Jag skiter i det här, jag tänker ta livet av mig!

Permalänk

Jag skiter i det här, jag tänker ta livet av mig!

Hej! Lås tråden eller gör vad fan ni vill, jag håller en burk (morsans Rohypnol, sömntabletter) och en bärs och kommer ta skiten snart.
Ville bara tacka för mig här på jorden och hoppas att nästa liv blir bättre.

Orkar inte förklara men det har hänt så mycket i mitt liv som är skit.

Spela roll om ni bannar mig från swec, jag bannar mig själv från livet snart... haha

Lyd mitt råd: Bry er om era föräldrar och var inte otrevlig mot dom

Visa signatur

I am 38% addicted to Counterstrike. What about you?

Permalänk
Medlem

EY tagga ner nu. Låt höra så ska vi hjälpa dig. Om du är seriös alltså.

Permalänk
Medlem

Shit.. hoppas att du skämtar

Permalänk
Medlem

Gör inget du kommer ångra nu !
Dude, ta de lugnt och kämpa mot ilskan istället. Nör du blir äldre så kommer allt ordna sig och då kan du ta och skita i föräldrarna.
Var en vinnare.

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

Förklara för oss. We can help you, dude!

Permalänk

Vad har jag att vara glad för? Mitt liv är ändå bara skit :S

Jag har det så rörigt så jag vill bara bort från skiten. Nog med att en syrra dör, man losar släktingar i Tsunamin, hunden dör och hos pappa är allt rörigt, morsan och min plastfarsa ska skiljas, + en massa till

Vad kan jag annars göra?

Visa signatur

I am 38% addicted to Counterstrike. What about you?

Permalänk
Medlem

Ja, vi tar livet av oss varje gång vi får motgångar i livet. Grabben det är nu du har chansen att fixa allt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mini_mupp
Vad har jag att vara glad för? Mitt liv är ändå bara skit :S

Jag har det så rörigt så jag vill bara bort från skiten. Nog med att en syrra dör, man losar släktingar i Tsunamin, hunden dör och hos pappa är allt rörigt, morsan och min plastfarsa ska skiljas, + en massa till

Vad kan jag annars göra?

Vi vet inte tillräkligt om hur det är hos dej osv så vi kan inte hjälpa det tyvärr men prata med någon på Bris eller någon som kan göra någonting åt saken för vi vet ingenting så vi kan hjälpa dej tyvärr

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk

Du ska bara veta hur det är i mitt liv nu. kompisar knarkar och andra är kriminella.

Vill bara att ni ska veta att ni på swec har varit dom enda man har kunnat snacka med utan att det ska bli skit.. jag är otursförföljd.

Jag har aldrig haft några riktiga föräldrar, dom har bara bråkat och det känns som jag bara har varit ivägen

EDIT: jag är ingen liten fjortis som bara mumlar skit. jag är fullt allvarlig med en burk rohypnol bredvid tangentbordet som ropar på mig.

Visa signatur

I am 38% addicted to Counterstrike. What about you?

Permalänk
Medlem

Av det du beskriver ovan så verkar det inte vara mycket som du kan (kunde) göra något åt. M a o, det är INTE ditt fel!
Förstår att du har det tungt nu men jag lovar att tiden läker sår.

Permalänk

nej nu ska jag ta en promenad. vill ut i solen en stund

Visa signatur

I am 38% addicted to Counterstrike. What about you?

Permalänk
Medlem

Mina föräldrar bor 120 mil från varandra. träffar morsan en gång per år. var tvungen flutta ut då jag var 17 eftersom fader bodde i en husvagn.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mini_mupp
nej nu ska jag ta en promenad. vill ut i solen en stund

Bra ! Gå ut och chilla lite tänk på andra saker !

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

Du är inte ensam om att ha det svårt mini_mupp. Vi går alla mot motgångar, vissa är lättare och andra är svårare att hantera. Att försöka lösa allt med att ta livet av sig lämnar bara ännu större problem till dina människor runt omkring dig som bryr sig. Kom inte och säg att ingen bryr sig, för det gör folk, de visar det på olika sätt bara. Det finns så mycket att göra i livet som du missar om du väljer att bara försvinna. Även fast saker verkar mörka nu så finns det alltid något som väger upp det vid ett senare tillfälle, det är bara streta vidare, det är det livet går ut på.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

Ju fler Motgångar Desto Starkare blir man , Desto starkare man blir Belönar sig i Framtiden ,

Livet är oxå fullt av motgångar det tillhör människans natur men Framgånger väger precis lika mycket

Permalänk
Medlem

Hur många är det? Tänk på att Kurt Cobain drog i sig 50-60st utan att dö.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Hur många är det? Tänk på att Kurt Cobain drog i sig 50-60st utan att dö.

Givande inlägg.

Permalänk
Medlem

Citat från "The struggle Continues" av Looptroop:

So when you fed up, and you tired of life

Keep your head up, you'll reach higher heights

Du vet aldrig vad som väntar bakom nästa hörn på livets gata...

Permalänk
Medlem

ett tips börja jobba inom vården. Inte kanske det roligaste men det kan ge jävligt mycket att få hjälpa folk. Sedan vill jag citera en psalm:
Du vet väll om att du är värdefull.

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Medlem

Men va mycket du löser för dina andra familjemedlemmar och kompisar om du tar självmord.. Dom lär inte direkt vara gladare. Dessutom så löser du inget för dig själv heller. Tänk över det lite.

Visa signatur

/ Micke

Permalänk
Musikälskare

Inget är värt nog att ta sitt eget liv.

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Hur många är det? Tänk på att Kurt Cobain drog i sig 50-60st utan att dö.

Permalänk
Medlem

Inte för att låta rå nu - men hur tror du att människorna du lämnar bakom dig skulle må om du tog livet av dig. Din mamma skiljer sig sa du, hon lär redan må skit, vad tror du hon skulle göra om du tog livet av dig - köpa en burk Rohypnol hon med?

...och sen livet är aldrig så illa som det känns. Bra att du tar en sväng i solen, kanske muntrar upp. Sen kan du väl träffa lite nya människor, på plugget, eller någonannanstans. Annars gå nån kurs där du kan lära känna nån, eller whatever...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Inte för att låta rå nu - men hur tror du att människorna du lämnar bakom dig skulle må om du tog livet av dig. Din mamma skiljer sig sa du, hon lär redan må skit, vad tror du hon skulle göra om du tog livet av dig - köpa en burk Rohypnol hon med?

...och sen livet är aldrig så illa som det känns. Bra att du tar en sväng i solen, kanske muntrar upp. Sen kan du väl träffa lite nya människor, på plugget, eller någonannanstans. Annars gå nån kurs där du kan lära känna nån, eller whatever...

Precis, det finns massor med saker som man kan göra för att fylla ut hål i tillvaron. Jobba ihop lite pengar och res någonstans t.ex. Du är inte fast i en situation som denna för alltid, eftersom ens syn på saker förändras med tiden, det är bara se till att göra saker som kan roa en.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

mini_mupp

detta ska du veta
från 7år till 21års ålder hörde mobbning mer eller mindre till min vardag

morfar dog när ja var 9år farfar -96
ja har diabetes astma

idag har jag en underbar sambo samt en toppen 2(snart) årig liten dotter
jag flyttade från Luleå till där jag bor nu livet är inte toppen alla gånger jag har nyligen fått veta att all idrott är över för min del

nänmner några
kampsporter huvud sakligen Taekwondo tennis fotboll innebandy basket ja sånna sporter är över höger knät är tillräckligt slitet, skadat att jag på sin höjd kan promenera cyckla men det är allt också.
men se på mig nu jaghar det toppen jag vände jämmer o elände till nåt helt annat jag försöker njuta av livet till sin fullo trots dom sjukdommar jag har och skador

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Visst kan missbrukare kan slänga i sig 50 roppar utan dö, men knappast någon som tar dom första gången...

Permalänk

tillbaka efter promenaden.. detta låter konstigt, men solen är fan en mirakelmedicin.. helskumt. jag känner mig inte alls deppad längre. Jag får försöka gå vidare. Tack allesammans som stöttat

Visa signatur

I am 38% addicted to Counterstrike. What about you?

Permalänk
Medlem

hey-i-am-an-attention-whore

Edit: Lås och regla tråden nu!

Permalänk
Medlem

mkey.
nu har du fått uppmärksamhet.
nu, försvinn.

Permalänk

..

Visa signatur

I am 38% addicted to Counterstrike. What about you?