Permalänk
Inaktiv

F.E.A.R verkar bli riktigt grymt =)~
om det kommer när det ska så blr det 9 Jun 2005.

Permalänk
Medlem

Hoppas det blir bra,

Permalänk
Medlem

Re: F.e.a.r

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
HL2 jävla sketna source motor e hu redan stenålder jämfört med monoliths senaste skapelse Smile

Om du bara visste hur invecklad och komplex HL2 motorn är... antar att du är ett Grafik barn (dom som är födda 1987 och senare) och bara ser till det grafiska.

Permalänk

Re: Re: F.e.a.r

Tufft med Slow-motion-DM:p Ser riktigt snyggt ut med dessa blur effekter och bullet-trails eller vad det nu kallades. Dom verkar ha arbetat en del med att få till de rätta effekterna. Jag föll särskillt för dessa två bilderna:p

Citat:

Ursprungligen inskrivet av chillerW
Om du bara visste hur invecklad och komplex HL2 motorn är... antar att du är ett Grafik barn (dom som är födda 1987 och senare) och bara ser till det grafiska.

Knappast någon som egentligen står ut i mängden, funktions-mässigt eller grafik-mässigt. Jag antar att du kan förklara det otroliga med motorn för de stackars 87orna som tydligen inte kan något om det bakom grafiken, eller? Att påstå något sådant bevisar bara hur barnslig och okunnig du själv är

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Tyckte det var grymt snyggt när man såg tryckvågen av handgranaterna.

Frågan är om man kommer våga spela.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Avstängd

ChillerW jag är född 88 o jag e inget grafikbarn? :S, a juste som Bravo just sa; förklara för oss lite om hl2 grafiken.......snälla jag måste få veta lite

Visa signatur

..::AMD64::..

Permalänk

Men du kan ju inte dra alla över en kam! Jag är född 88 och jag anser att de bästa spelen som gjorts är Fallout2 och Deus ex.

Visst är jag duktig?

Permalänk
Avstängd

Deus Ex är ju rent skit, hur fan kan man tycka om det :S

Visa signatur

..::AMD64::..

Permalänk
Medlem

Re: Re: F.e.a.r

Citat:

Ursprungligen inskrivet av chillerW

Jag e född 83, har använd datorer sedan 89 när jag fick min första dator.... kom o snacka skit en annan dag... jag sitter fortfarande o spelar gamla spel som Zak McKracken från 88 när jag har tråkigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knarkuzz
HAHAH samma här.... hon är lite skrämande

Jag älskar henne ju.

Permalänk
Medlem

Kommer o bli fullt ös medvetslös multiplayer!!

Visa signatur

Jag är inte dum i huvudet jag har bara otur när jag tänker..

Permalänk
Medlem

Verkar tyvärr bli ännu ett i raden av fps'er där den snygga grafiken är dold utav mörker i ett missriktat försök att skapa stämning.
Dvs ett typiskt skjut mot stället där skotten kommer ifrån spel.

Känns lite trist bara när de bevisligen verkligen har anstängt sig för att få till snygga effekter och bra grafik.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem

exakt som doom3 då? rent skit

hoppas fear utklassar doom3 då man blev grymt besviken på det

Permalänk

Jag är född 90 och inget grafikbarn komemr på mig själv med att spela textbaserade rollspel lite då och då.
Sen är iof grafik en fin liten bonus
Fear ser ut att bli för mörk för min smak, jag vill ha stora öppna platser.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

MP delen verkar bli en action fest

Visa signatur

| Asus A7N8X Deluxe 2.0 Rev 1005 | AMD 2800+@2204 Mhz idel 45 full load 55 | Slk 947U | Sapphire 9800 Pro Stock speed | 2x512 Mb PC3500 TwinMos Speed Premium BH5 | WD raptor 74.3 Gb | Maxtor 120 Gb | Seagate 200 Gb | Samsung 710t |

Permalänk

Hur öppnar man en Mp4 fil?

Visa signatur

P4 2.8Ghz@3Ghz - 2x256MB PC3200 DDRSDRAM - Leadtek 6800GT@Ultra - "19 SyncMaster 957MB -- 3dmark03 >-> 12296pts - 3dmark05 >-> 5360 pts

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ferranedet
Hur öppnar man en Mp4 fil?

jag körde den med QuickTime ...

Permalänk
Medlem

Shit... nu gick man bet på MP betan.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
första spelet jag sett som man kan se sina fötter när man tittar ner i backen :). Aja jag ser också fram emot FEAR det verkar helkul.

PS. jo den där ungen va läskig :D.

Halo 2!!

Visa signatur

K1H2

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att den här trenden med småtjejer är lite tjötig?
Jag menar alltså alla halvdåliga skräckfilmer som släpts den senaste tiden.
(The Ring, The Grudge, Dark Water, Hide and Seak, mfl)

PS: Jag kan medje att det ger lite kalla kårar men det är för VANLIGT!

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
första spelet jag sett som man kan se sina fötter när man tittar ner i backen :).

Chronicle of riddick - the escape from butcher bay