värt o köpa deageln på pub?

Permalänk
Avstängd

värt o köpa deageln på pub?

tjo..du joina en pub server typ pvp.se #8, rätt skillat ändå...tkr du d e värt o köpa deaglen då i first round??ja tenker så här d inte värt d om alla inte gör d me sitt team o eftersom d är public så ere rätt svårt o bestäma alla :D...men om alla e smarta köper dom deageln first round vinner first round o får mkt cash till seckond round....så kör ju många i pcw så hur gör ni på pub??rätt kul o veta tacktiker ni kör me på pub för inte allti ja spelar mix/pcw

Visa signatur

snelprezt@hotmail.com
Noo i wont help you go plat teh game

Permalänk
Avstängd

w00t?

Svenska tack.

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Medlem

bäst att köra echo första rundan enligt mig...

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

De gånger som jag kör Counter-Strike nu för tiden så har jag alltid fusk. Fusket har både wallhack och aimbot så det är perfekt med deageln.

Så jag tycker helt klart att det är värt att köpa den! Även första rundan.

Permalänk

Första rundan så rushar man med Glock och eftersom man är Undead så hinner man ta alla de andra så har man råd till AWP nästa runda.

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundhlundh
Första rundan så rushar man med Glock och eftersom man är Undead så hinner man ta alla de andra så har man råd till AWP nästa runda.

Wc3 h,mm vart lite sugen på att köra det nu

men dricker brännvin

Permalänk
Testpilot

Dom få gånnger jag spelar cs så köper jag alltid deaglen, även om jag inte har råd med mer än ett magasin till den. Så gör jag varje runda tills jag har råd med steuer aug eller vad den nu heter.

Nu har jag avslöjat den absolut ultimata taktiken, kör ni den kan inget gå fel

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Droogie
De gånger som jag kör Counter-Strike nu för tiden så har jag alltid fusk. Fusket har både wallhack och aimbot så det är perfekt med deageln.

Så jag tycker helt klart att det är värt att köpa den! Även första rundan.

Samma här, wanna team up?

Permalänk
Medlem

Man borde fan bannas om man säger att man använder fusk på onlinespel.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk
Medlem

Re: värt o köpa deageln på pub?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
tjo..du joina en pub server typ pvp.se #8, rätt skillat ändå...tkr du d e värt o köpa deaglen då i first round??ja tenker så här d inte värt d om alla inte gör d me sitt team o eftersom d är public så ere rätt svårt o bestäma alla :D...men om alla e smarta köper dom deageln first round vinner first round o får mkt cash till seckond round....så kör ju många i pcw så hur gör ni på pub??rätt kul o veta tacktiker ni kör me på pub för inte allti ja spelar mix/pcw

Inte för att vara taskig... men hör inte sånt dära språk hemma på Lunarstorm?

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem

Men sluta, fusk aeger. Alla som klagar saknar bara skill. End of discussion.

Permalänk
Medlem

Det bästa vore om någon kunde stänga av sne|prezt för idiotiska trådar och inlägg och sedan betala för privatskola.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeopardy
Men sluta, fusk aeger. Alla som klagar saknar bara skill. End of discussion.

...och vad har du som måste fuska? (Fast jag spelar inte själv så jag kanske inte ska lägga mig i)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av samurai
Man borde fan bannas om man säger att man använder fusk på onlinespel.

Jasså? Varför då?

Permalänk

CT, eco. T, köper USP (dröm om att äga mig med den, eller iofs kanske ni skulle kunna göra det nu, musen är pajj. Använder lilla tumknappen )

Permalänk
Medlem

Spela roll om man fuskar eller inte på CS. Om man dödar någon blir man ju anklagad för fusk i vilket fall som helst, så det är ju bara att köra hela vägen isf.

Permalänk
Avstängd

Kan nagon oversatta trad skaparens text? laste till "joina en pub" sen la jag ner det.

Permalänk
Medlem

Jag brukar inte fuska, men kanske ska börja nu... Blir lite sugen
pvp.se #8 sa du...

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |