Permalänk

Väska till 17-tum

Har försökt hitta någon bra väska till en bärbar dator med 17-tum, men tycker det finns väldigt få så stora väskor.
Finns det någon som har några bra tips, så är jag väldigt tacksam.

Visa signatur

Over and out

Permalänk
Medlem

Kan inte så mkt om väskor, men har förmig de testar ett flertalet väskor i nyaste microdatorn. Kanske kan vara ngt?

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk

ok tackar. Iingen som har en 17-tummare som kan ge lite tips vad ni har för väska?

Visa signatur

Over and out

Permalänk
Medlem

Crumpler gör sjysta väskor, brorsan har en som rymmer 17". Kostar dryga tusenlappen tror jag. Finns hos de flesta Mac-återförsäljare, men väskan lär ju inte strejka om du lägger en PC i den

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem

Var inne på Siba idag för att kika på en väska till min 15,4-tummare och såg att de hade ett flertal 17-tumsväskor för omkring 350-600 kronor...

Visa signatur

Acer Aspire 1362WLC : Mobile AMD Sempron 2800+ 1,6 Ghz : 512MB : 40GB : 15.4" WS

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Gör aldrig samma misstag två gånger såvida det inte lönar sig