Permalänk
Medlem

Re: k750

Citat:

Ursprungligen inskrivet av whityoustone
så det e möjligt att flasha sin k750 så den har spelaren mm hur fungerar det me hörlurssladden ?

Den får du köpa till om du inte vill löda om den du har.
http://www.katshing.se/prod/prod.asp?aid=9217

Visa signatur

The free will shall carry the day
drop the bomb and wash the filth away
let the napalm rain

Permalänk

Lånade hem W800i en helg för några veckor sedan och får säga att den är sjyst :). Nästan lite sugen på att byta bort min Razr V3

Permalänk

Re: Re: k750

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nomac
Den får du köpa till om du inte vill löda om den du har.
http://www.katshing.se/prod/prod.asp?aid=9217

hehe överkurs köper en sån mobil istället var mest nyfiken / löööd

Visa signatur

felix

Permalänk
Medlem

hur mycket minne har den?

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Da Mopp
hur mycket minne har den?

34 MB internminne, och medföljande 512 MB...

Permalänk

512mb. Kan ta upp till 2 gig.

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Medlem

Hu är kvalitetskänslan på w800:an, är det samma knarriga/knakande skal som på k750?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MALmen
Hu är kvalitetskänslan på w800:an, är det samma knarriga/knakande skal som på k750?

som jag skrev innan! W800:an känns MYCKET mer gedigen än K750:n! Detta diskuterades på förstasidan av tråden!

Visa signatur

Our life is what our thoughts make it

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MALmen

Det känns som att hålla i 500 carat diamant!

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki
Det känns som att hålla i 500 carat diamant!

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk

kan nån lägga upp bilder tagna med w800i??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tuffejalle
512mb. Kan ta upp till 2 gig.

1gig är det väll endå?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piooneer_87
kan nån lägga upp bilder tagna med w800i??

Lite stora men... Inte mina bilder.

Källa: http://www.mobilmania.cz/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingo_ATI

Lite stora men... Inte mina bilder.

Källa: http://www.mobilmania.cz/ [/B]

thx såg riktigt bra ut kanske skulle ta o köpa en.

det e samma kamera i k750i va? för de e ju identiska nästan

Permalänk
Medlem

Av det jag läst så är det precis samma kamera i ja.

Permalänk

Tycker själva mobilen ser rätt bra ut Och kameran var ju heller inte så dålig.. De lutar mer och mer åt att de blir en W800.. Men vill fortfarande se "lurarna" man får med...

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av |SilentSoldier|
Tycker själva mobilen ser rätt bra ut Och kameran var ju heller inte så dålig.. De lutar mer och mer åt att de blir en W800.. Men vill fortfarande se "lurarna" man får med...

Jag tar lite bilder åt dig och lägger upp, uppdaterar posten när det är klart

Edit: Har lagt upp lite bilder nu på lurarna.
Det följer med tre olika storlekar på "muffarna" som man kan byta ut så det passar till alla öron.

Se bilderna här; http://www.plopp.org/w800i/

Permalänk

har den typen av lurar sedan innan, dom sitter skönt och låter bra.

Permalänk
Hedersmedlem

tycker att hörlurarna som medföljer har helt ok ljud

Permalänk
Medlem

Finns det möjlighet om man nu skulle vilja det, att sätta i ett par vanliga lurar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -ymer-
Finns det möjlighet om man nu skulle vilja det, att sätta i ett par vanliga lurar?

Ja det kan man. Så länge det är 3.5mm

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

sitter det ingen 3,5mm kontakt direkt på telefonen? måste man alltid ha headsetet när man lyssnar på musik då? trodde ju att 3,5 kontakten satt direkt på telefonen`?

Visa signatur

som magi, ett ljus man drunknar i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fuxo
sitter det ingen 3,5mm kontakt direkt på telefonen? måste man alltid ha headsetet när man lyssnar på musik då? trodde ju att 3,5 kontakten satt direkt på telefonen`?

Titta på bilderna i länken jag postat så förstår du hur det fungerar.

Permalänk
Medlem

Vet inte om det är lurarna men ja testade lite mp3 i min k750 igår och måste säga att ljudet imponerade inte på mig direkt. Eftersom det lär vara exakt samma i w800 så hoppas jag att det är lurarna för det var minsan inte roligt..
Skrapigt och med en massa surr i bakgrunden...

Skall forska lite mer i detta.. Är det bara lurarna lämnar jag in min k750 för 50kr så uppdaterar de den till en w800 dock utan det stora minnet.. Men det får man ju köpa ett eget.

Permalänk
Medlem

oh vilket vill ha-begär jag fick nu.

Permalänk
Medlem

Dessa bilderna tog jag med k750i

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/DSC00012.JPG

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/DSC00021.JPG

Kameran ska vara lika bra på w800i men jag har inte tagit några bilder med min w800 än.

Triton242: Jag upplever inget missljud. Jag la undan min ipod shuffle för det var bättre ljud på w800i.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Dom gör så sjuuukt fina telefoner nuförtiden, speciellt K750
men den här är också grymt fin.. hänger väl med ett 512 MB kort också?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikHK
Dom gör så sjuuukt fina telefoner nuförtiden, speciellt K750
men den här är också grymt fin.. hänger väl med ett 512 MB kort också?

Japp

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triton242
Vet inte om det är lurarna men ja testade lite mp3 i min k750 igår och måste säga att ljudet imponerade inte på mig direkt. Eftersom det lär vara exakt samma i w800 så hoppas jag att det är lurarna för det var minsan inte roligt..
Skrapigt och med en massa surr i bakgrunden...

Skall forska lite mer i detta.. Är det bara lurarna lämnar jag in min k750 för 50kr så uppdaterar de den till en w800 dock utan det stora minnet.. Men det får man ju köpa ett eget.

Det måste nog va fel på din mobbe, för på min är det TOPPEN ljud ffs... Jag sitter här med min 1 månad gamla k750i och velar om jag ska köpa w800i eller inte... Någon som haft k750i och bytt till w800i som kan säga om dom tycker att det är värt det...?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kakmonstret
usbn är helt ok, är inte så kräsen dock.. tog 4 minuter för 50 låtar. laddar även betteriet samtidigt.

hmm... klockade min. det tar ungefär 7 minuter att dra 100MB. hur kan vi få så olika?