Permalänk

jaha då va nya prob

ms röj har försvunnit från datorn så jag satte i win skivan o
tog installera valfria win komponenter hittade spel röj o dom andra installerade dom startade om datorn o då hadde spelen kommit tillbaka
alla utan röj dessutom var det bara spela online jag fått tillbaka spela själv utan internet dom finns inte ...var hittar jag dom ...körde skivan igen o tittade lite nogrannare då står det om det är skuggad kommer bara en del av komponenten installeras....fattar noll
kan nån hjälpa mig få tillbaka spelen
tacksam för hjälp

Visa signatur

OverClockers Never Die, They ReBoot.

Permalänk
Hedersmedlem

Tryck så många gånger i rutan att bocken får vit (ej skuggad) bakgrund, då installeras samtliga spel.

Och förresten, skriv bättre rubriker!

Permalänk

tack för tipset...lovar att bättra mig i rubriker....
ska testa med en gång ...hör av mig

jaha det funka inte jag har bockat i spelen fattar därimot inte det här med skuggningen ser ingen sån om inte det är den blå förgen den får när man markerat den ???
önskade att man hadde kompisar som var data intresserade o dubbelt så smart som jag

Visa signatur

OverClockers Never Die, They ReBoot.

Permalänk
Avstängd

Klicka på Details knappen nedanför... Då får du upp vilka spel som installeras...

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Microwaveprince
jaha det funka inte jag har bockat i spelen fattar därimot inte det här med skuggningen ser ingen sån om inte det är den blå förgen den får när man markerat den ???
önskade att man hadde kompisar som var data intresserade o dubbelt så smart som jag

Det är skuggningen i kvadraten där bocken är som inte ska finnas. Annars kan du så klart dubbelklicka för att sen välja varje spel du vill ha installerat.