Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Avstängd

NYare bilspel?!

Heej, har nu tröttnat på dessa spel, vill ha mer bilspel!!

Flatout, nfs:u2, nfs:u1, slrr. slr. gtr. rbr, f1 99-01, gpl, lfs, juiced, cmr05 bla.

Hade gött!!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk

carmageddon 2

Visa signatur

P4 3.2Ghz, 1024Mb Ram, Geforce 6800le 128mb(16/1.6 @ 350/800)

Permalänk
Avstängd

okok, värt att kolla in!

Edit:Verkar lite uråldrigt!!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

Kolla in GPL eller kanske Nascar? Ladda hem moddar till F1-challenge?

Permalänk
Avstängd

Har moddar te f1 challenge.. gpl skrev ja att ja testat! Nascar verkar intressant, lite långtråkigt bara med runt runt!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Live for Speed

Visa signatur

MacBook Pro (Unibody) 2.4 GHz, 2 GB RAM, 250 GB HDD
Nikon D50, Nikkor AF-S DX 18-55/3.5-5.6G ED, Nikkor AF 50/f1.8D, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD Macro 1:2

Permalänk
Medlem

Sitter i samma sits som dig... Man får väl ta och vänta på Race Driver 3 och se hur det blir..

Permalänk

Toca Race Driver 2 är rätt bra faktiskt även om det inte är direkt realistiskt. Skön körkänsla med ratt i mitt tycke. Annars föredrar jag ju GTR och F1-challenge men dom hade du tröttnat på så.....

Permalänk
Medlem

Köp en PS2 samt GT4 eller Xbox och Forza Motorsport. Bör hålla dig underhållen ett tag.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Det är bara att vänta på vad som kommer bli ett av världens bästa bilspel: rFactor. Ska komma ut i juli/augusti/september de har inte satt något officiellt releasedatum

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Är Juiced bra? Bättre än NFSUG2?

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Jag tyckte Juiced var grymt dåligt...

Visa signatur

2600+@3000+

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crossar
Jag tyckte Juiced var grymt dåligt...

Håller med.

Visa signatur

Ich bin der Santa Claus!

Permalänk
Medlem

Vet någon om något nytt Grand Prix spel?

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Köp en PS2 samt GT4 eller Xbox och Forza Motorsport. Bör hålla dig underhållen ett tag.

'

Hehe, har 100% på både forza å gt4

crossar: beror på, kör du med ratt så är känslan enorm! Bilarna helt suveräna förutom att bakhjulsdrivna bilarna va omöjliga i svängar;)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Inte så jättenytt med båda är väldigt avancerade (tyckte jag förut iaf) inte spelat på ett tag.

Street Legal & Street Legal 2 inte bästa grafiken men man kan ta den i stort sätt allt från bilen köpa nya delar men var duktig på att sätta delarna i rätt ordning och på rätt plats

Visa signatur

Sychfix - Fix the Sych

Permalänk
Medlem

Vänta tills R-factor kommer...

Permalänk
Medlem

Colin McRae Rally 2 tycker jag är det bästa bilspelet genom tiderna...

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hocce
Colin McRae Rally 2 tycker jag är det bästa bilspelet genom tiderna...

Japp, det enda bilspel som får vara kvar när deleteknappen och papperskorgen drar fram...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy

Jag funderade ett tag på dessa allternativen, men sen beslutade jag mig för att vänta på Xbox 360.
Ang spel till PC så kan du kolla upp Toca race driver 3 som kommer senare i år.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zonyk
Är Juiced bra? Bättre än NFSUG2?

Spelade skiten nyss.
Man måste vara en mycket listig och professionell IT TEKNIKER för att konfigurera kontrollerna för tangentbord.
Dessutom är det ingen känsla. Det går inte att styra ut från kurvor ordentligt. Så alla driftare, I ER..
Och jag vet, jag tankade ner.
Tänk om jag hade köpt spelet för 600kr och varit såhär missnöjd...
Jävla bajsig lag om att man inte får ladda ner.

Aja sorry för offtopic.
Tillbaks till min nfs hp2 som jag KÖPT för att det är så grymmt bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaDaD
Live for Speed

ehum.....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av neoNmaZteR
Heej, har nu tröttnat på dessa spel, vill ha mer bilspel!!

Flatout, nfs:u2, nfs:u1, slrr. slr. gtr. rbr, f1 99-01, gpl, lfs, juiced, cmr05 bla.

Hade gött!!

OnT:

Leta fram gamla goa Motorhead en kalaskul arkadracer
Annars finns ju alltid några andra i olika gengrer:

NFS Porsche
Toca 1 och 2 (Nej inte Racedriver)
Insane
Ultimate Race Pro (kul i MP)
Rally Trophy
Generally

eller så kan du ju ta en flukt i denna tråden:
FAQ: PC-Bilspel för dummies!

Godnatt!

Edit:

Kom på en sida till du bör besöka om du letar bra bilspel:

www.bhmotorsports.com

Godnatt!........på riktigt.

Permalänk
Medlem

Finns inte bättre än Live For Speed

Prova pojkfan

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk
Avstängd

Hmm, ni säger spel som redan står skrivna högst upp, klura på förkortningarna så förstår ni!!
LFS: jag var en bra drifter på det tills alpha verionen kom!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ah, sorry.... missade lfs... Jag la också ner driftingen är jag fick tag på alphan.. Jäkla skillnad och inte alls som jag ville ha det När jag fläskar med min nissan 200SX med halkiga sulor är det inte alls samma, LFS 1 var bättre på kas

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spinifer
Ah, sorry.... missade lfs... Jag la också ner driftingen är jag fick tag på alphan.. Jäkla skillnad och inte alls som jag ville ha det När jag fläskar med min nissan 200SX med halkiga sulor är det inte alls samma, LFS 1 var bättre på kas

hehe okok! Riktigt kul å drifta, spelade i Zatzy Drift Team aka [ZDT] Zatzy.com

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

MMMIIIIIIIDNIIIIIGHT CLUUUUUUB TREEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!111 och en ratt.

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem

Kan förstå varför du ligger på plats 19252

Visa signatur

GWAR!!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spinifer
Kan förstå varför du ligger på plats 19252

Care to explain?

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem

Javisst, lirar du ett skitspel som midnight club 3 så hamnar du automatisk på den platsen....

Visa signatur

GWAR!!