Permalänk
Medlem

F.e.a.r

Någon annan som kanske tog en titt på denna månads TV Gamer avdelning och såg E3 trailern på FEAR ?? ... Fan vad impad man blev, HL2 jävla sketna source motor e hu redan stenålder jämfört med monoliths senaste skapelse Smile

Permalänk
Medlem

Halflife 2 source skit? nu blev jag faktist lite ledsen.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

Man behöver inte klanka ner på någon annan "motor" för att få sitt tycke fram, finns plats i mitt liv för många, många spelmotor till!

Visa signatur

[Amd 64 3800] - [TwinMos 2048 4*512] - [Gainward 6800Ultra 2600 GS]- [MSI K8T NEO2]
No easy way out.......By pain alone shall i find you.......My love!

Permalänk
Medlem

Halflife 2 Source motor är någ dem som kommer användas mest pgr av alla moddar som kommer släppas nu till sommarn.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk

Finns den trailern å ladda ner någonstans? isåfall, någon som kunde slänga upp en mirror?

Permalänk
Medlem

F.E.A.R. ser för jävla grymt ut , alla borde sticka och åtminstonde läsa senaste GameReactor.

Visa signatur

" Det är en Epademi " - Aftonbladet

Permalänk
Medlem

skithäftigt spel läste att det är en liten flicka med blodiga fötter och händer som förflyttar blodet från ådrorna på folk till omgivningen:P

Visa signatur
Permalänk
Medlem

den lilla flickan från filmerna gav mej då kalla rysningar ush

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

HAHAH samma här.... hon är lite skrämande

Permalänk
Medlem

http://www.actiontrip.com/rei/filedownload.phtml?link=fear&ty...

där har ni linken till E3 demo videon... 103MB stor... ni tvivlande HL2 spelar kommer nog att bli impade...

Permalänk
Avstängd

bruden e lite creepy ja =/

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem

jaa... världens Doom 3 känslor när man ser videon... I love it... hoppas inte det tar för lång tid innan det når den svenska markanden

Permalänk

Vilket grymt välgjort spel. Alla effekter och rörelser va det bästa jag sett inom spelvärlden. Men grafiken tyckte jag inte va nått utmärkande, då tror ja nästan att doom3 eller HL2 har bättre. Iofs så hade väl inte videon sådär jätte kvalité, men ja tyckte det inte såg så märkvärdigt ut?

Men spelet i sig, oj oj oj... verkar lite äckligt med den där lilla "the ring-the grudge" ungen som köttar alla i slutet....

Permalänk
Medlem

jag tycker också spelet verkar grymt. såg E3 videon (tror jag) för rätt länge sen första gången på http://www.gametrailers.com
jag längtar iaf. ser fruktansvärt kul och skrämmande ut. Läste även att dom ska ha multiplayer?! nån som kan bekräfta?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | 64GB DDR5 6000MHz | GeForce RTX 4090

Permalänk
Medlem

http://www.gamespot.com/pc/action/fear/preview_6116476.html
Där står det en hel del om multiplayer hur det kommer vara.

Vilken underbar video, älskar den lilla ungen

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Älskar spel som är riktigt spooky.

Hittade E3 demot här oxo
http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/fear/fear.mp4

Skottar som fan från Fragzone.
http://www.algonet.se/~hogan/bilder/snabbt4.jpg

Visa signatur

[XP2400+@2800+][3x512Mb PC3200 DDR][MSI KT3 ULTRA-ARU][ATi R9800SE@R9800PRO 450/780][NEC DVD+-R/RW][Samsung 913N TFT][NXD Research speakers][Telia 100/100Mbit]

Permalänk
Medlem

Oj, vill ha din lina! 100mbit?

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Avstängd

Har sett typ alla trailer's till F.E.A.R., fast tror inte jag kommer att skaffa det ;), man får ju hjärt-attack.
Sanningen är ju att det verkligen är ett rysar spel, det som redan har visats på trailers ser betydligt hemskare ut än Doom 3 i varje fall :).....
Den där lilla ungjäveln é äcklig....:D

Effekterna är förbättrade, bättre än source motorn i varje fall, men man måste också förstå att sånt utvecklas hela tiden......
Fina effekter när man tex. skjuter sönder väggar, soffor, glas, allt möjligt, har inte sett så mycket på hur "physics" grejjerna fungerar, hur saker och ting reagerar till det man gör, fast skulle nog tro att de har gjort en bra "physics - motor" eller kommer att göra en.

Det lär nog kräva en del....kolla på hur många detaljer som dyker upp när du exempelvis skjuter på en vägg....väldigt mycket action på en gång skulle kunna leda till hack me en 3000+ kanske :S

Visa signatur

..::AMD64::..

Permalänk
Medlem

Det ser onekligen lovande ut
Som bonus när man klarat spelet kan man lira som flickan ! ! !
(närå , bara skoja lite) *fniss*

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk

första spelet jag sett som man kan se sina fötter när man tittar ner i backen :). Aja jag ser också fram emot FEAR det verkar helkul.

PS. jo den där ungen va läskig :D.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
första spelet jag sett som man kan se sina fötter när man tittar ner i backen :). Aja jag ser också fram emot FEAR det verkar helkul.

PS. jo den där ungen va läskig :D.

I "cronicles of riddick" (stavas?) Så kan man det, ger mycket mer inlevelse.
Spelet ser väldigt lovande ut

Permalänk

aha då får man försöka skaffa riddick då så man kan beundra fötterna ett tag ;).

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

Pffft, det kunde man redan i gamla trespasser.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt. Pepper
Pffft, det kunde man redan i gamla trespasser.

Jasså, men kan man sparka ner folk med dom då? det kan man tydligen i F.E.A.R

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
Jasså, men kan man sparka ner folk med dom då? det kan man tydligen i F.E.A.R

Nej men man kunde slå folk med allt möjligt med hjälp av den musstyrda armen.

Permalänk
Medlem

Jupp, F.E.A.R är onekligen ett väldigt coolt spel, ska bli väldigt intressant o se vad det kommer kräva i hårdvaruväg för att det ska se pefa ut... typ 3500+, SLI grafik o en 1GB uber klockat minne... men det skiter jag i... ska invester i en ny dator enbart pga det spelet ändå .....

Permalänk
Sötast

Det verka endast vara en del överdrivet/medelmåttigt spel..... förutom den tjejen, för det var grymt

Permalänk
Medlem

Det finns en anime som är som F.E.A.R.
Elfen Laid: Det är en tjej som är ett militärexpriment, hon har krafter som kan döda andra ( exakt som i FEAR). Dom kanske har tagit lite ideer därifrån?
Cool video.

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

Verkar bli tufft.

Snyggt som Doom3, verkar läskigare än Doom3 och Bullet Time som Max Payne :).

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem

När släpps det?