många ggr har man inte fått gå tillbaks till en tidigare sparning bara för man triggat något som man inte skulle göra förrän man gjort nått annat ... osv

Idén är underbar och fantasin osv helt fantastiskt men utförandet suger värre än något spel jag kan minnas sorgligt faktiskt.

Som prällen jag hadde problem med innan kunde f*n inte döda honom så jag gjorde lite annat och uppgradera lite sen var han en barnlek, illa

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

Och svårt.
jag har dödat Quei-Jin tjejen, (som jag förövrigt klarade genom att gömma mig bakom en av eldpyrorna), det satt mycket bly i den bruden när hon dog
Nu har jag fastnat när jag är efter prinsen, där det kommer ner specialstrykor genom glastaket. Fruktansvärt svårt!

Jag gillar min framfuskade Tremere Det finns en exploit (som någon nämnt innan) som jag utnyttjat, riktigt roligt faktiskt. Han har fullt på allt, utom skillsen på "social".

Permalänk
Medlem

Tackar

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis
Och svårt.
jag har dödat Quei-Jin tjejen, (som jag förövrigt klarade genom att gömma mig bakom en av eldpyrorna), det satt mycket bly i den bruden när hon dog
Nu har jag fastnat när jag är efter prinsen, där det kommer ner specialstrykor genom glastaket. Fruktansvärt svårt!

Jag gillar min framfuskade Tremere Det finns en exploit (som någon nämnt innan) som jag utnyttjat, riktigt roligt faktiskt. Han har fullt på allt, utom skillsen på "social".

Du har fullt på nästan allt och klarar ändå inte de som kommer genom glastaket, har Tremere så värdelösa disipliner? Jag klarade det utan problem med min Brujah som hade långt ifrån fullt på allt och endast 3 i potence och presence som jag använde.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Det var lätt som Brujah och jättelätt som fuskande Malkavian. Tremere har ju mass suicide, borde vara lätt som en plätt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Det var lätt som Brujah och jättelätt som fuskande Malkavian. Tremere har ju mass suicide, borde vara lätt som en plätt.

Mass suicide funkar bara i en radie omkring dig själv. Blood boil är bra mycket bättre (och roligare) då.

Desssutom så klarade jag den största delen av fighterna genom att massakrera med desert eaglen