Permalänk
Avstängd

Era cs filmer... :D

Om ni har gjort egna cs filmer och lagt upp dom på internet lägg länken här så fler kan se dom

Visa signatur

SpelDator: P4 ||| Radeon X800 GTO 256MB ||| 3.3 gHZ ||| 2x200 GB hdd ||| 3x512 mB RAM
VentServerDator: Geforece2 ||| 800 mHZ ||| 6 gB hdd ||| 128 mb RAM :D
----------> Telia 24 Mbit/s <----------

Permalänk
Medlem

http://files.filefront.com/Fruktisar_does_Fruktsallad/;380506... där kan ni tanka fruktisars film..det är vår första dock inte jag som gjort utan Persika. Sista klippet funkar inte varför vet jag inte :S

det är jag som är Apelsin (=

jag finns även med på en klipp i god like 4. vet dock inte vart den finns o tanka

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB3000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

Boring...

Visa signatur

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice @ 2.6GHz | TwinMOS SP 1024MB PC3500 BH-5 | Gainward 7800GT @ 500/1200 | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | NEC ND3550A | Hiper Type-R 580w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moscow
Boring...

Om det nu är så boring, så varför ens läsa eller skriva i tråden?...

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moscow
Boring...

Du måste inte skriva negativa kommentarer i alla trådar. Välj ut dom som är intressanta och skriv något som tillför tråden.

Permalänk
Medlem

men varför måste alla börja citeraa mig för? jävligt onödigt.. tråden är redan tillräckligt messed up

edit: kan nite någon moderator rensa då.

Visa signatur

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice @ 2.6GHz | TwinMOS SP 1024MB PC3500 BH-5 | Gainward 7800GT @ 500/1200 | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | NEC ND3550A | Hiper Type-R 580w

Permalänk
Medlem

Du kan tanka mina filmer på Gotfrag alt. CsCinema (torrent)

Visa signatur

eun tae ko `

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
http://files.filefront.com/Fruktisar_does_Fruktsallad/;380506... där kan ni tanka fruktisars film..det är vår första dock inte jag som gjort utan Persika. Sista klippet funkar inte varför vet jag inte :S

det är jag som är Apelsin (=

jag finns även med på en klipp i god like 4. vet dock inte vart den finns o tanka

Het film! Ni verkar ju rätt duktiga Flabbade som fan åt ett av dina klipp, på de_train, när du precis plantat så tittar du åt ett håll, sen tittar du tillbaka mot bombn o direkt står de en ct o deffar Va tänkte du där?

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superswede
Het film! Ni verkar ju rätt duktiga Flabbade som fan åt ett av dina klipp, på de_train, när du precis plantat så tittar du åt ett håll, sen tittar du tillbaka mot bombn o direkt står de en ct o deffar Va tänkte du där?

hahah han började deffa samtidigt som smoken "poffa" till så reagera in först men aja

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB3000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Avstängd

fett skön utom zeppona Banan o han innan honom som hade gunsen på vänster iställe,,,man ser ju steam har rita dom för att ha dom på höger bra tämpo i music hela tin fast skum codec?? gl hf gör rullen 1 till

Visa signatur

snelprezt@hotmail.com
Noo i wont help you go plat teh game

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
fett skön utom zeppona Banan o han innan honom som hade gunsen på vänster iställe,,,man ser ju steam har rita dom för att ha dom på höger bra tämpo i music hela tin fast skum codec?? gl hf gör rullen 1 till

Det blir ju samma sak om du har dom på vänster sida.. det är ju bara spegelvänt.. dock så tycker jag det är skumt att oavsett vilken sida man har vapnet på så kastar den ut patroler in mot gubben, hur jobbigt kan det igentligen vara att göra 2 olika modeller för varje vapen?

Visa signatur

AMD 9800x3d || 64GB DDR5 || EVGA RTX 3080||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superswede Flabbade som fan åt ett av dina klipp, på de_train, när du precis plantat så tittar du åt ett håll, sen tittar du tillbaka mot bombn o direkt står de en ct o deffar

Jag garvade också gott åt detta. Såg väldigt kul ut.

Permalänk

haha nice movie, alltid skönt och ha ett litet fusk i rockärmen...

Måste bara fråga vad heter låten nu igen som spelas när KIWI lirar,
har haft den förrut, men formaterade om datorn och nu kommer jag inte ihåg vad låten heter, blir ju förälskad.

Visa signatur

Phanteks Eclipse G360A Mid Tower | ASUS Prime B650M-A WIFI II |
AMD Ryzen 5 7600X CPU Tray | XFX Speedster QICK 319 Radeon RX 7800 XT Core | Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 32GB | Kingston A400 2.5" SSD 480GB | Cooler Master MWE Gold 850 V2 PSU | be quiet! Pure Rock 2 CPU Kylare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt

Vapnen gjordes från början till vänster sida.