vad tror ni om detta grafikkort?

Permalänk
Medlem

vad tror ni om detta grafikkort?

tjena..

dags för grafikkort.. har fasnat för deta.. lite högt pris, men är sugen på de..

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=302994&view=detailed

Mvh

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hmm dyrt... jag köpte mitt X800pro Vivo som jag clockar till XT PE för 2800:-

Annars kostar ett Asus 6800GT 3700:-
Dom presterar ungefär lika bra men X800 tar 6800 i dom flesta benchmarks (om inte det är 6800 SLI).

Permalänk
Medlem

Ett fin kort men som Synda säger: Hmm dyrt... jag köpte mitt X800pro Vivo som jag clockar till XT PE för 2800:-

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk

http://buggy.no-ip.com/produkter/Grafikkort/ATI%2C+AGP/Radeon...

Som du ser är det ett bra pris för X800XT...Dock förstår jag inte varför du vill ha nytt grafikkort då du har ett 6800GT?

Synda: De nya X800pro VIVO har laserskurna pipes har jag hört så....

Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ | Geforce 6800 Gt leadtek | Asus K8N| Antec Sonata | 1024 Corsair pc3200

Permalänk
Medlem

Okej mitt X800pro Vivo har ju 1.6ns Minnen
så jag ska flasha mitt till XT när jag vågar och har tid och ork.... Skulle va fint med dom 4 extra pipelines...

Dessutom förstår jag inte att du vill ha ett nytt grafikkort om du har 6800 som back_door_man sa...

Fast jag köpte ju mitt X800pro Vivo från usa då... som jag lät importeras av min pappas kompis...

Permalänk
Medlem

okej. så ni tycker det är ett bra kort då??
jag vill inte flasha om mitt kort om jag skulle köpa ett x800PRO för jag vågar mig inte på de, för mycket pengar att riskera..

men är det ett skaplit kort med andra ord? jag är inte så haj på grafikkort oså..

jag ber om ursäkt.. all min hårdvara stämmer förutom grafikkortet, har inte ett 6800GT, men jag hade beställt ett från komplett.. men så är det svårt att få hem det.. det stod först att de skulle komma till lager den 4e februari men nu står det den 1e april.. så jag orkar inte vänta..
har inte orkat ändra tebax, har ett FX 5600 just nu..

Visa signatur