Permalänk

Ut 2004

jo....det är så att jag är svag för UT men hur gör man volter i sidled med gubben
har sett folk som flippar i sidled men jag kan bara göra det där
dubbel hoppet

Visa signatur

OverClockers Never Die, They ReBoot.

Permalänk
Entusiast

Inte säker men har för mig att dubbel hopp blir volter, du gör dom med bara att du inte kan se det

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

ofan...så det är så det ligger till, jaja tack för hjälpen då

Visa signatur

OverClockers Never Die, They ReBoot.

Permalänk
Medlem

Skriv såhär i konsollen när du spelar Singleplayer:
behindview 1
Där ser du i tredjeperson, så kan du få se dina underbart vackra konster.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk

ska testa det ...nu till nåt annat
jag får ett felmedd när jag spelar ibland

detta får jag
UT2004 Build UT2004_Build_[2004-11-11_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2810 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 6800 GT (7181)

General protection fault!

History: FDynamicActor::Render <- FActorSceneNode::Render <- UShadowBitmapMaterial::Get <- FD3DRenderInterface::SetProjectorMaterial <- FD3DRenderInterface::SetMaterial <- ATerrainInfo::Render::RenderProjectors <- ATerrainInfo::Render <- RenderLevel <- ONS-TankWars.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level ONS-TankWars <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 676F4C57 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

den hoppar till win, det händer inte alltid utan bara ibland...vad är det för fel???

Visa signatur

OverClockers Never Die, They ReBoot.

Permalänk

Som sagt, skriv behindview 1 i konsolen, då ser du dig själv i trejde person sen kan du testa de olika hoppen.

Dubbelhopp = Space 2 ggr
Dubbelhopp sidled = Sidledsknapp snabbt två gånger efter varann + space
Boostjump (som fanns i 2k3) = tex a+space+a+space efter varann (finns inte i 2k4 dock) (man måste stå mot något, svårt hopp, tar tid att lära sig)
Hopp i någon riktning = tryck två gånger efter varann åt det håll du vill
Shieldjump = ganska svårt, får du klura ut själv

Etc.

Det finns fler hopp, tex walldodge

glhf!

Visa signatur

[Intel i5 - 750 @ 3,2 ghz] [MSI P55-GD65] [Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB] [Western Digital Caviar® Black™ 500GB] [Gigabyte GTX460 OC 1 GB][Corsair VX 550W] [BenQ B2420HDB] [Razer Deathadder, fUnc sUrface 1030]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Big_PHat
Skriv såhär i konsollen när du spelar Singleplayer:
behindview 1
Där ser du i tredjeperson, så kan du få se dina underbart vackra konster.

Eller så trycker man på f4:rolleyes:

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk
Medlem

Men alla karaktärer gör inte volter, vissa hoppar bara normalt.

Angående felmeddelandet:
Jag ser att det står "ONS-Tankwars", en bana som inte ingår i spelet, den måste du ha tankat hem, eller? Är det bara på denna bana som det detta händer?