Stort Malmö-LAN 20-22 MAj, endast 150 KR!

Permalänk
Avstängd

Stort Malmö-LAN 20-22 MAj, endast 150 KR!

HEJ!
Det kommer att vara ett stort Malmö-LAN under Kronprinsen den 20-22 MAJ i år. Det kostar endast 150 kr! De har väldigt klent med anmälningar och måste ha minst 150 betalningar under eller innan vecka 19. Jag skriver detta för att jag, och alla andra ska kunna gå på LANet, och för att fler ska anmäla sig så att LANet blir av. Så SNÄLLA (!), kan ni inte ge ut den lilla summan 150 kr och komma o LANA ? Det är förresten under en helg, bara så ni vet.

Mer info hittar ni HÄR
SNÄÄÄLLA kom dit o ha kul...

Till nån moderator:
Kan ni inte klistra denna tråden tills LANet är slut, för då skulle fler se denna tråd.

Henke

Visa signatur

Intel 2.7 Ghz - 768 RAM - Inno 3D GeForce 6800 GT 256Mb @ 410/1100 + Zalman VF700 CU - 200 Gb seagate ATA - 200 Gb Western Digital ATA --
3DMark 03: 11210 P <---> 3DMark 05: 4729 - Hansol H950 19" - MX 510 Röd - SteelPad 4D - Zalman surround lurar
Jag e bra på matte!

Permalänk
Medlem

Re: Stort Malmö-LAN 20-22 MAj, endast 150 KR!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sir_h
HEJ!
Det kommer att vara ett stort Malmö-LAN under Kronprinsen den 20-22 MAJ i år. Det kostar endast 150 kr! De har väldigt klent med anmälningar och måste ha minst 150 betalningar under eller innan vecka 19. Jag skriver detta för att jag, och alla andra ska kunna gå på LANet, och för att fler ska anmäla sig så att LANet blir av. Så SNÄLLA (!), kan ni inte ge ut den lilla summan 150 kr och komma o LANA ? Det är förresten under en helg, bara så ni vet.

Mer info hittar ni HÄR
SNÄÄÄLLA kom dit o ha kul...

Till nån moderator:
Kan ni inte klistra denna tråden tills LANet är slut, för då skulle fler se denna tråd.

Henke

Jag är inte säker, men:

§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma i forumet. Som privatperson ska du då använda Marknad.

---------------
Trodde du verkligen att du skulle få klister på tråden? Ifall du får klister på den, så ska jag personligen betala dig 150 kr.

Permalänk
Medlem

Personligen tycker jag nog lan kan undantas den där reglen, men men...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Har ju gått bra tidigare alla 1243281497 gångerna

Permalänk
Medlem

"§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma i forumet. Som privatperson ska du då använda Marknad"

Tror knappast dom kan tjäna pengar på att ha ett lan med 150kr i inträde, lär ju inte mer än täcka omkostnaderna.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Men förlåt då! ville inte bryta mot reglerna, ville bara göra så att LANet skulle bli av så alla kan komma, imorrn ska ja o polaren ut u lappa stan (Malmö)

Visa signatur

Intel 2.7 Ghz - 768 RAM - Inno 3D GeForce 6800 GT 256Mb @ 410/1100 + Zalman VF700 CU - 200 Gb seagate ATA - 200 Gb Western Digital ATA --
3DMark 03: 11210 P <---> 3DMark 05: 4729 - Hansol H950 19" - MX 510 Röd - SteelPad 4D - Zalman surround lurar
Jag e bra på matte!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Det är lite sent påtänkt. Du blir avstängd ett tag så att du kan läsa på reglerna i lugn och ro.

Visa signatur

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."