World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yooni
Hehehe NOOB! Du är en mäktig level 60 druid och vet inte ens simpla grunder.
/target >Insert name<
/inspect
Svårare än så är det inte.

noob för det?, right back at you

ofta man tänker när man ser horde, afan jag ska inspecta det kanske går med /target Peter /inspect

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
sånt klagande på shamans... De är ju lätta att döda...

Först kör man poly på dem, sen fireball, fireblast, counterspell (krävs att ha 2 talent points på de, så man får 4s silence), fireball, fireblast, cone of cold, sen arcane explosions tills de dör, brukar bara krävas fåtal sånna...

Oj den Shamanen sög hårt, direkt en Shaman kommer ut ur Polly skall en grounding totem ner så dina nästa spells går bort. Sen är det bara att purga, shocka, och frosta for the win. Mages skall inte ha en chans emot en Shaman som kan spela sin klass.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Var där inne i 1.3 då fanns det knappt några texture

Permalänk
Medlem

Nu börjar det närma sig att göra uldaman och jag undrar om någon har någon fin taktik för en warrior när man ska döda Archaedas?

btw så hände buggen där man kan styra sakerna man flyger med

http://img141.echo.cx/img141/2940/testwowscrnshot061405175019...
http://img141.echo.cx/img141/2725/testwowscrnshot061405174830...

Permalänk
Medlem

drakedog kör 7/5/39 kan det vara detta

Affliction Talents (7 points)

# Improved Corruption - 5/5 points
Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds.

# Improved Drain Soul - 2/2 points
Gives you a 100% chance to get a 100% increase to your Mana regeneration for 10 seconds if the target dies while while you drain its soul. In addition, your Mana may continue to regenerate while casting at 50% of normal.

Demonology Talents (5 points)

# Demonic Embrace - 5/5 points
Increases your total Stamina by 15%, but reduces your total Spirit by 5%.

Destruction Talents (39 points)

# Improved Shadow Bolt - 5/5 points
Your Shadow Bolt critical strikes increase the next 4 sources of Shadow damage dealt to the target by 20%.

# Cataclysm - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Destruction spells by 5%.

# Bane - 5/5 points
Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds.

# Shadowburn - 1/1 point
Instantly blasts the target with 87 to 99 Shadow damage. Requires 1 Soul Shard. If the target dies from Shadowburn, and yields experience, the caster gains a Soul Shard.

# Devastation - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%.

# Destructive Reach - 2/2 points
Increases the range of your Destruction spells by 20%.

# Intensity - 2/2 points
Gives you a 70% chance to resist interruptiong caused by damage while channeling the Rain of Fire or Hellfire spell.

# Ruin - 1/1 point
Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%.

# Improved Immolate - 5/5 points
Increases the initial damage of your Immolate spell by 25%.

# Pyroclasm - 2/2 points
Gives your Rain of Fire and Hellfire spells a 26% chance to stun the target for 3 seconds.

# Inferno - 5/5 points
Increases the damage done by your Fire spells by 10%.

# Conflagrate - 1/1 point
Ignite a target that is already afflicted by Immolate, dealing 197 to 251 damage and consuming the Immolate spell.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Jag har lärt mig att göra Spidersilk boots och jag skulle gärna vilja ha hjälp med att prissätta dom (ska säljas i AH) har sålt ett par innan för strax under 2g är det ett bra pris?

http://www.thotbott.com/?i=37501

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizard3
Jag har lärt mig att göra Spidersilk boots och jag skulle gärna vilja ha hjälp med att prissätta dom (ska säljas i AH) har sålt ett par innan för strax under 2g är det ett bra pris?

http://www.thotbott.com/?i=37501

runt 3 g skulle jag sålt

Visa signatur

Permalänk

Å nej, de stal min affärside

http://www.gamishop.com/index.php?cPath=60

Allvarligt, vilka lirare.. bokstavligt talat

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk

Om vi paladins har tur kommer vi kanske få range-möjligheter om 2-3 år.(om vi nu har tur vill säga )
Va nån chatt med nån Dev på forumet som nämnde det att paladins kommer få det i framtiden...

Permalänk

vilken server e det flest svenskar på?

till de mer seriösa frågerna ^^
vad e bäst weapon eller armor smith?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt.bastard
Om vi paladins har tur kommer vi kanske få range-möjligheter om 2-3 år.(om vi nu har tur vill säga )
Va nån chatt med nån Dev på forumet som nämnde det att paladins kommer få det i framtiden...

Och mages ska få invisibillity. \o/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj

Oho!(!!!!!!!!!!!!!!11oneone!)

Fyfan så kul ifall vi mages får invis. Fan vad jag ska snålfragga alla jävla idiot rogues som står o farmar någonstans. Precis som alla idiot rogues har gjort mot mig! Känner hämden komma!

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Oho!(!!!!!!!!!!!!!!11oneone!)

Fyfan så kul ifall vi mages får invis. Fan vad jag ska snålfragga alla jävla idiot rogues som står o farmar någonstans. Precis som alla idiot rogues har gjort mot mig! Känner hämden komma!

De hade det förut i någon beta men blev borttaget.

Permalänk
Medlem
Citat:

Och vi präster ska få en klapp på axeln, ungefär som senaste patchen där de gjorde Holy Nova marginellt bättre och sket i allt annat som folk påpekat.

Appropå något helt annat, såg en grej som jag tyckte var lite skoj:

Permalänk
Medlem
Citat:

Bekräftat?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Bekräftat?

ja men den ska vara värdelös

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hoppas inte det, då får vi paladins ÄNNU svårare att ta en mage =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saitzor
vilken server e det flest svenskar på?

till de mer seriösa frågerna ^^
vad e bäst weapon eller armor smith?

väldigt många på shadow moon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
ja men den ska vara värdelös

Att den ska vara värdelös har dom väl inte sagt ännu? Bara att dom vill ta tillbaka den i framtiden men på ett annat sätt än hur det var i betan. Langa källa där dom sagt att den ska vara värdelös, vill läsa det ifall jag missat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Att den ska vara värdelös har dom väl inte sagt ännu? Bara att dom vill ta tillbaka den i framtiden men på ett annat sätt än hur det var i betan. Langa källa där dom sagt att den ska vara värdelös, vill läsa det ifall jag missat.

jag har inte läst, har hört från många olika källor som sagt det, och jag tror på dom inte personer som snackar skit

Visa signatur

Permalänk
Medlem

haha en update? Loggade nyss har spelat innan idag.. ska bli intressant

Lol 1.51

Bug Fixes
- Fixed an assertion that was preventing Mac clients from playing in
the battlegrounds and causing a memory leak on PCs when they did.
- Improved error reporting to give more useful information to
development.

Tycker dom ska fixa Spawn till fel gravbuggen =D

Dör man hoss onyxia kommer man till searing Groge =D

eller jag gör det

Permalänk
Medlem

downup det är bara för du dog på båten.

atWa: det enda CM:s (mest pålitliga källan som finns även om de är jävligt virriga) har bara sagt att den ska vara i annan form än innan. Det betyder inte att den kommer suga.

Nödvändigt att patcha men inte fixa de jobbiga buggarna :/
Eller de kanske inte skrivit det i patchnotes, men t.ex. buggen där man måste skapa om sin grupp för att komma in ordentligt i battlegrounds är ju bara väldigt segt. Eller teleportbuggarna som varit där sen förra patchen.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
downup det är bara för du dog på båten.

atWa: det enda CM:s (mest pålitliga källan som finns även om de är jävligt virriga) har bara sagt att den ska vara i annan form än innan. Det betyder inte att den kommer suga.

Nödvändigt att patcha men inte fixa de jobbiga buggarna :/
Eller de kanske inte skrivit det i patchnotes, men t.ex. buggen där man måste skapa om sin grupp för att komma in ordentligt i battlegrounds är ju bara väldigt segt. Eller teleportbuggarna som varit där sen förra patchen.

nej, han dog av onyxia, hände en del i våran raid med.

Visa signatur

Permalänk

Jag vill ha hela Stormshroudsetet. Var hittar jag Essence of Air samt Water? Behöver 8 av varje.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Jag vill ha hela Stormshroudsetet. Var hittar jag Essence of Air samt Water? Behöver 8 av varje.

Essence of Air kan du grinda ifrån Dust Stormers i Silithus, vart du hittar water vet jag inte, men dom är ju inte allt för dyra, så dom kan du köpa på ah.

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Tror det finns elementals i Felwood som droppar water. Sök på thottbot vetja.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

http://rdj.se/pics/golemagg.jpg - Woho! Golemagg nere.

Dom där glovsen droppades hoss Magmad har dom riktigt fina för en DaggerRogue

Permalänk
Medlem
Citat:

http://rdj.se/pics/golemagg.jpg - Woho! Golemagg nere.

grattis Hoppas jag orkar skärpa mig lite någon gång och sluta chilla så mycket, och prova olika klasser och raser. Har iofs provat det mesta så den jag gjorde igår blir det nog att lira på. Vill ju bli lvl 60, ser så kul ut att göra hög lvl instancer som man sett i filmer
edit:

Citat:

Ursprungligen skrivet av Qw3
Precis som alla idiot rogues har gjort mot mig! Känner hämden komma!

Låter nästan som att _ALLA_ rogues som finns har dödat dig, och alla har gjort det på samma sätt, genom att ganka. I såna fall förstår jag att du är sur :E

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

verkar som alla servrarna gick ner nu :/

EDIT: Kom upp igen
Hmmm... min gubbe är bara en skugga och alla är "Unknown Entity" :/