BF2 tråden, använd gärna denna

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eskamoe
rodger that! ska va redo med penna o papper ! ; )

Haha, låter bra det

Var inte FÖR hård bara, bättre att säga till, men skiter dom i det eller kallar en för hora (som vissa gör ibland), då brukar dom ryka ganska fort..

"Lezziter tittar på den finfina IP-banlistan"

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem

hehe okej ; )

brukar mest skrika "eey, what the hell are you up 2?" ..fast de skriver aldrig tillbaka

tycker att texten när folk skriver borde göras så den syns mer i spelet.. lite svårt o se om nån skriver något mitt i en match när de har samma typsnitt ,storlek o färg som all annan text där uppe

Visa signatur

AMD64 3000+ ,1gb ram , geforce 6600

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

aw...singleplayer..wohooo! ; )
går det inte att låsa upp hela multiplayerkartan i singleplayer på något sätt ? vore ju trevligt o öva lite mer flyg och fordon utan att bli attackerad av de mer skillade

Starta en lokal 32 player server, så kan du spela själv på den.

Citat:

tycker att texten när folk skriver borde göras så den syns mer i spelet.. lite svårt o se om nån skriver något mitt i en match när de har samma typsnitt ,storlek o färg som all annan text där uppe

Kan inte annat än hålla med. Jag skulle vilja ha lite större buffer också. Så att text inte försvinner så jävla fort.

Edit: Och en liten ljudeffekt när någon säger något.

Permalänk
Medlem
Citat:

hahaha ja det var jävligt lattjo med jeepwars

hade lite helikopterbus med tekko lite senare:

http://www.eskamoe.com/we.jpg

Höhö, de där var väl ingenting. Jag och Chaox hade ett plan(MEC), två helikoptrar, två båtar och en APC där inne. minst... han har kanske scrn på de...

Permalänk
Relik 📜

[16:20:11] Banning: aLB-(FR) in 10 seconds
[16:20:21] Banned: aLB-(FR) Duration: Permban

Nöjda nu?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nöjd? me so saad..folk är dumma..jag som trodde hela världen var fin =( *snyft*

Visa signatur

AMD64 3000+ ,1gb ram , geforce 6600

Permalänk
Relik 📜
Citat:

nöjd? me so saad..folk är dumma..jag som trodde hela världen var fin =( *snyft*

Jag blev ihjälgnälld på servern.. Så då blev det ban

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jo om man baserapar och tar motståndarens fordon, är det en klar ban. Står klart i reglerna att det inte får ské. Själv dog jag flera gånger i rad då jag blev dödad i min egen bas.

Du gjorde helt rätt Lezziter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Jo om man baserapar och tar motståndarens fordon, är det en klar ban. Står klart i reglerna att det inte får ské. Själv dog jag flera gånger i rad då jag blev dödad i min egen bas.

Du gjorde helt rätt Lezziter.

Ja de är ju en jättebra regel :S Vi säger att man precis tagit sig dit och förstör radar och det där lilla huset, hur har ni då tänkt att man ska ta sig hem om man inte få sno något fordon.

Person MEC bombar me C4 för att sedan ta sig hem...
springer mot en båt och ser helt plötsligt hur en US-gubbe kommer i vägen...
ska man då ge upp o bli skjuten eller ska man ta honom för att sedan kunna bege sig hem igen??? Eller är de bara jag som försöker förstöra för motståndarnas commander?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noken
Höhö, de där var väl ingenting. Jag och Chaox hade ett plan(MEC), två helikoptrar, två båtar och en APC där inne. minst... han har kanske scrn på de...

nepp... nåt hände så jag fick ingen screen...

och du har rätt angående det med att ta sig hem från basen.

Permalänk
Medlem

Man behöver ju inte ta en tank och försöra alla planen osv innan man drar.. Det inte direkt svårt att spränga artillery och sen springa därifrån heller, helt utan fordon. Annars tar man helt enkelt med sig en jeep.

tycker jag

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Hur låser man upp dom andra vapena?

Förlåt om den frågan redan ställts men känns lite tungt att läsa igenom 62 sidor

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noken
Ja de är ju en jättebra regel :S Vi säger att man precis tagit sig dit och förstör radar och det där lilla huset, hur har ni då tänkt att man ska ta sig hem om man inte få sno något fordon.

Person MEC bombar me C4 för att sedan ta sig hem...
springer mot en båt och ser helt plötsligt hur en US-gubbe kommer i vägen...
ska man då ge upp o bli skjuten eller ska man ta honom för att sedan kunna bege sig hem igen??? Eller är de bara jag som försöker förstöra för motståndarnas commander?

Nu var det så att aLB-(FR) kom till vår bas och campade där med en tank. Han hade inga planer att förstöra vår radar eller artilleri. Det han gjorde var att döda oss när vi spawnade och förstöra våra plan.

Men jag håller med dig om att om man ska ta sig från basen, måste man ta ett fordon. Det jag menade var att ta motsåndarens tank och campa i basen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Man behöver ju inte ta en tank och försöra alla planen osv innan man drar.. Det inte direkt svårt att spränga artillery och sen springa därifrån heller, helt utan fordon. Annars tar man helt enkelt med sig en jeep.

tycker jag

ofta så blir det dock att när man ska förstöra USMC radarn o huset så tar man flyget o hoppar ut med fallskärm, för farligt o landa med det på båten då det oftast spawnar folk då. och sen måste man ju komma därifrån, man orkar ju inte simma tillbaka.

Permalänk
Medlem

Men om man har en tank och parkerar den bredvid flaggan när man ska ta flaggan så måste man väl ändå få skjuta på fiender som spawnar i basen när flaggan håller på att åka ner.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nevada
Men om man har en tank och parkerar den bredvid flaggan när man ska ta flaggan så måste man väl ändå få skjuta på fiender som spawnar i basen när flaggan håller på att åka ner.

Jo men de menar att man inte får campa huvudbasen.

Permalänk
Medlem

självklart, vi pratar om flaggorna man inte kan ta över. Där radarn och det står :>

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Måste hålla med vissa lite, man måste nästan få ta ett fordon från fiendens bas för att ta sig därifrån. Ofta har man inget annat val (när man till exempel spelar som MEC och är på USAs hangarfartyg).

Men bann/kick på dom som stannar i basen och förstör för motståndarna genom att skjuta sönder alla deras fordon. Det är inte fairplay.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Som mark501 och ReDog sa menar jag huvudbasen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Nu var det så att aLB-(FR) kom till vår bas och campade där med en tank. Han hade inga planer att förstöra vår radar eller artilleri. Det han gjorde var att döda oss när vi spawnade och förstöra våra plan.

Men jag håller med dig om att om man ska ta sig från basen, måste man ta ett fordon. Det jag menade var att ta motsåndarens tank och campa i basen.

Japp håller med om att man inte stanna kvar där... så där är jag inte emot

På tal om ingeting, är inte F-35 B alldeles för lätt? Rena pappersplanet, räcker med att vinkla sig bakåt och sätta på afterburner så lyfter den på 0 m startbana. Är det inte meningen att man ska använda sig av "lyfta-vertikaltfunktionen"?

Permalänk
Medlem

Väldigt få spelare inne på servern nu. Hade en team mate som åkte flygplan precis hela tiden. Han gjorde ingen större nytta i luften då motståndarna försökte sno flaggor. Jag fick strida ensam mot dem istället, och jag tror jag hade klarat mig bättre utan honom. Ganska less på såna spelare.. de tar sitt favoritfordon/vapen, och sen använder dem det precis hela tiden, oavsett omständigheterna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har ett problem när jag ska spela på min bärbara dator...då och då så fryser musen, tangentbordet och ljudet men gubben fortsätter gå åt det hållet man gick men man kan inte göra nåt under typ 2 sekunder, har testat olika grafikdrivare men samma fel, nån som vet nåt?

Visa signatur

Secher

Permalänk
Medlem

Om man beställer spelet hos webhallen i kväll, tror ni att man verkligen får hem det på Fredag? Det lär ju vara miljarrrrder som har förbokat det hos WH.
Lite trist om man inte kan lira lite BF2 ihop med nubben och sillen i helgen.

Permalänk

Vilka här har redan kört BF2 Full version?:P (Med andra ord vilka var på DH)
Kan väll Räkna...börjar på 1

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runerally
Vilka här har redan kört BF2 Full version?:P (Med andra ord vilka var på DH)
Kan väll Räkna...börjar på 1

Ja, vi kan börja med att räkna. 1 varning...

Någon annan som upplever mystiska hack och ryck i spelet från och till? Under dessa "hacktillfällen" så rycker fordon/soldater i ens omgivning.. och min gubbe är okontrollerbar. Det har inget med uppkopplingen att göra (tror jag), men det har hänt att pingen skjuter i höjder (swec platoon-servern), men normalt sett är den låg och bra. Jag kör med högsta video-inställningarna på allt visserligen, men det flyter på fint annars (datorsystem i signaturen).

Har editerat nu så alla slags missförstånd ska elimeneras.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jasså man blir varnad om man var på DH, det var som fan.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

2

Visa signatur

Dator: Antec 1080, 430w:Msi k8n neo nForce3: 2x512KIngston ValueR 3200 400mhz: AMd 64 3200+(clawhammer) @ 3600+: X800XT PE 520/560: 1x seagate 160gb SATA 7200rpm, 1x seagate 200gb SATA 7200rpm: Soundblaster Audigy2 ZS: Razer Diamondback Plasma och 1 Magma +Hyperglides: Logitech Media keyboard: Sennheiser pc 160: Samsung 959NF 19" @ 1280x1024 100HZ

Permalänk

Körde lite bf2 demo förut och fick ta del av en märklig sak. När jag sprängde ett fordon så fick jag en kill självkart, när en från min sida springer fram till vraket och dör av att vraket exploderar så fick jag teamkill? Mycket lustigt måste jag säga.

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizzardo
Körde lite bf2 demo förut och fick ta del av en märklig sak. När jag sprängde ett fordon så fick jag en kill självkart, när en från min sida springer fram till vraket och dör av att vraket exploderar så fick jag teamkill? Mycket lustigt måste jag säga.

Tycker inte det är något konstigt med det, dock undrar jag vad de är för dumma jävlar som ska fram och snoka på saker som brinner...

Visa signatur

amd64 3000+ @ 2000mhz,socket 939 MSI K8T NEO2, Radeon x800xt PE Powercolor 256 vivo Idle 35c~, 2x 512 DDR kingston 400mhz (Dualchannel), maxtor 80GB 7200rpm, Nec duallayer DVD-RW CPU- idle: 35 ~ cpu full: 51 ~ . 3dmark 05: http://service.futuremark.com/compare?3dm05=653428 NY: 61103dmarks

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rewel
Tycker inte det är något konstigt med det, dock undrar jag vad de är för dumma jävlar som ska fram och snoka på saker som brinner...

Word! Jobbiga jävlar som inte har tillräckligt med hjärnceller för att förstå....och samma med dom som envisas med att först kolla på när du lägger ut claymores och sedan trampa rätt in i dem...Sjukt!

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X