Window Xp login problem

Permalänk
Medlem

Window Xp login problem

Har haft StyleXp instellerat en tid, men då jag inte längre kunde starta det (min "testtid" var slut) avinstallerade jag programmet igår.
Men idag när jag startar datan så finns det ingen Xp Login (jag hade antagligen bytt med Style Xp) istället har jag någ ot som liknar loginet i windows 2k, men det står att den här Datorn är låst och kan bara låstas upp av Andreas (Jag ) HUr fanken gör jag för att bli av med detta besvär? vill ha tillbaka den gamla hederliga xp-looken på det hela.
Tacksam för snabba svar

Permalänk

Om du kommer inn i datorn, så går du inn i controlpanel, väljer user accounts, trykk på change the way users log on or off, haka av för "Use the welcom screen".

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Möjligt att du har missuppfattat mig (det är antagligen mitt fel då ) För att göra det enklare lägger jag upp bilder:

Så här har jag det:

Så här vill jag ha det:

hoppas nån kan hjälpa

*Bilderna har jag hittat på google

Permalänk

Visst är det så. Och det är precis det du ändrar
Prova så får du se..

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Men det är bara det att det inte funkar

Edit: Löste det genom att installera Style XP 8.0 (?)

Permalänk

Hehe, låter bra. Det programmet måste göra något i registret, eftersom i vanliga fall ändrar du precis det du vill, där jag sa.

Jaja, bra det fungerade

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"