Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
SpelClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ultima
Förevigat
http://lidl_modd.istheshit.net/

en 5a på den

ONT:

skulle inte vilja löda nått med den

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk

"Bojkotta Lidl och Willys!" säger bra två saker: FreewayCola och Powerking!!!! Finagrejer till halva priset!!!.. att resten där är skit spelar ingen rolll jag vill ändå ha kvar dessa två underbara drycker

Dock verkar lödgeväret inte lika underbart!

Visa signatur

I like my women how I like my wiskey....
12 years old and mixed up with coke!

Permalänk
Medlem

Ni kan ju inte jämföra Willys och Lidl, de är som NK och... ja Lidl.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att Freeway-cola smakar diskmedel?
Coca cola för life! (de har för övrigt börjat sälja plattor om 6*2 liter Coca Cola på LidL här i Fagersta också.... känns fint med 7 kronor litern ibland, även om jag är övertygad om att CCC medvetet gör burkcolan godare )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cl3mens
Ni kan ju inte jämföra Willys och Lidl, de är som NK och... ja Lidl.

Så enligt dig är NK=Willys ?
nej men du har rätt lidl o willys(nk? ) går inte jämföra helt olika butiker

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

Givetvis, alla gåsjackor kommer från Willys. Ô.ô Det är en konspiration!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dukeman
även om jag är övertygad om att CCC medvetet gör burkcolan godare )

Visst är det så! burkcolan é bra mycket godare.

Visa signatur
Permalänk

All Cola smakar imperialistiskyjjie dynga. Jag njuter av att befinna mig i 2,8 ölens förlovade rike. Må min garderob aldrig sina. Lödpistolen verkar grymm, om det skulle bli fel är det nog bara hanteringen hos ägaren av den som brister. När jag var ung lödde vi med gasolspisar. Vad det gäller matbutiker finns det bara en herre på täppan och det är Oezens frukt och grossist.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Medlem

haha lidl är bara bra i tyskland för där säljer dom billig sprit

ja har ett liknande lödgenär från clasohlson men med lite mindre spets..
funkar asbra att modda plast med;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyarlathotep
När jag var ung lödde vi med gasolspisar.

Haha, det var fanimej ett gott skratt för mig Tack

Visa signatur

P4 2.8Ghz@3Ghz - 2x256MB PC3200 DDRSDRAM - Leadtek 6800GT@Ultra - "19 SyncMaster 957MB -- 3dmark03 >-> 12296pts - 3dmark05 >-> 5360 pts

Permalänk
Medlem

om detta ändå vore USA så hade jag kunnat löda ihjäl ett mobo och stämma företaget på miljarder!
mwahhaa
set for life!

Visa signatur

bla

Permalänk

Prisextra grabbar.. Prisextra... Svensk Pepsi 1.5L (tyvär inte coca cola men endå) för 7:- INKL pant... det är pra grejjer det! Synd att Prisextra ligger flera kilometer bort... annars hade jag haft ett fint föråd pepsi i min garderob kan jag lova!

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Haha, bra om man vill bränna ett hål igenom moderkortet.

Visa signatur

”CITERA mej, annars dör jag"

Permalänk
Avstängd

Wow, små nassebarn vill bojkotta LIDL men hey, detta är ju fasist sverige med knäppa barn

Visst kan vi det, men vem vill betala för dyrare ICA? varför ska dom sänka priserna med 7% för? jo för att billigare butiker har samma kvalitet till otroligt nog lägre priser..

Köper bara kattsand från ICA, resten kan man inte änns skita på

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Wow, små nassebarn vill bojkotta LIDL men hey, detta är ju fasist sverige med knäppa barn

Visst kan vi det, men vem vill betala för dyrare ICA? varför ska dom sänka priserna med 7% för? jo för att billigare butiker har samma kvalitet till otroligt nog lägre priser..

Köper bara kattsand från ICA, resten kan man inte änns skita på

har du ens varit i en Lidl butik ? är för fan bara skitsaker från tyskland där, willys däremot

Visa signatur

min skärm är större än din

Permalänk
Medlem

Denna tråd har splittrats till tre olika ämnen:

1. Den godaste drycken kommer ur burkar eller glasflaskor. Dryck ur plastflaskor tappar kolsyran snabbare.

2. Visst, man kan ju handla på ett "öppet lager" med varor i stora högar och ingen ordning på Willys eller på Lidl som inte har lagstadgade kundtoaletter, inte låter sina anställda gå med i facket, sparkar sina anställda när den sex månader(!) långa provanställningen gått ut, fraktar sina varor från Tyskland när de finns runt hörnet samt har allmänt dåliga anställningförhållanden.
Men vill man komma in i en affär med glada anställda, service och rent och snyggt så är det bara ICA som gäller.
Bojkotta Lidl, det gör jag!

3. Nu kommer vi till lödpistolen. Något som ingen verkar tänkt på är att den löder i 600 grader, något som skulle förstöra vilken finelektronik som helst direkt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_swede
har du ens varit i en Lidl butik ? är för fan bara skitsaker från tyskland där, willys däremot

jodå, bor bara 500m från en LIDL butik.. men Willys är bätre

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.