NYA ZELDA BILDER! wow!

Permalänk
Medlem

NYA ZELDA BILDER! wow!

seriösa sidan Jeux france har dem på sin server. Alltså borde det vara ok att posta dem här.

WOW. Lilla bossen

Game of the year my friends

Visa signatur

Ryzen 7800X3D
32GB DDR5
RX 7900XT

Permalänk

Ser mysigt ut.

Permalänk
Medlem

Fy fan vad bra att gay link inte är liten längre! :up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up:

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

ser hemskt mysigt ut. Den där bilden när han rider efter vattnet på natten

Visa signatur

Ryzen 7800X3D
32GB DDR5
RX 7900XT

Permalänk
Medlem

Stämmer det att man måste ha en 100hz tv för detta spel?

Visa signatur

Sam: "Give me some intelligence."
Guard: "I don't have any intelligence."
Sam: "He, he, you just called yourself stupid."

Permalänk
Medlem

Dundermysigt

Men den där alternativa kostymen får mig att tänka på klädseln man hade från början i The Wind Waker. Undrar om man kommer vara en reinkarnation av Link eller den ursprunglige Link?

Hur som helst så finns det inte ord för att beskriva hur mycket jag längtar efter det

Visa signatur

All Eran Belysning Är Tillhör till mig! || Mustela är inte finskt! Det är latin! || Om jag fick 1 krona varje gång någon särskrev på detta forum...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Fy fan vad bra att gay link inte är liten längre! :up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up:

Kanske inte liten, men destå mera gay nu.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MemberX

nej, men kanske 60hz (dvs 99,9% av alla TV apparater i svenska hem) t.ex. hade metroid prime echoes krav på 60 hz TV

Permalänk
Medlem

nej 60hz räcker.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D
32GB DDR5
RX 7900XT

Permalänk
Avstängd

wow som i meh?

Permalänk

Gimme gimme ^^

Får nog lov att köpa ny tv när det kommer, känner att min 14" från -91 inte riktigt hänger med nuförtiden

Mys att de slopade cellshading och gick tillbaks till Ocarina/Majoras Mask stil.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

På bilden där man såg hur stort det feta eldmonstret var jämfört med link så tänkte jag bara "glhf"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

trevligt. synd bara på att det inte var hi-res på dom screensen.
om det ahde varit så hade man nog halkat på dregelpölen nedanför ens fötter när man sprang iväg för att kolla hur mycket pengar som finns tillgängligt när spelet släpps

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk

Fan sjukt alltså.

Inte så länge sen Zelda 3 kom ju

Permalänk

Jättemysiga bilder, allihopa utan den sista.
För det första ser Link ut som en brunhårig mupp som snott kläderna av Prince of Persia, ush!
Sen ser mannen i bakgrunden, enligt mig, allt för realistisk ut. Tycker inte att zelda spelen borde ha så realistiska människor direkt, det känns opassande och fel på något sätt. Lite fantasifulla får dom allt vara.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KentRoyal
Jättemysiga bilder, allihopa utan den sista.
För det första ser Link ut som en brunhårig mupp som snott kläderna av Prince of Persia, ush!
Sen ser mannen i bakgrunden, enligt mig, allt för realistisk ut. Tycker inte att zelda spelen borde ha så realistiska människor direkt, det känns opassande och fel på något sätt. Lite fantasifulla får dom allt vara.

Det käns bättre, MYCKET bättre. Gillade du Cel-shading i zelda eller? Från början såg det ju verkligt ut, vad grafiken förmådde iaf. Kan upplysa om att han har samma kläder på sig på den andra bilden.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Detta skall ha stått i den tidningen om spelet:

När spelet börjar är Link 16 år gammal. I stil med det Miyamoto sade under förra E3-mässan då spelet visades upp för första gången kommer han också att växa och bli äldre under spelets gång - hur detta kommer att fungera ifall man vill gå tillbaka till tidigare delar i spelet och fixa saker som man missat är inte känt.

Spelets kontroller kommer att vara ungefär desamma som i Wind Waker och Ocarina of Time - med L-targeting och allt vad det innebär.

Hönor är tillbaka, förhoppningsvis fortfarande för att bli sparkade på.

Spelet är - håll i er - mellan två till tre gånger längre än Ocarina of Time! Uppemot 70 timmar långt ska det vara, något som ifall det stämmer gör det till det längsta Zelda-spelet hittills. Bara det inte blir alldeles för mycket transportsträckor för att göra det längre då.

Karaktärer och fiender är mer realistiska och vuxna än i tidigare Zelda-spel. Aunoma själv säger att alla karaktärer ska ha egna personligheter och bete sig mer som riktiga personer än som dockor.

Aunoma kommenterade vattnets genomskinlighet med att det ska ge spelet en mer realistisk och vacker känsla jämfört med det i Wind Waker, som mer blev sagolik: "Making the water trasparent in this new Zelda as oppossed to Wind Waker will allow us to give a realistic and more beautiful feel to the game and also open the game to a new subaquactic world."
Det är sagt att spelet ska finnas

Permalänk
Medlem

SHIT, att den lilla GameCub:en kan prestera detta. snyggt som attan, hoppas det blir lika trevligt spel som Ocarina of time och Wind waker

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk

Varför ser Link ut som en tjej? Han ser ju inte ut som en kille alls...det ser ju t om ut som att han har bröst. :/

Permalänk
Hedersmedlem

måste säga rätt kass grafik...men självklart köper man det ändå
ett zelda-spel där link inte är liten som en 2åring är ett självklart köp....det kan inte vara annat än lyckad........anar jag lite ocarina of time-anda i dom där bilderna

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Jag hade hellre sett att en uppföljare till Windwaker kom fram. Bortsett ifrån hur kort själva spelet var, det jävla båtåkandet och den enorma fantasibristen med att fiska Triforce bitar så håller spelet högre klass än OOT. Atmosfären och Grafiken passar helt perfekt i det universum som man föreställer sig. Förhoppningsvis så dyker en uppföljare upp till DS.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

vem fan är gay Link?, om du inte menar att han är gay

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
vem fan är gay Link?, om du inte menar att han är gay

Enligt typ Shirego Myamoto eller vad han heter, så hette han, först, innan de ändrade det för etiska skäl, just Gay Link, du vet som, Glade Link...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Citat:

Det käns bättre, MYCKET bättre. Gillade du Cel-shading i zelda eller? Från början såg det ju verkligt ut, vad grafiken förmådde iaf. Kan upplysa om att han har samma kläder på sig på den andra bilden.

Jag gillade Celshadingen, mycket bättre än deras första sunk-demo med "vanlig grafik". Jättemysig grafik som passar spelet utmärkt. Har faktiskt svårt att tänka mig att folk som gillar zelda och har spelat igen hela skulle klaga på det. De flesta som klagar har knappt ens spelat spelet (syftar inte på dig nu!).
Nya grafiken på spelet verkar helt underbar och jättefin, vill verkligen hellre ha det än ett nytt celshadat även om det ryktades om ett bättre spel med celshading2 (eller vad det skulle heta).
Det jag inte gillar är att bakgrundsgubben ser för realistisk ut, om man jämför med Ocarina så var figurerna mer fantasifullt gjorda. Så skulle jag vilja se dom fast med snyggare grafik.

Tillsist är kläderna lika fula på båda bilderna, men han drar ju säkert på sig sin gröna toppluva förr eller senare så det är inget att klaga över.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

verkar väldigt ocarina of time aktigt. Och det är INTE negativt
SWEET!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk

Det ser bra ut, men det var ett tag sedan Zelda var riktigt bra, tyvärr. Ocarina of Time var riktigt roligt att spela igenom, emellan åt, men absolut inget jag vill göra om (blotta tanken på Deku Tree, Belly-slottet och sånt är smaklöst). Vi får hoppas på att det blir den genuina känslan igen och inget som kastas bort med en dålig idé som Majoras Mask.

Visa signatur

System.out.print(madness ? this.is.SPARTA : "");

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
trevligt. synd bara på att det inte var hi-res på dom screensen.
om det ahde varit så hade man nog halkat på dregelpölen nedanför ens fötter när man sprang iväg för att kolla hur mycket pengar som finns tillgängligt när spelet släpps

Hehe, ungefär min tanke
OOT krossar ju WW fullständigt på alla plan, skönt att detta för tankarna dit

Visa signatur

"Jag har varit i Sverige aldrig. En gång var jag där två gånger"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MemberX

Gah.

En 100Hz TV tar vanliga 50/60Hz-signaler och omvandlar dem. Det är INTE så att 100Hz-TV kör på ett eget marknät som sänder specialsignaler. TÄNK.

Nej. Det stämmer inte. Detta beroende på att en 100Hz TV omvandlar SJÄLV vanliga 60Hz-signaler.

Nix. D ä fäl.

Testar på ett par olika språk.

Permalänk
Medlem

Givet köp.