få över musen i dualscreen

Permalänk
Medlem

få över musen i dualscreen

hur gör man för att få över musen till den andra skärmen när man spelar?

Visa signatur

Speldator: AMD Barton 2800+ > Chaintech 7VJL6 > ATI X800 Pro 256 MB > i-Style TK-6600 > 768 MB DDR > 200 GB HDD

Permalänk
Medlem

Klicka ESC

Visa signatur
Permalänk
Medlem

va? nej det funkade inte... kanske ska passa på att säga att jag kör med ett ATI X800Pro

Visa signatur

Speldator: AMD Barton 2800+ > Chaintech 7VJL6 > ATI X800 Pro 256 MB > i-Style TK-6600 > 768 MB DDR > 200 GB HDD

Permalänk

testa att köra spelet "i ett fönster" om du har tillgång till det. Dock ej om det är en Pang-Pang spel

Visa signatur

Det var en gång en mod-sugen liten krabat som hette.....

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått det att funka utan att spelet minimeras, för att få fram muspekaren är det bara att gå in i någon meny eller nått.

Visa signatur

"Duct tape is like the force it has a light and dark side and it holds the universe together"

Permalänk
Avstängd

I spel med tex steam kan du bara trycka esc o dra över musen, men så fort du trycker på något utanför spelet hoppar det ut till windows.

Förlorar man mycket prestanda på att köra rutat?

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk

Jag har ingen aning.. Skulle inte tro det. Brorsan kör med två 19", när han växlar mellan WoW och Windows är det inga problem. Och jag skulle inte tro att man förlorar prestanda, för då skulle inte han köra med det.

Visa signatur

Det var en gång en mod-sugen liten krabat som hette.....

Permalänk
Medlem

När jag sitter å lirar och vill klicka i något program på min andra skärm så trycker jag bara "ctrl + esc" alltså windows startmenyn.
Då kan jag dra över musen och grisa med programmen.

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Medlem

jo jag vet, men det är ju det som är så jobbigt, vill kunna dra över musen direkt i spelet

Visa signatur

Speldator: AMD Barton 2800+ > Chaintech 7VJL6 > ATI X800 Pro 256 MB > i-Style TK-6600 > 768 MB DDR > 200 GB HDD

Permalänk
Hedersmedlem

*Flyttad*

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X