Permalänk
Medlem

Doom 3, sista bossen

Kan man inte döda den eller?:rolleyes: Men ska man döda/förstöra något innan man börjar skjuta på honom? Hur gör man? Har inte hört om nån har sagt nåt hur man ska göra för jag spelade och lyssnade på musik samtidigt. Men svar snabbt hur man dödar bossen iaf så jag klarar ut det snart:D

Permalänk
Medlem

Re: Doom 3, sista bossen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av w00gie
Har inte hört om nån har sagt nåt hur man ska göra för jag spelade och lyssnade på musik samtidigt.

Fegis

Permalänk
Medlem

Re: Re: Doom 3, sista bossen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypeX
Fegis

Haha, det var inte därför Jag har tröttnat på spelet så jag lyssnade på SOAD så var det lite roligt igen iaf.

Men svar snabbt!:)

Permalänk
Avstängd

du ska använda soulcuben på han några gånger så dör han...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
du ska använda soulcuben på han några gånger så dör han...

Bara det? ok, tack provar.

EDIT: Fan va lätt det var då:D, tack för hjälpen.

Permalänk
Avstängd

grattis

är du e fortf sugen lite mer doom3 då kolla http://www.webhallen.com/prod.php?id=39154

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
grattis

är du e fortf sugen lite mer doom3 då kolla http://www.webhallen.com/prod.php?id=39154

Tackar!:D

Mmm, får se om jag köper det.

Permalänk
Testpilot

Nån som vet hur man får död på den sista jäveln i resurection of evil? han bara flyger runt och spawnar döskallar hela tiden, han dör inte.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Han går nog inte att döda, de har inte råd att göra ännu en uppföljare så de låter RoE vara en eveghetsexpansion. Smart affärsidé.

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Hunden bara peppra på. Använd hell time och peppra på.

Visa signatur

Close the world. Open the nExt.

Permalänk
Testpilot

Ok, då skiter jag i det, trodde det var nått knep som med han som tog energi från dom där 4 generatorerna.

Ska det vara sånt där evighetsgrej kan jag ju lika gärna sova gillar inte sånt.

Visa signatur

[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

hunden: Han är lätt att döda. Skjut på honom en massa i början tills han sätter sig på ett ställe och skjuter eldbollar. När han satt sig tar du på Hell-Time och skjuter utav helvete med det starkaste du har. Gör det några gånger så dör han sen.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

haha har du hittat easteregg inanna du svänger höger vid bossen sväng vänster och ducka så ser du en sten som det står id på klicka på den.

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Avstängd

jag väntade till hans sätter sig och sedan använder jag grabbern för att skjuta kometerna som kommer från himmlen.... han dör på 4-5 stycken kometer. använd slownotion s blir de lättare att plocka med grabbern...

jag tyckte nästan RoE var bättre än orginalspelet (förutom att det var lite kort)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
haha har du hittat easteregg inanna du svänger höger vid bossen sväng vänster och ducka så ser du en sten som det står id på klicka på den.

Kan du ta ett screenshot på vart det är? Jag hittar det inte.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Testpilot

Han satte sig aldrig när jag lirade, flög bara runt och släppte nån eld på marken sen flög han under platformen man står på och cirklade runt lite och sköt nått mot mig.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

du måste mata honom med bly för att hab ska sätta sig...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hmmm har inga direkt screenshots men så här ser det utt när man väll är där det är lätt att hitta sväng vänster bara

hahaha kanske lite sent men aja

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Kan du ta ett screenshot på vart det är? Jag hittar det inte.

Det är inte i expansionen utan i första delen, fast det kanske du förstod.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 5800X3D||32Gb@3.6GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305