Permalänk
Medlem

ser lite plastig & bullig utfina klistermärken på den föresten

Visa signatur

blupp

Permalänk
Medlem

jämfört med en iBook så ser ju denna ut som ett metallvidunder Vad gäller klistermärkena så utstrålar dom en känsla av ny dator som jag inte vill förstöra riktigt än ^__^

Permalänk
Medlem

kanske bättre att försöka få bort dem nu istället för senare när den övriga ytan blivit nersliten av ens handflator?

Visa signatur

blupp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p3tt3r
kanske bättre att försöka få bort dem nu istället för senare när den övriga ytan blivit nersliten av ens handflator?

bra synpunkt faktiskt, hade dock inte tänkt behålla dom månadsvis... har haft datorn i 30h eller nåt än så länge så risken är nog inte överhängande än ^__^

Permalänk
Medlem

tar du inte bort dem snart lär klistermärkena bli nerslitna & det ser ännu skabbigare ut :S

Visa signatur

blupp

Permalänk
Medlem

wow, du fick med bcrich basen bullen;) jag har en sån gura.

Permalänk
Medlem
Citat:

tar du inte bort dem snart lär klistermärkena bli nerslitna & det ser ännu skabbigare ut :S

Inte bara det, klistret i klistermärkerna kommer smälta in djupare i chassit på grund av värmen ifrån datorn, klart smartast att plocka bort dom innan dom rotar sig för djupt. Solblekningen kommer antagligen också märkas om man tar bort dom efteråt.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

Någon som har en Dell 6000 som skulle vilja ha lust att ta en bild på den bakifrån (så att man kan se kontakterna?) och på strömadaptern (vill ju inte släpa runt på en sådan på 2kb ) samt gärna en från sidan där de flesta portarna sitter om det finns någon sådan sida

Visa signatur

Ursäkta mig, min ä-tangent fungerade inte :/

Permalänk
Medlem

en till sak jag dissar med bärbara pc´s, massa nligt mig onödiga kontakter...som ps2 portar, com portar mm

behövs väll inget mer än ljud, usb & firewire (och tv/extra skärm kontakt)

Visa signatur

blupp

Permalänk
Medlem

Det är kul med ström

Permalänk
Medlem

jo, det med självklart haha, tänkte dock på i/o anslutningar

Visa signatur

blupp

Permalänk
Medlem
Citat:

en till sak jag dissar med bärbara pc´s, massa nligt mig onödiga kontakter...som ps2 portar, com portar mm

behövs väll inget mer än ljud, usb & firewire (och tv/extra skärm kontakt)

har ingen av de portar som du nämnde där... dock har jag som sagt en för ström ^__^

Varnim: gå in på dell.se och klicka dig in till dell 6000, där finns nånstans en 3d-modell av datorn du kan snurra på och zooma in osv... har tyvärr ingen kamera tillgänglig nu för att ta bilder...

Permalänk
Medlem

Jag har:
2x USB
DVI
FireWire
Ljud ut
Ljud in
Ström
56k-modem
Nätverk
på min Powerbook.

Alla portar utom Ljud in och 56k-modemet används. Det ser rätt mäktigt

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wentor-
http://web.telia.com/~u87725842/Temp/desk.jpg

Så fin bild. Blir nästan pilsk

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

Här är en bild på min iBook

Visa signatur

-._.-

Permalänk

Ghaaa har blivit helt frälst i asus laptopsen i den här tråden, samt acer TM..... Lär bli en dyr sommar för mig....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Compaq Armada M300
12.1", 1.4 kg

Har inte orkat fixa riktiga bilder

Permalänk
Medlem

kommer med egen bild nästa vecka

Visa signatur

q6600 | 4gb | 8800 GTX
t7500 | 2gb | 8600M GS

Permalänk

Toshiba Portege 7140 + dockingstation.

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PC: i3 3225, MSI Z77IA, 8gb 1600mhz, 2TB, Lian Li PC-Q09FNB
Foto: Nikon D90, Nikon DX AF-S 35mm 1.8G, Nikon 50mm 1.8D, Sigma DG 70-300mm 4-5,6

Permalänk
Medlem

Fujitsu-Siemens Amilo M 1437G

Permalänk
Medlem

En Medion MID2020 står det på den iaf. Den har fått sig en törn så hårddisken mår inte bäst. Bilderna är tagna med en SE Z800.

Visa signatur

1906 - "The drink of quality"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Perc
Alla älskar vi dessa förbannade "intel inside" och "optimized for windows"-klistermärken i grov styv plast som börjar spärra i kanterna och skava mot handleden. Sen när man river bort dem så lossnar det mellan dekalen och klistret istället för mellan klistret och datorn. Det tog en halvtimme för mig att få datorn ren senast... skar bort det mesta med en vass kniv, sen tog jag koncentrerat Ajax och en grov tvättsvamp på resten.

Pröva aceton eller lacknafta, det brukar funka ganska bra på klisterrester.

Permalänk
Medlem

aceton eller lacknafta är skit bra mot klisterrester.. på vissa plast och färger oxå.. speciellt lacknafta.. om jag skulle ta bort klisterrester så tar jag nog en bomullstyg och varmt vatten.. ta längre tid men risker inte för nåt..

Visa signatur

d3d3LmRpY29ycC5zZQ==

Permalänk
Medlem

Det dära stället som en av användarna har sin IBOOK på. Så man liksom höjer upp bärbara datorn. vart kan man köpa ett sånt ? behöver då inte va just den. Men någon butik som har nåt sortiment utav sånt ? Någon som vet ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av koppp
Det dära stället som en av användarna har sin IBOOK på. Så man liksom höjer upp bärbara datorn. vart kan man köpa ett sånt ? behöver då inte va just den. Men någon butik som har nåt sortiment utav sånt ? Någon som vet ?

Finns säkert på macoteket, applestore eller inwarehouse.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av koppp

iCurve

Permalänk
Medlem

Denna tråden lever fortfarande. Coolt!
Sålt datorn som jag visar på någon av dom första sidorna. Flickan har jag behållt.
Nuvarande bärbara är en 12" PowerBook 1.5GHz med lite lullull. Min fjärde appledator men min första bärbara av dem.
Bjuder väll på en bild antar jag:
http://img161.imageshack.us/img161/6930/img24802sc.jpg
Nog för att ni vet hur dom ser ut. Katten ville tydligen inte bli sedd.
Oroa er inte, det är ingen skada på min dator brevid pekplattan, det är ett katthår tror jag.

Permalänk

min skönhet. Bytte bort stora klumpiga systemet mot den därav jävligt stökigt vid bordet!!

specs:

1gb minne
80gb hdd
15.4" Widescreen crystalbright
Cel m370 på 1.5ghz
wlan
Dvd-rw
Grafikkort delat med minnet

vart jävligt nöjd iaf

Visa signatur

Dator: a64: 3200+ s939, ABIT AN8-SLI, C3D x800GTO@ 16pipes, 1gb Elixir, 2*200gb S-ata.
Beware Of ONOFF: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54085...

Permalänk
Medlem

Snajsigt. Om du städar ser den ännu snyggare ut - prova även att sätta ut små snygga växter i färglada krukor och lägg lite belysning - så kommer datorn att se skittuff ut på bilden.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | 64 GB 3200 MHz CL16 DDR4 | xfx RX 6800 16GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC Q27G4X, AOC 24G2U