World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem

Hmm... har hört att det finns andra GUIs, hur fixar man det. Sådana som är mera praktiska typ så man får mer info på skärmen.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gen
Okej, förstår nu och missade att ge den viktigaste informationen ang erbjudandet.

Alltså, detta ger dig en unik nyckel och tillgång till Final Beta som är en testperiod av spelet före slutgiltig Europarelease. Denna betan kostar ingenting att spela på och du måste tanka ned hela spelet via Internet som ligger på ca 2.5GB. Därefter får du en kopia av det riktiga spelet när det släpps och det baseras på en månadsavgift som för närvarande ligger på 11-13 Euro beroende på hur många månader du köper åt gången. I paketet ingår första månaden gratis.

Aha! Men då är det lika bra att köpa denna, så får man kanske 6 veckor att köra gratis på om jag inte har missuppfattat.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tejpis
Aha! Men då är det lika bra att köpa denna, så får man kanske 6 veckor att köra gratis på om jag inte har missuppfattat.

Precis. En del kommer säga att betan kostar men då pengarna dras av sedan så är det en förbokning som man som bonus får delta i beta testet.

Permalänk
Medlem

Jag köpte mitt här http://www.gameshop.se?sida=12792

Snabb leverans^^

Visa signatur
Permalänk
Entusiast

vart reggar man sit konto? hittar ingen länk på http://wow-europe.com.

Jag har ju final beta keyn jag fick med förbeställningen.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag]
vart reggar man sit konto? hittar ingen länk på http://wow-europe.com.

Jag har ju final beta keyn jag fick med förbeställningen.

http://www.wow-europe.com/en/

titta igen

Create a Beta account
Use your Final Beta authentication key and create your own account.

[EDIT]
Jagh ar sett att folk ligger och sover i sängar runt om i olika inn's, hur gör jag de? för min gubbe behöver me sova, har frågat runt i inn:et men inte lyckats.

Permalänk
Medlem

Ställ dig på sängen och skriv /sleep, så tror jag det är.

Permalänk
Medlem

Nej, kommandot är /suicide

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

Ahh, så trött, måste få sova några timmar innan man fortsätter.

ska testa jannes tips.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hallå... ni som spelar spom mest? vikken lvl ligger ni på?

Visa signatur

"Hur vet man att en politiker ljuger?, dom rör på läpparna"

Permalänk
Medlem

lvl 12 stax 13 på kort tid (= typ 1400 till 1800 23.30 till 05.30

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk

Om det är någon guild här som söker en erfaren WoW'are så citera här eller viska ingame till "Pelle".
Spelar Horde Rouge lvl 9 för tillfället.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UmAr0
hallå... ni som spelar spom mest? vikken lvl ligger ni på?

lvl 45 gnome mage
Inte kunnat spela under senaste 1,5v så jag hade 90k i rested bounus när jag loggade in

Permalänk
Medlem

Har en lvl 7 troll mage.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Hmm... har hört att det finns andra GUIs, hur fixar man det. Sådana som är mera praktiska typ så man får mer info på skärmen.

www.cosmosui.com tror jag det var. Fast det är ett jäkligt krångligt program med tonvis med funktioner man inte fattar...eller jag gör inte det iaf

Föressten, har nån vart med om att du inte fått nån loot från säg 5 monster i rad flera gånger under ett par speltimmar ?

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk

Har en level 9 undead rogue att leka med. Server 3 valde jag.. Ska även testa lite andra klasser innan retail.

Visa signatur

"Dagarna och kvällarna då lever jag, röppni fälls, örr ur i knön, och gniblisåå, på kvällen..."

Permalänk

Jag har en level 5Human, EN server 2

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

www.cosmosui.com tror jag det var. Fast det är ett jäkligt krångligt program med tonvis med funktioner man inte fattar...eller jag gör inte det iaf

Föressten, har nån vart med om att du inte fått nån loot från säg 5 monster i rad flera gånger under ett par speltimmar ?

Hittade det direkt efter att jag postade nästan Man behöver inte ha cosmos för alla saker såg jag på en annan sida. Iaf, fixade så att inte questtexten måste fada, sjukt skönt nu, sedan MiniMap Notes med, as bra Aw... speciellt det där med QuestTexten

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Du tycker ett spel är bra när:
Du kliver upp 3 timmar innan du egentligen behöver kliva upp för att kunna spela lite innan du ska till jobbet.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Blev lvl 10 strax innan jag gick och la mig igår. Är Human Paladin på En PvP 5.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Jag tror aldrig att en tråd har blivit så sjukt lång som denna.

Permalänk

Ingen har spammats sönder så mycket heller...

Permalänk
Medlem

Den första HL2 tråden blev både MYCKTET längre och spammades sönder MYCKET mera...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Hur kan de komma sig att om jag trycker "ctrl+r" och visar fps:en så ligger den på runt 20-30..
verkar inte bli nån skillnad om man minskar upplösningn etc.. vad kan det bero på?
kör med datorn i signen..

Visa signatur

A64 3000+ 90nm S939 @ Default | MSI K8T NEO2 FIR S939 | 512MB Corsair ValueSelect PC3200 CL2.5 | Leadtek 6800LE 128MB @ 12x1,5 | Levicom 500W 34A@12V

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av znagels
Hur kan de komma sig att om jag trycker "ctrl+r" och visar fps:en så ligger den på runt 20-30..
verkar inte bli nån skillnad om man minskar upplösningn etc.. vad kan det bero på?

Ge dig, detta är ett MMORPG inte FPS baserat. Så länge du ser Mobs och andra spelare röra på sig så är det inte fara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag menade såklart att man skulle ta tunnelbanan mellan Stormwind och Ironforge.

Jag skulle testa om man kunde hoppa mellan vagnarna en gång, men trillade av. Fick gå istället, jobbigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av znagels

Vad kör du för upplösning ? Minimera effekterna i Video Options. Du har inget värsting grafikkort direkt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geezer

Jag skulle testa om man kunde hoppa mellan vagnarna en gång, men trillade av. Fick gå istället, jobbigt.

Tänk dig då att bli disconnectad när du sitter på spårvagnen Som du sa...jobbigt att gå.

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geezer

Haha, värre saker har hänt mig. Hade en polare som skrek i tunnelbanan "Man kan inte ramla av ju!", så jag blev tvungen att testa. Gjorde det någonstans innan undervattenstunneln...
=/

Permalänk
Medlem

Trillade av från ett skepp långt ut, _det_ var jobbigt som fan att retriva liket då, man dog av utrlöttning är man simmande efter ett tag, så man fick springa som spöke många ggr.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Trillade av från ett skepp långt ut, _det_ var jobbigt som fan att retriva liket då, man dog av utrlöttning är man simmande efter ett tag, så man fick springa som spöke många ggr.

Spirit healer? Efter den tredje ressningen genom att hämta ditt lik har du förlorat 30% durability (3*10%), men om du kör spirit healer så förlorar du bara 25%