Enemy Territory: Quake wars

Permalänk
Medlem

Enemy Territory: Quake wars

Finns en trailer på http://www.enemyterritory.com/ (kanske old news??)

Det är rövsnyggt iaf, D3-motorn i öppna landskap

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk

Det verkar riktigt bra, har kollat lite på det sen E3 men har inte kommit så mycket info. Verkar bli det online spelet jag kommer sitta med i alla fall!

Permalänk
Medlem

Så har man längtat och längtat efter Battlefield 2 som man får hem imorgon så får man se den trailern och hypen börjar växa fram sakta men säkert. Fan..

Permalänk

Jo, det finns en tråd om detta redan. Det var hetast på E3 i mitten av Maj:D Ingen ny info sen dess dock:( Förutom deras nya sida då.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd

kommer det vara som bf fast i samma universum som quake 2/4?

Permalänk
Medlem

Ser riktigt trevligt ut. Jag hoppas de går ut med info snart om hur tekniken fungerar, för det ska väl använda sig av nån slags ny texturfunktion?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZLO
Ser riktigt trevligt ut. Jag hoppas de går ut med info snart om hur tekniken fungerar, för det ska väl använda sig av nån slags ny texturfunktion?

Ja, den kallas MegaTexture och vad jag hört, går den kort och gott ut på att man har en FEEET textur som bas för hela banan.

Permalänk
Medlem

Såg den gamla tråden nu. Jag vet inte varför jag missade den när jag sökte tidigare. Sorry

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk

Verkar mycket lovande... undrar om detta spel kommer ha något som liknar en commander.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LazyDroog
Verkar mycket lovande... undrar om detta spel kommer ha något som liknar en commander.

Har för mig det faktiskt.

BTW, vem vill vara Strogg?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Har för mig det faktiskt.

BTW, vem vill vara Strogg?

Wunderbar om det stämmer.
Spelar själv gärna på bägge sidor.

Permalänk

http://www.gamershell.com/download_9691.shtml

Ny trailer?

Edit: Inte ny... undra varför Fragzone har den på förstasidan då...

Permalänk
Avstängd

FYFAN, alltså det där var nog det bästa jag sett.
Än en gång visar Id Software vilka som är BÄST på grafikmotorer. Doom 3 motorn är bättre, ljusare och mer flexibel än någonsin.

Jag längtar så brutalt efter denna glädjefest av stroggs och marines.

PEACE IN HELL, HELL ON EARTH

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem

tror ET:QW kommer vara bätre än orginalet ET vilket ÄGER

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
BTW, vem vill vara Strogg?

Jag.

Längtar som fan till detta spel..

Visa signatur

Perl - Made by Idiots, Java - Made for Idiots, C++ - Envied by Idiots

Permalänk

smaskens!

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Längtar med, äntligen lite ID i öppna landskap, Quake-tema gör det verkligen inte sämmre heller. BF2 kan hoppa i havet. Skall jag vara ärlig, så trodde jag Splash Damage jobbade med RTCW2, tills jag för någa veckor sedan såg detta, ja de är ju bra på att göra MP så.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

dom jobbar ju åxå med rtcw2 men de är inte så almänheten vet de typ fins ett brev som ligger online där någon skrev till dom som gör rtcw2 att de var på gång tror brevet finns på www.rtcw2.com men de är nog jävligt lång tid kvar tills det släpps

Permalänk
Medlem

Längtar! Det kommer bli slakt på krigfälten.

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Det här kommer att bli grymt! Synd bara att det ser så krävande ut =/

Permalänk

När detta spel släpts kommer min månadskostnad på gamers paradise öka med någon hundring.

Permalänk
Avstängd

när detta släppts kan ni räkna med att alla goa ET spelare som Incer, Wolfenstein, Thor mfl kommer att hoppa över och mangla oss lika mkt i detta spel.

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk

Jag kommer bli manglad med ett leende på läpparna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zamyzta
när detta släppts kan ni räkna med att alla goa ET spelare som Incer, Wolfenstein, Thor mfl kommer att hoppa över och mangla oss lika mkt i detta spel.

Gamla goa RtCW-rävar också, mig inkluderat

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice @ 2.6GHz | TwinMOS SP 1024MB PC3500 BH-5 | Gainward 7800GT @ 500/1200 | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | NEC ND3550A | Hiper Type-R 580w

Permalänk
Medlem

E3-trailern utan störande bakgrundsljud
http://media.pc.ign.com/media/748/748377/vids_1.html

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Jävlar! har alltid trot att enemy Territory: Quake wars var någon mod eller liknade till doom 3. typ som enemy territory till wolfenstein. Men detta var ju skit grymt.

Visa signatur

The dream to awaken our world...You're out of control.I take control! Whose side are you on?I take no side...You're skating the edge.I am the edge!What you *truly* want, only I can give.You can't give it, can't even buy it, and you just don't *get* it.