Butiker i stockholm

Permalänk

Butiker i stockholm

hej. jag vill veta vart datorbutiker finns i stockholm. där dom säljer vattenkylnings saker.

/Oskar

Visa signatur

| Asus A7N8X Deluxe | AMD 2600+ @ 2300Mhz | Twinmos 2x512Mb PC3200 | 1st Seagate 120GB 1st Maxtor 80GB | Geforce 6800LE @ 16/1,6 | Vattenkylt | Antec PlusView 1000AMG |

Permalänk
Medlem

Kylning.com ligger vid odenplan.

Permalänk
Medlem

webhallen.se ligger på adolfredrikskyrkogata 500 meter från hötorget...
(dock har dom begränsat med produkter i vattenkylning)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oli
webhallen.se ligger på adolfredrikskyrkogata 500 meter från hötorget...
(dock har dom begränsat med produkter i vattenkylning)

Detsamma gäller mycom (www.mycom.se)

Ligger på Sveavägen ett stenkast från Webhallen

Visa signatur

2500K @ 4.6<> 16Gb RAM <> Gigabyte Radeon 6970 OC <> 2*OCZ Vertex 3 120Gb

Permalänk
Medlem

Kan ju påpekas också att besök inte Mycom lr Webhallen om du inte har en halv dag att spendera i väntekö... Sjukt underbemannade dom ggr jag varit där.

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bran
Kan ju påpekas också att besök inte Mycom lr Webhallen om du inte har en halv dag att spendera i väntekö... Sjukt underbemannade dom ggr jag varit där.

fast billigt är det...man kan även göra så att man köper produkterna man vill ha på deras hemsida och väljer som betalning " hämtas i butik "....
Väldigt smart då dom har en egen kassa just för bara sådana ärenden....(går mycket snabbare)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oli
fast billigt är det...man kan även göra så att man köper produkterna man vill ha på deras hemsida och väljer som betalning " hämtas i butik "....
Väldigt smart då dom har en egen kassa just för bara sådana ärenden....(går mycket snabbare)

Fast då måste de ju bekräfta ordern först och det tar ju något dygn, då kan man lika gärna beställa över postorder.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X3Mist
Fast då måste de ju bekräfta ordern först och det tar ju något dygn, då kan man lika gärna beställa över postorder.

har alldrig jag behövt? jag har beställt sen direkt efter har jag stuckit och hämtat ut min vara....kanske har jag haft tur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oli
har alldrig jag behövt? jag har beställt sen direkt efter har jag stuckit och hämtat ut min vara....kanske har jag haft tur?

Nej, de har ändrat reglerna nu. Du måste ha fått en bekräftelse. Jag fick ut min beställning ändå, med lite trevlighet kommer man långt. Men det var bara ett undantag. Han sa att de ändrat det ganska nyligen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X3Mist
Nej, de har ändrat reglerna nu. Du måste ha fått en bekräftelse. Jag fick ut min beställning ändå, med lite trevlighet kommer man långt. Men det var bara ett undantag. Han sa att de ändrat det ganska nyligen.

thx;)