Permalänk
Avstängd

netbomber har nog modem

Permalänk
Medlem

Varför skulle han ha det?

Permalänk
Avstängd

geek-skämt

Permalänk
Avstängd

Morello : Antagligen för att han skriver så mycket på en gång.

80GB är ju rätt så lite i dagens läge. Går fort riktigt snabbt.

Den behöver inte vara dålig för att den har 80GB som kapacitet.

Som den andra killen yrade om.

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Medlem

Nu finns det ju vissa som sparar ihop till sina datorer själv här, bland annat jag och förmodligen större delen av sweclockers med så det där med föräldrarna kan du stoppa undan direkt bara för att du är irriterad.

För det andra så ser systemet ut ungefär som det jag tänkt köpa framöver, men aldrig kommer till skott med. Dock med större hårddisk

Permalänk
Medlem

Jooo, jag ska skaffa mer, men man behöver inte mer än vad man använder om du läser mina tidigare postar.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Orkar datorn?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
KASS, jo jo 80gb e rätt lite o så så kan d vara gammal hård disk som e på 5400 istelle för 7200 så den d segar ladda

Det är knappast så att det säljs 80gb stora diskar som snurrar i 5400rpm. I stort sett alla diskar som är större än 60gb ligger på 7200rpm. Nu menar jag självklart de på 3,5" och inte 2,5" diskar.

Visst, själv tycker jag 80gb är lite. Jag har ~350gb och det är för lite för mig. Men vissa väljer att satsa mer på t.ex grafikkort eller annat i datorn. Alla sitter inte på DC eller liknande 24/7.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Evandar, jag har fixat alla pengar själv därför jag väntar med hårddisk

Q'aman, innan satt jag så på dc :), men hårddisken pajja så har bara en 80gigare kvar,
ska inskaffas mer som sagt när tiden har kommit

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Re: Re: Re: Orkar datorn?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Q'aman
Det är knappast så att det säljs 80gb stora diskar som snurrar i 5400rpm. I stort sätt alla diskar som är större än 60gb ligger på 7200rpm. Nu menar jag självklart de på 3,5" och inte 2,5" diskar.

d finns på blocket,se

Visa signatur

snelprezt@hotmail.com
Noo i wont help you go plat teh game

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av netbomber

ALLVARLIGT!!! IBLAND SÅ UNDRAR JAG VAD FAN NI TÄNKER MED! SKÄRP ER!!! DET FINNS EN ANLEDNING TILL ATT HAN HAR EN 80GB HÅRDDISK! Han har förmodligen tänkt att inte använda mer. Bara för att ni drar ner en massa skit på era datorer och totallt tokfyller dom med skit så behöver det inte betyda att andra gör det. Jag har en 80Gb hårddisk funkar perfekt, har mycket plats över å då har jag endå några tusen mp3or, en 4-5 spel, och dom program jag behöver. Det finns inge anledning att klanka ner på folk som har små hårddiskar, dom behöver inte mer så kom inte med nå jälva spydiga kommentarer att dom ska köpa nya hårddiskar. NI ÄR ETT BUNT JÄVLA SMÅGLIN SOM MÅSTE KLANKA NER PÅ ALLT. JÄVLA IDIOTER!

var fick du dom mp3orna? bara undrar eftersom det är rätt jobbigt att lägga in sjävl :/(/)&=

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
var fick du dom mp3orna? bara undrar eftersom det är rätt jobbigt att lägga in sjävl :/(/)&=

Så jobbigt är det inte, cdex + cddb gör det enkelt och snabbt
Sen finns itunes och liknande tjänster.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan

han har använt dc, kazza, ftp u name it! Han må neka men alla vet innerst inne att jag har rätt!

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
uj missade det jag.. jo en fet hårddisk läre du ju ha.. 80gig försvinner VÄLDIGT snabbt.
räkna med runt 5-10gb för alla program inklusive windows..
o nya spel tar jävligt mycket plats också.

Tex wow tar upp drygt 4gig.. Act of war tar minst lika mycket.

Skulle rekomendera en 200Gigs 7200rpmare.. dom kostar runt 800-1000 spänn

Damn p*ssy

500 gig+ är det enda rätta!

Permalänk
Medlem

Hej alla glada!! (och sura)
Jag bara undrar,hur många av er andvänder piratebay när ni (om ni) tankar hem musik,film och spel?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superb
Hej alla glada!! (och sura)
Jag bara undrar,hur många av er andvänder piratebay när ni (om ni) tankar hem musik,film och spel?

Pirat snack får vi inte tala här...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

sweclockers är inga pirater så ditt sjörövarsnack kan du hålla för dig själv!

Permalänk
Hedersmedlem

Försök att lugna ner er lite. Sedan inga diskussioner om nedladdningar av upphovsrättsskyddat mtrl etc..

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Orkar datorn?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
KASS, jo jo 80gb e rätt lite o så så kan d vara gammal hård disk som e på 5400 istelle för 7200 så den d segar ladda

80 Gig räcker om man ska vara laglig och inte tanka hem massa filmer/spel etc... Visst, håller du på med film eller bild redigering så kan det ju vara smart att ha större, men annars? nej... inte i minna ögon iaf.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!