FÅtt Nog! HjÄÄÄlp!!

Permalänk
Medlem

då jag spelade cs sist va det på en p2 400mhz 256mb ram och voodoo2, flöt på rätt bra

Visa signatur

citera om du vill få svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swoosh
då jag spelade cs sist va det på en p2 400mhz 256mb ram och voodoo2, flöt på rätt bra

men då hade du väl inte 100 fps? för det är ju ett måste här i livet

Permalänk
Medlem

ATi`s grafikkort är sämre på Opengl baserade spel än GeForce,men jag tror inte g-kortet är problemet så att säga.

Visa signatur

Hej.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swoosh

1. d va på 1900tale
2. 100 fps?
3. du hade mycke ram (vicktigt)

Visa signatur

snelprezt@hotmail.com
Noo i wont help you go plat teh game

Permalänk
Medlem

http://www.ninja-association.org.uk/csfaq/sections/tweak/fpst...
testa om dropsen blir mindre nån av de instälnningarna.. har ungefär samma hårdvara som dug, utom att jag har radeon 9600

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av powow
Tänkte "Jag sätter min högra pungkula på att det handlar om cs", när jag såg tråden.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy

Jag med:D

Haha, det där hade ni alldrig skrivit om det visade sig att det gällde ett annat spel. Hade ni dock gjort det så hade den galne halvfinnen (dvs jag) kommit med kniven.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alhambra
Men, vilka muppar ar ni som borjar yra om moderkortet? Kunskapsnivan pa forumet nar konstant lagre nivaer. INNAN ni rekommenderar honom att kopa nya grejer vore det schysst att kolla upp ifall problemet endast galler CS eller aven plagar annan mjukvara.

Som andra sedan papekat sa ar 100 FPS is CS forumets vanligaste fraga, mojligen den mest stallda fragan pa samtliga gamer-forum tillgangliga pa internet till dags dato.

Mitt rad till tradskaparen, sok och du skall finna!

Jag vill gärna påpeka att ALT + SHIFT knappen tordes fungera även den här månaden.