Permalänk
Medlem

Inga problem... Gnugga inte sönde nåt bara

Let me know hur det går, BTW, funkar det inte med gnuggning och blåsning osv så ge inte upp. Testa o lägg ut dom ett tag... kanske en dag eller nåt... Sedan nästa dag sätter du in dom igen, funkar de inte då får du fortsätta gnugga Tips är att testa med 1 sticka först om du har fler än 1...

Oscar

Permalänk

Min polare kör det moderkortet, 3500+ Winchetster eller vad det heter, 6800 Ultra, och massa annat skit, och han drar det med ett 360W Chifetec, Han säger att det laggar men tror inte på när jag sägar att nätagge inte räcker, Har han eller jag rätt??

Permalänk

för att få kontaktytor rena så funkar T-röd på lite hushållspapper vädligt bra

Visa signatur

<MSI k8n neo2 54g platinum ::: 3500+ Newcastle - 2500mhz 1.45v>

Permalänk
Medlem

molijoxmannen... T-röd... vågar man de? Samt T-röd = vätska... vågar man de?

O

Permalänk
Medlem

Skumt är det,

MSI's D-bracket system visar att CPU är skadad, men fick precis tillbaka processorn från Komplett, och den är inte trasig, varför visar den så?

Visa signatur

AMD64 3200+ Winchester | Abit Av8 3rd Eye | WD Raptor 74GB
"There is no justice as an angry mob justice"

Permalänk

har kört T-sprit på flertal konponenter och dom är snart 4 år gamla så det verkar inte ha skadat dom iallafall

Men har du fixat det där med att flasha bios, känns som det är den enda och rätta lösningen

Visa signatur

<MSI k8n neo2 54g platinum ::: 3500+ Newcastle - 2500mhz 1.45v>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MolijoxMannen
har kört T-sprit på flertal konponenter och dom är snart 4 år gamla så det verkar inte ha skadat dom iallafall

Men har du fixat det där med att flasha bios, känns som det är den enda och rätta lösningen

Blir nog lite svårt att flasha bios när man inte ser nått på skärmen, men kan det vara så att moderkortet är trasigt då det visar att CPU är skadad fast den inte är det? Eller kan detta probelm uppstå av för klent agg?

Visa signatur

AMD64 3200+ Winchester | Abit Av8 3rd Eye | WD Raptor 74GB
"There is no justice as an angry mob justice"

Permalänk

justeja ingen blid var det... men det går nog ändå, vet att det var nån här på forumet som hade flashat fel och så flasha han tillbaka genom att veta vilka knappar han skulle trycka. Tanka ner bioset och lägg det på en diskett och sen när du startar datorn så trycker du f2(?).

Visa signatur

<MSI k8n neo2 54g platinum ::: 3500+ Newcastle - 2500mhz 1.45v>

Permalänk
Medlem

Jag hade samma problem med min CPU ett tag. Men på min var det så här att min kontakt till fläkten va lite skumm/glapp i den... Jag testade att ta ur kontakten och sen sätta i den lite, samt vicka lite på sladden, så funkade allt perfa

Säkert inte de problemet du har men så löste ja mitt

O

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deSouza
Jag hade samma problem med min CPU ett tag. Men på min var det så här att min kontakt till fläkten va lite skumm/glapp i den... Jag testade att ta ur kontakten och sen sätta i den lite, samt vicka lite på sladden, så funkade allt perfa

Säkert inte de problemet du har men så löste ja mitt

O

Nä tror inte det är det problemet, aja jag får tillbaka ett nytt Aspire 500w på garantin av db på måndag, får hoppas att det funkar med det. Funkar ju inte med det jag kör nu, ett sketet chieftech 360w

Visa signatur

AMD64 3200+ Winchester | Abit Av8 3rd Eye | WD Raptor 74GB
"There is no justice as an angry mob justice"