Permalänk
Medlem

Var lite förvirrad när jag märkte att Övriga Ämnen hadde försvunnit och testade att logga ut och i utan resultat. När jag såg Castors tråd så trodde jag först att det var ett skämt och när när jag förstod att det inte var ett skämt så blev jag deppig.

Vad jag kan komma ihåg så var det inte så länge sedan övriga ämnen stängde sist. Hur länge sedan var det ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeRonk
Nej jag tycker bara det ska bli skönt att bli av med er så forumet blir trevligt.

Billy Bob: Ska jag hjälpa dig torka tårarna lille vän?

Det är nog mer folk som du som förstör ska du se lilla vännen.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk

Freddy vad är det för fel i ditt huvud din dumma jävel.

Permalänk
Hedersmedlem

såså. gå ut och njut av det vackra vädret istället för att käbbla. Ni har den här tråden att diskutera i på nåder.

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
Förhoppningsvis så var det där inlägget självsanering

Nix, jag försöker bara förklara hur det verkligen ligger till.

"Det är omöjligt att bära sanningens fackla genom en folksamling utan att sveda
någon i skägget."

LeRonk:

Du verkar vara en mkt motbjudande människa.

Permalänk
Medlem

Vad menas?!?!??

Vad ska man nu göra under dem peridoer som man inte inhandlar något? ÖÄ var ju en stor del av SweC där man kunde diskutera onödiga samt nödiga saker med medlemmerna på SweC!!

Detta är fan absurt.

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garland Greene
såså. gå ut och njut av det vackra vädret istället för att käbbla. Ni har den här tråden att diskutera i på nåder.

Hade du erektion när du skrev meddelandet?

Permalänk

Jag skulle vilja veta om mina idéer är genomförbara.
För dom skulle ju garanterat hålla 99% av drägget ute.

EDIT: Jag vet att stängningen av ÖÄ får många upprörda, men hot och påhopp hjälper nog inte, kom på idéer hur det skulle kunna funka istället.

Visa signatur

-:Good health is merely the slowest:-
-:possible rate at which one can die:-

("Den person som köper en begagnad lösfitta vill jag inte möta, någonsin." -Aphex) Funkar inte pga att Övriga Ämnen är borta.

Permalänk
Avstängd

Om vi alla går över till www.64bits.se kan vi va där istället! Skit i swec snart försvinner väl modifikationer eget bygge chassin !

Permalänk
Medlem

både gott och ont i de här.
Det goda är att man slipper allt folk som endast vistas på swec för ÖÄ.

det onda är att ÖÄ faktiskt var trevligt att glo i ibland

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeRonk
Nej jag tycker bara det ska bli skönt att bli av med er så forumet blir trevligt.

Billy Bob: Ska jag hjälpa dig torka tårarna lille vän?

Hörru, chilla med attityden. Du har skrivit en hel del med töntinlägg om det här idag ser jag.. Varför känns det inte rätt att ett spelfreak ska "tillrättavisa" alla som "inte har nåt liv" alls och gillar att skriva lite i ett forum..?

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Anleddning att ÖÄ stängdes var för: spam, skit trådar, dissukution om invandrare (fördomar) osv...

Tror det först var mitt konto som hade fjuntat iväg blivit konstigt. Men det var det ju inte

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

Att stänga ÖÄ tycker jag är det bästa som hänt på väldigt länge.
Forumet har gått från ett typiskt hårdvaru/mjukvaruforum till något mer liknande lunarstorm.
Även om jag gärna hade sett att Akademiska ämnen hade varit kvar så tycker jag det är en positiv förändring.
Räcker ju att läsa denna tråd för att förstå varför ÖÄ togs bort.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zaranthustra
Hade du erektion när du skrev meddelandet?

Nu förstår jag verkligen varför dom tog bort ÖÄ.

Visa signatur

forum.leetfik.com

Permalänk

aja ni kan ta bort mina inlägg men det kommer inte stoppa mig från att göra det jag sagt ;p

Permalänk
Medlem

Jag skulle kolla swecen idag, men nähä, "länken funkar inte"
AAAAAAAAAH! var tog mina kompisar vägen!!??!?!
De va ju de bästa stället att snacka på, fick mycke hjälp med mina kärleksproblem. Finns ju ingen annan man kan prata med, de på jobbet bara skrattar åt en=(
Vi får hoppas att moderatoristerna tänker om å drar igång den populära ÖÄ. Jag hoppas!!

Kram

Visa signatur

"Det är inget plus/minus, de är på ett ungefär..." - Löjtnant i flygvapnet
[burk]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billy Bob
Hörru, chilla med attityden. Du har skrivit en hel del med töntinlägg om det här idag ser jag.. Varför känns det inte rätt att ett spelfreak ska "tillrättavisa" alla som "inte har nåt liv" alls och gillar att skriva lite i ett forum..?

LeRonk är en 'me-too', han är för ynklig och svagbegåvad för att ge sig på någon i direkt konflikt men hakar alltid på den starka (i det har fallet moderatorn) och delar ut tjyvnyp.

http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/bigdogmetoo.htm

Permalänk
Medlem

Fan vad trist.. men men då får jag rekomendera ett annat och skitroligt forum att hänga på

www.flashback.se gå till forum. Finns mkt roliga diskussioner där om allt möjligt.

sweclockers will probably die now dudes... peace out

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FreddyKrueger
aja ni kan ta bort mina inlägg men det kommer inte stoppa mig från att göra det jag sagt ;p

Att återkomma och fortsätta sänka nivån på forumet?

Visa signatur

forum.leetfik.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FreddyKrueger

Och svara på mitt PM din fisk.

Permalänk

Fuck this! I'm out of here, nån som hänger med till PCG eller 64Bit?

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gagg
Att stänga ÖÄ tycker jag är det bästa som hänt på väldigt länge.
Forumet har gått från ett typiskt hårdvaru/mjukvaruforum till något mer liknande lunarstorm.
Även om jag gärna hade sett att Akademiska ämnen hade varit kvar så tycker jag det är en positiv förändring.

Precis, nu blir det bättre tider, där endast datorintresserade personer kommer vistas på Sweclockers.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sc0pe
Fan vad trist.. men men då får jag rekomendera ett annat och skitroligt forum att hänga på

www.flashback.se gå till forum. Finns mkt roliga diskussioner där om allt möjligt.

sweclockers will probably die now dudes... peace out

Ja, dutti idiot. Skicka dit alla ungjävlar istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Aspen-
Precis, nu blir det bättre tider, där endast datorintresserade personer kommer vistas på Sweclockers.

Även datorintresserade personer måste få diskutera oboyblandningstekniker ibland.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superklasse
Nu förstår jag verkligen varför dom tog bort ÖÄ.

Det var en seriöst ställd fråga, inlägget ger verkligen intrycket att han sitter lite slött i skrivbordsstolen och onanerar åt sin egen maktfullkomlighet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zaranthustra
Det var en seriöst ställd fråga, inlägget ger verkligen intrycket att han sitter lite slött i skrivbordsstolen och onanerar åt sin egen maktfullkomlighet.

Ja verkligen.

Visa signatur

forum.leetfik.com

Permalänk
Medlem

Vi datorgeeks tycker om att diskutera annat med, annatrs blir man lack på datorena till slut.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Massvis av respekt på Sweclockers-scenen i det där uttalandet

Jag skiter väl totalt i respekt på internet. Jag skrev inte så för att vara "tuff", jag skrev det för att försöka få mastor Castor med anhängare att fatta att IP-bans är totalt meningslösa.

För övrigt är det som Loaded skrev väldigt sant och tänkvärt, men det visste ni väl redan eftersom ni tog bort det era små grisar;
"Det var ett av Sveriges största, bästa och roligaste forum men moderatorerna tålde inte att medlemmarna skojade och hade kul så de stängde ner de roliga delarna och från och med nu kommer sweclockers inte att vara något annat än ett misslyckat och bortglömt nördställe i internets illaluktande hörn där moderatorerna suger varandras kukar. /Loaded"

Ni fattar verkligen inte att ni målar in er själva i ett hörn.

Och ni tycker säkert att jag är väldigt mogen som reggar nya användare, men det skiter jag totalt i som sagt. Om någon kommenterar vad jag skrivit ska jag få svara på det, punkt.

Information wants to be free heter det, och Loaded hälsar;
"dom kan inte stoppa mig, fan dom bannade mig för flera månader sen dom jävlarna"

/// ZaInT, på Sudansk proxy o.O

Permalänk
Medlem

Alla som inte köper nya datorer hela tiden, vart fan ska dom snacka nu då? Vi som är intresserade av film/musik? ska man behöva registrera sig på andra forum nu också? Forumet var ju bra som det var, okey att de var en del omogna trådar och svar, Men bara för vissa missköter sig ska väl inte dom som vet hur man uppför sig behöva drabbas. Jag vill ju ha lite rolig läsning nu efter en lång jobbig dag!

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem

Zaranthustra: Du brukar i alla fall ge ett sken av mognad och seriositet i dina inlägg. Flertalet av inläggen i den här tråden är verkligen inte ett tecken på det.

Vad spelar det för roll om de valt att ta bort ÖÄ. De kommer antagligen tillbaka i sinom tid. Din "kritik" har ändå en infantil nivå. Om du har ett problem med moderatorerna så är ju inte detta lösningen.

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"