DoD:S beta screenshots!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk

Älskar också DoD, men jag vill ha ny grafik ala cs:s

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dek
Man blir ju fan mörkrädd av alla grafikkåta jeflar här...

Två beta bilder kommer ut och ramaskriet börjar.

Jag nöjer mig mer än väl med ett DoD:S som ser ut som på de två beta bilderna.

DoD har en känsla och klockren avvägning som inget annat multiplayer-online-fps kommer i närheten av, oavsett hur många fordon man kan styra, hur många triljarder ljuseffekter det kan visa eller hur "fet" grafiken är (IMO).

DoD är med en handfull klockrena maps och bra avvägda klasser duktigt roliga att spela oavsett om man kör på en bra uppstyrd public-server eller en intensiv klan-match.

Visst, Q1 & Q2 i all ära men det är alltid DoD jag jämt och ständigt spelar.

Anledningen till att de inte förändrar all för mycket till DoD:S är nog att de hellre vill behålla de trogna spelarna än försöka att locka till sig grafikkåta fjortisar (if u pardon my french).

Så lite schysst fysik, ragdoll och en uppfräschning av maps och overallgrafiken räcker mer än väl.

Förhoppningsvis så håller det "rätt" folk kvar och man slipper "fel" folk i en viss utsträckning....

Sant. DoD är flera gånger bättre än CS:S trots en 6-7 år gammal grafikmotor.

Permalänk
Medlem

Dra hem dessa filmer, det verkar som om känslan kommer att bli bevarad....

http://dod-2.com/source/movies/flash_ava_skdr.rar

*Död länk*

Det här kan inte bli annat än bra!

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk

Graffen var ju ingen höjdare. Skulle nog lira mer COD som någon säger i ovanstående länkar, om jag var ute efter bra WWII

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

jag hoppas att det inte blir samma problem med hitboxarna i dod: s som i cs: s :/
och framför allt att man ihnte knuffas tillbaka av andra saker på banan som t.e.x tunnor

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Avstängd

länken till filmen som man kan ladda ned är forbidden

Visa signatur

..::AMD64::..

Permalänk

Lite bättre modelering hade jag nog förväntat mig men det höjer sig kanske något snäpp innan releasen. Tror mer på Forsaken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hwoejk
länken till filmen som man kan ladda ned är forbidden

Den här länken ska nog funka fast det kräver ett konto.
http://dx.ampednews.com/?page=downloads&id=3517
Lite bilder;
http://dx.ampednews.com/?page=articles&id=9510

Permalänk
Medlem

Jag tycker det ser bra ut Jag tycker att det är mycket roligare att kura bakom ett stenblock på avalanche-banan än att spray-HS-bunnyjump-telefrag-lolla sig i Counter-Strike Fast eftersom att jag alltid får pisk i DoD så blir det lätt att man spelar CSS istället.

Permalänk
Medlem

Fattar inte att alla ska vara så Doom3, HL2 och Farcry smittade, så fort ett spel inte uppfyller dessa grafik nivåer skall spelet "suga".

Visst är det trevligt med ett snyggt spel, men det håller inte att bara tänka på grafiken. Tänk på gamla goda tiden då man satt med några megabytes grafikkort och hade skit kul framför sina stora pixel gubbar.

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk

Vad ska vi kommentera i ett par screenshots om inte grafiken? Vi vet ju inte hur det är att spela det.

Visa signatur

"No more pollution, no more car exhaust,
or ocean dumpage. From now on, we will travel in tubes!!" - JB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mister Te
Vad ska vi kommentera i ett par screenshots om inte grafiken? Vi vet ju inte hur det är att spela det.

med tanke på videosarna så ser det ut som om det blir en direkt portning
hoppas bara det inte blir lika "misslyckat" som med cs: s

hoppas på att dom inte glömmer den lilla funktionen då man plockar upp granater

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Octabust
Fattar inte att alla ska vara så Doom3, HL2 och Farcry smittade, så fort ett spel inte uppfyller dessa grafik nivåer skall spelet "suga".

Visst är det trevligt med ett snyggt spel, men det håller inte att bara tänka på grafiken. Tänk på gamla goda tiden då man satt med några megabytes grafikkort och hade skit kul framför sina stora pixel gubbar.

Tänk på att det var top-of-the-line grafik på den tiden. Klart man inte gnäller när man inte kan få bättre?

Permalänk
Inaktiv

Ska man betala för detta? när föregående version e gratis. Patetiskt

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte det ser så snyggt ut, Några textures är knappts skarpa och sånt.

Får hoppas att det blir bra och kanske blir gratis så man kan spela det

Permalänk
Medlem

Ser ut som enemy territory..

Permalänk
Medlem

Måste man köpa detta separat även om man har HL2?

Permalänk

Skabbigt utseende. Det man såg fram emot med dods var ju att det skulle få en fräschare look plus lite nytt. Men detta är ju fan en direkt portning. Fattar inte vad som tar sådan tid för att släppa det. Inte ens många texturer är utbytta ser det ut som.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron

Gratis? Jag har ju redan betalat för det så det hoppas jag inte!(Silverpaket) Men som det ser ut nu kommer jag nog inte spela det iaf.

Permalänk
Medlem

Ser riktigt bra ut!

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron

Självklart inte. Det är något som folk skulle vilja ha, alltså tar man betalalt för det.

Permalänk
Medlem

En bild säger mer än 1000 ord, men inte i sådana HÄR fall.

Visa signatur

24 timmar kallt kaffe

Permalänk

Jag vill ha DoD:S NU!

Visa signatur

R.I.P. Dimebag Darrell

Permalänk
Medlem

Skiter fullständigt i grafiken... blir nog att köpa hl2 när detta kommer ut!!!

(Uhm jag har inte haft dator på ett tag missat hela hl2-grejen.. köper man över steam eller i affär?!)

Permalänk
Avstängd

hur får man in bilder på forumet?

har en otroligt snyg bild som väntar!

Permalänk
Medlem

Finns det äntligen en anledning till att köpa HL2. Slutade spela Cs när DoD b.1 kom, ojoj det var tider det. Saknar Hill och Snowtown. Kan bli jobbigt me Hill och machinegun klasserna iofs. Men det borde gå.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Ser verkligen lovande ut, dock är jag väldigt trött på att stöta på samma djävla stenfigurer i alla HL2-moddar och maps:
http://dx.ampednews.com/images/news/1971/8.jpg