Permalänk

Dungeon Siege 2

Dungeon Siege 2 släpps nu om några dagar. Nån som kommer köpa det? Jag har längtat efter detta sedan ettan riktigt bra spel.
Är inte säker på att det släpps så snart, kan man lita på spelbutiken.se? enligt dem så är det ju 6-7 dagar kvar? ljuger dem?

Permalänk

Enligt FZ.se:

Dungeon Siege II PC RPG/Fantasy Gas Powered Games H1 2005

Permalänk

borde väl släppas snart va? ingen som vet exakt datum?

Permalänk

Enligt IGN:

Release Date: US: August 1, 2005

Så jag tror nog att FZ har rätt.

Permalänk

naaaajjjjjjjjjjjjjj!! för helvete. skitarg på spelbutiken.se nu!! trodde jag skulle kunna köpa det om 1 vecka

Permalänk

Fy fan. Dungeon Siege var nog inte direkt ett av mina lyckligaste spelminnen.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Nja, men 2:an ser lovande ut...

Visa signatur

World Of Warraft,-*Shattered Hand*-.

Permalänk
Medlem

Längtar med som satan, ettan vara bara så skön att lira. både MP och SP

Permalänk
Medlem

Det här väcker gamla minnen

Visa signatur

Permalänk

Jag tyckte inte om 1:an iallafall, tråkigt och enformigt. Ingen vidare handlig heller.

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

Gillade ettan helt klart.
Diablo fast i 3D, kul i multi.
Gillade att pilarna fastnade i en så man såg ut som en igelkotte tillslut

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Ettan var småtrevligt, sömlös bandesign är den bästa.

Permalänk
Medlem

jag det skall nog köpas tror jag. Gillade ettan skarpt.

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk

jo, älskar ettan jag med längtar till 2:an

Permalänk
Medlem

Någon som vet igentligen när 2:an kommer?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Snooker som är Community manager på GPG sa att det kommer sent i sommar för några dagar sedan.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

På gamespot står det release 1 Augusti 2005.
Försenat som allt annat med andra ord.

Visa signatur

|AMD Barton 3200+@2231Mhz
|Zalman ZNPS7000A-Cu|Abit KV7|HIS Radeon 9800Pro IceQ@405/380|1024mb PC-3200|Seagate U5 30GB+Seagate barracuda 200GB|3RSystemAir|Tagan 380W|

Permalänk
Medlem

bara de har kvar den trevliga funktionen, markera en medspelare och gubbben följer den för alltid. så mycket min bågskytt levla på det sättet

Permalänk
Medlem

På deras hemsida står det "Spring 2005"

Visa signatur

[XP2400+@2800+][3x512Mb PC3200 DDR][MSI KT3 ULTRA-ARU][ATi R9800SE@R9800PRO 450/780][NEC DVD+-R/RW][Samsung 913N TFT][NXD Research speakers][Telia 100/100Mbit]

Permalänk
Hedersmedlem

Tänkte dra upp denna gamla tråd igen
Jag har sett 2 datum nu, 19 augusti samt 7 september. Inget av dom är officiella uttalanden. Men det närmar sig nu, äntligen!
Som jag har längtat, jag gillade verkligen ettan!

Permalänk
Medlem

1:an var faktiskt rätt kul (ännu bättre i LAN) , hoppas att tvåan blir ännu bättre

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

och efter att ha spelat betan är man ju inte mindre sugen direkt:D

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

WS: z790 ProArt + 13900K + 4080 + 2x32GB 6400 MT/s + 19 TB NVME. Bambu labs P1S.
Server: Klassiskt PC-V2000 med skapligt mycket SSD (ca 33 + 57 TB) och dual 10G.

Permalänk
Medlem

Gillade ettan rätt bra innan man började få miniguns och flamethrowers osv...
Prövade betan på tvåan och det lilla man fick pröva var riktigt kul så tror nog att det skulle kunna bli ett köp.

Permalänk

ettan var ju riktigt kul när man väl fick tag på en minigun det var ju bara att meja ner allt man fick syn på

Visa signatur

Det är bättre att verka dum men vara smart än att verka smart och vara dum.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luskan
Nja, men 2:an ser lovande ut...

Jag tyckte att ALLT var bra i ettan....... förutom grottorna...dom var bull som fan... ganska trist sits

Permalänk

enligt releaselistan på www.spelsidan.se så kommer det ut 19 augusti. releaselistan blev uppdaterad igår.

och det där med flamethrowers och miniguns , det tyckte inte jag var särskilt roligt. om det kom många fiender på en gång, så tog ju vapnet slut och var tvunget att ladda upp inan det funkade som en riktig minigun igen.

Permalänk

the_napster jooo men hadde man 2 miniguns och 2 granatkastare så var domju redan döda då:)

Visa signatur

Det är bättre att verka dum men vara smart än att verka smart och vara dum.

Permalänk
Medlem

Spelade i betan och jag körfe i 30 min sen stod inte jag ut med spelet. Bedrövlig grafik, annars är det precis som 1:an. Vilket jag också avskydde. Men om man gillar denna typen av spel blir man nog inte missnöjd.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Spelade i betan och jag kördfe i 30 min sen stod inte jag ut med spelet. Bedrövlig grafik, annars är det precis som 1:an. Vilket jag också avskydde. Men om man gillar denna typen av spel blir man nog inte missnöjd.

helt rätt. gillar man denna typ av spel kommer man älska 2an:D första spelet sen d2 jag kommer köpa:D