A8N-SLI Deluxe Firewall Accessmanger installeras inte korrekt?

Permalänk
Medlem

A8N-SLI Deluxe Firewall Accessmanger installeras inte korrekt?

Ja..

För som som vet iaf, när instalationsprogrammet för nvidias brandvägg kommer så långt att den frågar om jag ska sätta på branväggen (ON) och efter det så ska den kopiera några filer till men där får jag felmeddelanden, nån tray fil o några andra filer som inte kan kopieras.

Har laddat ner chipset filerna från 2 ställen och från skivan, samma fel hela tiden.
ASUS supporten i usa hade inte hört talas om det.

nån som känner igen sig?

Visa signatur

Hopp jag har en MONSTER DATOR. GRR SÄGER DEN...
| Intel E8500 | Asus PQ5-E | Corsair XMS2 Dominator TwinX DDR2 PC8500/1066MHz CL5 2x2GB | Club Ati 4870 1GB @ Hazro 30"TFT 2560x1600 + DELL 2001FP 20.1"TFT | WesterDigital Raptor 300GB Sata2 | CoolIT Vatteenkylning | Logitech diNovo | Tvåa i Coolermaster Contest på optihack-05 !

Permalänk
Medlem

precis lika för mig.
sen kan jag inte surfa om jag har hårdvarufirewallen aktiverad ;]
iofs har jag inte hunnit pröva några inställningar eller nått men jag antar att det blir krockar mellan hårdvarubrandväggen och min router.

Permalänk
Medlem

Ok den går stänga av, me jag vet inte hur den blir om man startar om datorn, tror jag förlorar ip adressen från routern då

Visa signatur

Hopp jag har en MONSTER DATOR. GRR SÄGER DEN...
| Intel E8500 | Asus PQ5-E | Corsair XMS2 Dominator TwinX DDR2 PC8500/1066MHz CL5 2x2GB | Club Ati 4870 1GB @ Hazro 30"TFT 2560x1600 + DELL 2001FP 20.1"TFT | WesterDigital Raptor 300GB Sata2 | CoolIT Vatteenkylning | Logitech diNovo | Tvåa i Coolermaster Contest på optihack-05 !

Permalänk
Medlem

Men du borde ju kunna låsa ip adressen till ditt mac nummer. dvs routern ger din dator samma ip adress igen