Permalänk
Medlem

Asus A8N-SLI De Problem med bla. LAN

Jo, det är så att mitt Moderkort (A8N-SLI Deluxe) beter sig underligt. En helt vanlig dag när jag satt och kollade på mitt satelit-kort så stängdes strömen av till datorn. Det var inte en prop som hade gått, utan det var bara datorn som stängde av sig. Efter att jag startat datorn fungerade inte dessa funktioner (datorn hittar de inte): Det 2:a Gigabit LAN:et, Mitt satelitkort, ibland fungerar inte CD:enheten, Jag tror också att alla PCI-portar är döda. FireWire hittas men går inte att installera med de drivrutiner som finns på skivan och de i windows. Blir galen! Är det någon som har haft något liknande problem? Extremt behov av hjälp! Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Uppdatera bios kanske? Ingen aning faktiskt. =/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har gjort det. Hade först org. Sedan 04 och nu 07 beta. Men de ska ju fungera ändå, även med org bios.

Permalänk

hadde oxå broblem med lan på mitt, har du instalerat nätkontrollprogramet på cd skivan? jag glömde det o prova lägga in den o vipps så hoppa lan korten igång skulle kunna va det som felar

Visa signatur

ja jag är dyslektiker
--------------------------
GL HF

Permalänk
Medlem

När jag försöker installerar det paketet så säger den typ 404 error. Och det går ej att fortsätta...

Permalänk
Avstängd

404 error?? är det en websida du pratar om?

Visa signatur

•·.·´¯`·.·•ЩIЯЦZ•·.·´¯`·.·•
Threadripper 1950X - Aorus x399 Gaming 7 - G.Skill Trident Z RGB 3200Mhz 4x8gb - EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 - 500gb Samsung 960 evo - Noctua NH-U14S TR4 - EVGA SuperNOVA G2, 1300W - Acer X34A

Permalänk
Medlem

Nej, ett installationsprogram. Det är WaitOnDialog som crashar... Error 440.