Permalänk
Medlem

Dvd?

Ok tack för hjälp..

Visa signatur

Jag har en dator

Permalänk
Hedersmedlem

Varför tror du det finns olika format?
CD rymmer 700MB, DVD rymmer 4.7GB alltså motsvarande nästan 7 CD.

För mer info om DVD, läs FAQ.
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=21492...

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Ja men jag har ju en film som är på 699mb och mina skivor rymmer 700mb.
ÄR det möjligt att bränna ut en film på en cd-r skiva om filmen tar 700- i plats??

Visa signatur

Jag har en dator

Permalänk
Medlem

Då blir det en mini-DVD, men nästan inga fristående spelare klarar att spela sådana. Däremot funkar det bra att spela upp den i en dator.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gefan
Ja men jag har ju en film som är på 699mb och mina skivor rymmer 700mb.
ÄR det möjligt att bränna ut en film på en cd-r skiva om filmen tar 700- i plats??

Det ska funka. Inte för att jag förstår vilken dvdfilm som är 699 mb liten?!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uglynicke
Det ska funka. Inte för att jag förstår vilken dvdfilm som är 699 mb liten?!

Är nog så att filmen är DivX eller SVCD men trådskaparen har ännu inte tillskansat sig kunskaper om vilka format som finns. Skulle dessutom tro att denna tråden snart får sej en snyting av §7.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av videfix
Är nog så att filmen är DivX eller SVCD men trådskaparen har ännu inte tillskansat sig kunskaper om vilka format som finns. Skulle dessutom tro att denna tråden snart får sej en snyting av §7.

Jasså? Har inte sett ett enda inlägg som kan tänkas beröra piratkopiering.. Skulle vara ditt då när det gäller divx och svcd.. Men det finns ju en mängd data som är i divx och svcd format