World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Om du inte har ett addon som talar om för dig när du går in / lämnar combat så skaffa det!

SCT är bra för det, klart bra att ha som rogue också. (Re-stealth ftw osv)

Permalänk
Medlem
Citat:

Jodå, en mage kan visst sätta sig ner o dricka / äta när dom sheepat, då det oftast bryter combat!

Kanske inte fungerar mot vanliga mobs, men det fungerar garanterat i PvP.
Lirade med min 50+ präst, och hade en mage som höll på att göra så i flera minuter mot mig :/

Om du inte har ett addon som talar om för dig när du går in / lämnar combat så skaffa det!

Ah! Okej, funkar kanske i PvP då. Har inte lirat så mycket PvP. Men mot vanliga mobs funkar det inte. Men ibland önskar man att det gjorde det.

Och nej, nåt sånt addon har jag inte. Har faktiskt inte ett ända addon.. hehe. Har klarat mig till lvl 54 utan nåt sånt, men lär väl behöva skaffa lite sånt nu när jag närmar mig 60.

Visa signatur

Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sucker
klart det går...5sec kanske...sen resheepar man och då har man 2 sec o dricka/ät tredje gng varar knappt poly något och sen är spelaren immune ett tag.

annan sak:

wf crit på 1,4k lol?..... polaren me TuF gjorde 3,5k crit me WF på mig...fast d va ju me holy strength annars ligger den på ~2,5k och han har ingen str gear whatsoever.

2,5 k crit med TuF? Hum. Då måste han ha en smått bisarr attackpower. I de filmer jag har sett med High Warlord-yxan så crittar de ungefär 2100-2200 som mest.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro :: 1x AP6W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saitzor
ska jag pausa min mage för att börja på en warlock...då mage inte e suveräna i endgame pga fire resinstant.

Zul'Gurub funkar fire utmärkt i iaf, och inga problem att få iväg en pyroblast utan PoM också...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Zul'Gurub funkar fire utmärkt i iaf, och inga problem att få iväg en pyroblast utan PoM också...

Uja, funkar fint, crittar fireball på 1700-1800 på dom med rätt förutsättningar. Jag vägrar bygga frost pg.a MC, lirar ju på en PvP-server o IMO så är Fire > Frost i PvP.

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk
Medlem
Citat:

ska jag pausa min mage för att börja på en warlock...då mage inte e suveräna i endgame pga fire resinstant.

eeer, sen när har mages bara haft fire spells?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan
2,5 k crit med TuF? Hum. Då måste han ha en smått bisarr attackpower. I de filmer jag har sett med High Warlord-yxan så crittar de ungefär 2100-2200 som mest.

tror han menar sammanlagt på de 3 extra slagen.
pratar han om ett slag så konstaterar jag helt enkelt att det är bullshit

Permalänk
Medlem

Hade tänkt börja lira WoW igen efter en pause och undrar om det är någon mening att fixa Arcanite Reaper till en Paladin som redan har Polearmen från AV. Hade tänkt sluta lira instancer eftersom det är så tråkigt tycker jag så det lär bli mycket PVP för min del.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sucker
klart det går...5sec kanske...sen resheepar man och då har man 2 sec o dricka/ät tredje gng varar knappt poly något och sen är spelaren immune ett tag.

annan sak:

wf crit på 1,4k lol?..... polaren me TuF gjorde 3,5k crit me WF på mig...fast d va ju me holy strength annars ligger den på ~2,5k och han har ingen str gear whatsoever.

släng upp screens, annars är det bara bullshit, man crittar inte 2,5k vanligt, inte med tuf, inte ens med jävla spinal reaper som smiskar TuF's ass,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, gör det Om inte annat för att warlocks är så mycket roligare att spela med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaylordFokker
Uja, funkar fint, crittar fireball på 1700-1800 på dom med rätt förutsättningar. Jag vägrar bygga frost pg.a MC, lirar ju på en PvP-server o IMO så är Fire > Frost i PvP.

Iceblock är rätt trevligt, och coldsnap, omöjligt att slå en warrior annars om man inte lyckas få impact proc eller ut-dpsa...

Charge->Blink->Intercept->död eller så...nova, trinket och fortsätta slå, Iceblock tar bort debuffs iaf (Och även Geddon's bomb, hoho). Men jag föredrar fire framför allt, speciellt med PoM.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
eeer, sen när har mages bara haft fire spells?

Med tanke på att de gör klart störst skada med dem..

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Njae, den är långt ifrån Execute..
Min högsta crit har väl landat på runt 1500. och den crittar GRYMT ofta.. vet inte riktigt vad den går på.. men runt 30-35% crit chans har jag med den!

Om det är så fattar jag verkligen inte varför vissa paladins gnäller på den spellen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip

Jag brukar bursta för mer än 3k damage med min Frost Build (Frostbolt, CoC och Fire Blast har gått upp till drygt 3,6k som bäst) så nog kan man göra bra skada utan att förlita sig helt på fire spells.

Permalänk
Medlem

Downup, när du fixade epic mount var du i hearthglen då? kan du förklara vilka man ska döda, eller nån annan, ska fixa epic på min rogue

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Iceblock är rätt trevligt, och coldsnap, omöjligt att slå en warrior annars om man inte lyckas få impact proc eller ut-dpsa...

Charge->Blink->Intercept->död eller så...nova, trinket och fortsätta slå, Iceblock tar bort debuffs iaf (Och även Geddon's bomb, hoho). Men jag föredrar fire framför allt, speciellt med PoM.

Mjo det är väl Ice Blocken man saknade mest när man byggde om från frost till fire, men blink efter eller på charge = 80% död (100% om warriorn verkligen vet vad han gör). Använd blinken lite senare, jag brukar mana shielda mig efter en charge och sen sheepa han för oftast i PvP har warriors ett långsamt 2hands wep då har du någon/några sekunder o få iväg poly, efter han blivit morfad så använder du mana stenen för att återfå den manan shielden kosta, startar sen med en fireball och när den landat en counterspell för att förhindra intecept, om han interceptar ändå brukar jag blastwava/CoC han så han också blir långsam o blinkar ifrån han om inte frost armourn gjorde han seg, -> blast PoM Pyro, m.m nuka allt du har, använd sen blink om han kommer för nära. Tips är att skaffa PvP-settet så du får -1.5 sek cooldown på blink, det låter lite men känns väldigt mycket, den blir då bara 13.5 sek då.

Intercept går tydligen o förhindra i 4 sek om du counterspellar han, den går tydligen som en "spell", iaf enligt vad jag hört från min vänn warrior har dock inte utprövat det ordentligt, men färre warriors har interceptat mig när jag använt den.

EDIT:

Citat:

Mjo, men även om jag inte diggar frost längre så går det o få ut bra dps ändå, spelstilen är annorlunda och kräver mer trix iom shatter m.m. Dock verkar dom som väljer PoM/Frost digga den bättre i PvP än dom som väljer Ice Barrier, har inte testat själv dock.

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av solomoniac
Ärligt talat: Det är bara att dps:a ner henne; se till att nån kan ta över aggro när hon nätar och se till att poison försvinner jättefort så är det inga problem. Vi whipade en gång när vi försökte med aoe på spindlarna - allt blev kaos då aoe-killarna dog, andra försöket så plockade vi de utan aoe vilket inte var några problem.

Ni som söker utmaningar i spelet: testa tigerbossen med en warrior (och vara horde). Heeeeelt hopplöst, lyckades ändå rätt bra tack vare hunterfällor på vårt ungefär 23:e försök, men då hade vi slagit förmkt på highpriest så warriorn råkade döda den då han skulle hålla medan vi rensade dom andra Men Zul'Gurub är verkligen superkul. På tiden att vi som är chanslösa på vael får något att roa oss med...

(förövrigt har det verkligen blivit äckeldyrt att reparera)

Hehe jo det blev precis samma för oss, hon slutade på 90% första gången

Men att få bort posionet är ändå lite tungt, så ni drainade henne inte ? Tänkte att hon kanske skulla sluta kasta posion då som första bossen slutade med alla spells. En shaman i varje grupp skull hjälpa, men inte behövas..

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil Peter
Om det är så fattar jag verkligen inte varför vissa paladins gnäller på den spellen.

Japp, verkar som en ruskigt bra spell. Notera att Warriors execute sällan går över 1500, åtminstone inte mina egna. Det är tvärtom riktigt sällan jag crittar med execute, jämfört med Heroic Strike eller bara vanliga slag. Att HoW är ranged gör den ännu bättre. En mage kan critta rätt högt med en frostbolt, men de har verkligen inte 30-35% critchans på den. Plus att holy damage är väl svårare att resista?

Visa signatur

WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5

Permalänk
Medlem
Citat:

Japp, verkar som en ruskigt bra spell. Notera att Warriors execute sällan går över 1500, åtminstone inte mina egna. Det är tvärtom riktigt sällan jag crittar med execute, jämfört med Heroic Strike eller bara vanliga slag. Att HoW är ranged gör den ännu bättre. En mage kan critta rätt högt med en frostbolt, men de har verkligen inte 30-35% critchans på den. Plus att holy damage är väl svårare att resista?

Man behöver upp emot +300 spell damage för att få en Frostbolt att critta 1500 med en frost build så det är inte lätt att uppnå om man vill ha någorlunda bra stats också. Och som du säger har man verkligen inte crits på en tredjedel av sina bolts, även om man lätt får över 60% crits på frusna mål.

Permalänk
Citat:

En mage kan ha 50+% critt med frostspellsen med shatter om target är frost novat.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip

Med rätt build får man ganska överlägset bäst skada med frost... eller störst critchans kan vi säga.

^-- Funkar lika bra på imps @ MC, om alla mages har cold snap kan man nog döda dom på högst 4 sekunder... Frostnova, CoC->Cold snap->Frostnova->CoC->Iceblock

Shatter funkar även på frostbite'ade targets, även om den är lite osäker med 15% dyra 5-poäng.

Permalänk
Medlem
Citat:

Nu ska jag whina lite
Vad är det för fel på Paladins bubbla? Visst vi använder den till att hela oss själv i tighta situationer. Vad híndrar er ifrån att göra detsamma? Dom flesta jag mött står och fortsätter att slå på min bubbla i 12 sekunder, dom backar inte undan eller något. Dom står där o slår som fjantar...
När vi är i våran bubbla, gå därifrån använd bandage!
Shamaner / druider har den där instant grejen, som ger dom i stort sett fullt liv. Samma sak.

Vad är skillnaden från att en mage sheepar en, och sätter sig ner o dricker / äter?

Förstå vad ni ska göra när vi är i våran bubbla, sluta slå på oss, det är helt onödigt. Använd dom 12 sekunderna till att göra något vettigt med, i stället för att se "immune" ovanför erat huvud!

Använda bubblan för att HSa? - Vårt enda sätt att ta oss ifrån en knipig situation.
Shaman - ghostwolf
druid - travelform
hunter - wingclip / icetrap / whatever
priest - fear
warlock - CoE / fear / seduce
warrior - Hamstring
mage - sheep / frost nova

Själv använder jag i stort sett aldrig min bubbla, den behövs inte. enda gången den är riktigt bra är i PvE (solo) Bubblar aldrig mig i ett party, för då vet jag att mobben går och slår ihjäl min präst!

Skulle utan att blinka byta min sköld mot ett sätt att slowa fiender!

Så snälla, ge mig något konstruktivt till varför Paladins sköld är så fruktansvärt imba!?

Äntligen en sådan här diskussion!

Klart man använder bubbland i pvp kasta den mot en warrior, se hur han börjar bandagera sig själv, avbryt den, avbryt hans bandage och använd nästa bubbla Mot hunters är den riktig bra också då du får 2-3 gratisslag på honom sen fixar BoF och cleanse resten (hoppas jag har inte fått testa den taktiken ännu).

bubbla+hs har jag testat en gång i pve annars dör jag hellre, tar rollen som Paladin lite väl allvarligt ibland

Förresten någon som har taktik i 1vs1 pvp för mot alla klasser för paladins? Mot präster och warlocks har jag en trinket som gör mig immune mot fear i 30 sekunder, sen har jag en annan trinket som gör att jag springer snabbare och speed enchant på min stövlar, problemet är cooldown och att ha rätt equipad men det brukar lösa sig.

Det jag inte förstår gnället på är Lay on Hands. den räknas av vissa som fusk av någon anledning, har aldrig förstått varför :/ mötte tom en rogue i en duell som tyckte det var fegt av mig att heala mig själv, vet inte om någon här håller med förklara isf gärna varför...

Andra saker som stör mig med att spela paladin är att alla har åsikter om hur jag ska spela. heala, heala inte, slå inte bossen du förstör warriorns aggro(?) riktigt tjatigt ibland

grupper föresten hur spelar ni? Själv brukar jag alltid heala i pve, gör en healer en flash heal brukar min heal komma precis efter och ge lite mer tid att få ordning på allt igen och bubblan använder jag hellre än att dö för då får ju healern aggro ändå. speciellt om jag har mana kvar är det dumt att inte använda den. i 5 manna grupper använder jag fury för säkerhets skull så att jag har aggro om warriorn skulle tappa den, men det gör jag bara när jag märker att warriorn har problem, är han duktig så använder jag SoC. I Raids använder jag Fury för det är kul att ta aggro från alla Warriors vilket faktiskt händer ibland ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
tss jag kan min klass det är bara det att jag inte hinner byta stance och använda pummel för att avbryta deras förbannade heals, jag har 2 i den där tactical mastery så jag får tillräckligt med rage för att använda den när jag byter stance men det går åt helvetet endå. om dom hade ökat kasttiden på healsen så hade det varit en aning jämnare. förstå att dom helar sig innan dom kommer under 20%hp annars är dom körda så jag hinner inte sätta en execute på dom. Men men jag är bara lvl 48, när jag får mortal strike eller den där instant attacken längst ner i fury trädet så ska det fan bli andra bullar, bullar utan shaman heals ;).

Hur har du speccat egentligen? På lvl 48 kan du lätt ha antingen MS eller Bloodlust. Dessutom så ska du ha maxat Tactical Mastery, det är ett måste, annars bränner du en massa rage i onödan. Och för övrigt, kör alltid i Berserker stance såvida du inte ska använda skills bundna till en viss stance. En MS cookie cutter build är väl det du ska köra om du vill vara bra i PvP, dvs 31p i Arms och 20 i Fury. Eller så kör du 17p Arms för att få Impale och resten i Fury. Den senare kör jag själv, med Dual Wield då. Tyvärr inte lika slagkraftig i PvP med jag gör lite mer skada i PvE plus att det ser coolare ut. Och folk brukar tro att jag är rogue. Låg #3 på damage done och #10 på healing done på min senaste UBRS raid, det säger väl nått... Inget som att dra in en 2,9k execute på Drakkisath, utan full rage.

...

För övrigt, fan vad en del är avundsjuka alltså. På en UBRS raid i går så droppade Rend äntligen mina Spaulders of Valor. Jag använde mitt set N på dem. Sen droppade Drakkisath den fina Draconian Deflector som jag så klart använde mitt vanliga N på, och rullade mot våran Loot Master som även ville ha den, och jag vann. Drakkie droppade även Breastplate of Valor, och ingen annan warrior ville ha den, och alla i gruppen tyckte att jag skulle få köpa den av den som rullade högst. Men loot mastern var så jävla avundsjuk på att jag fick så många drops att han gav den till den som vann(en shaman), och sedan ignorerade mig när jag frågade varför. En annan i raiden frågade honom varför han inte lät mig köpa den och då sa han att jag fått för mycket redan och han inte gjort en UBRS raid bara för en warrior. Inte fan blev det bättre av att han är i min guild heller. Vad är det för fel på folk?

Edit: Fan vad jag stör mig på folk som tror att en warrior inte kan/bör göra annat än att tanka.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Hur har du speccat egentligen? På lvl 48 kan du lätt ha antingen MS eller Bloodlust. Dessutom så ska du ha maxat Tactical Mastery, det är ett måste, annars bränner du en massa rage i onödan. Och för övrigt, kör alltid i Berserker stance såvida du inte ska använda skills bundna till en viss stance. En MS cookie cutter build är väl det du ska köra om du vill vara bra i PvP, dvs 31p i Arms och 20 i Fury. Eller så kör du 17p Arms för att få Impale och resten i Fury. Den senare kör jag själv, med Dual Wield då. Tyvärr inte lika slagkraftig i PvP med jag gör lite mer skada i PvE plus att det ser coolare ut. Och folk brukar tro att jag är rogue. Låg #3 på damage done på min senaste UBRS raid, det säger väl nått... Inget som att dra in en 2,9k execute på Drakkisath, utan full rage.

...

För övrigt, fan vad en del är avundsjuka alltså. På en UBRS raid i går så droppade Rend äntligen mina Spaulders of Valor. Jag använde mitt set N på dem. Sen droppade Drakkisath den fina Draconian Deflector som jag så klart använde mitt vanliga N på, och rullade mot våran Loot Master som även ville ha den, och jag vann. Drakkie droppade även Breastplate of Valor, och ingen annan warrior ville ha den, och alla i gruppen tyckte att jag skulle få köpa den av den som rullade högst. Men loot mastern var så jävla avundsjuk på att jag fick så många drops att han gav den till den som vann(en shaman), och sedan ignorerade mig när jag frågade varför. En annan i raiden frågade honom varför han inte lät mig köpa den och då sa han att jag fått för mycket redan och han inte gjort en UBRS raid bara för en warrior. Inte fan blev det bättre av att han är i min guild heller. Vad är det för fel på folk?

Om det där hände mig så skulle jag nog överväga /gquit och försöka hitta en annan guild, sånt får man eventuellt leva i om man spelar i helt random grupper. Har en annan rolig historia, eller den är mer komisk, jag och en shammy (Jag 60 druid) var i ungoro och grindade Stone Guardians och dom där elementals som droppar living essence, han vinner 7 rullar i rad! Totalt 4 living essence 2 guardian stone och en essence of earth, som tur var vi guildes och han needade bara living essence så han gav mig resten + alla blommorna som droppades. Satt och svor i venten under 30 minuter kanske.

BTW:

Finns det någon bra equipbytare beroende på vilken "stance" man är i? Bear/Cat/Caster, har samlat på mig lite bear/cat gear men det är så drygt att byta manuellt.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaylordFokker
En mage kan ha 50+% critt med frostspellsen med shatter om target är frost novat.

En warrior kan ha 70% om man har recklessness, men antar att vi pratar om normal PvP? (AV, AB, WSG).

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

En warrior kan ha 70% om man har recklessness, men antar att vi pratar om normal PvP? (AV, AB, WSG).

Shatter är en ganska vanlig talang för pvp-mages, då kan man få iväg frostbolt+CoC på samma target... det är rätt bra med dmg om man har bra gear.

Och Shatter är passive, Recklessness är 30 min timmer... känns inte direkt relaterat.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Hur har du speccat egentligen? På lvl 48 kan du lätt ha antingen MS eller Bloodlust. Dessutom så ska du ha maxat Tactical Mastery, det är ett måste, annars bränner du en massa rage i onödan. Och för övrigt, kör alltid i Berserker stance såvida du inte ska använda skills bundna till en viss stance. En MS cookie cutter build är väl det du ska köra om du vill vara bra i PvP, dvs 31p i Arms och 20 i Fury. Eller så kör du 17p Arms för att få Impale och resten i Fury. Den senare kör jag själv, med Dual Wield då. Tyvärr inte lika slagkraftig i PvP med jag gör lite mer skada i PvE plus att det ser coolare ut. Och folk brukar tro att jag är rogue. Låg #3 på damage done och #10 på healing done på min senaste UBRS raid, det säger väl nått... Inget som att dra in en 2,9k execute på Drakkisath, utan full rage.
Edit: Fan vad jag stör mig på folk som tror att en warrior inte kan/bör göra annat än att tanka.

Sug på denna - jag kör inga poäng alls på Tactical Mastery, och utan både Bloodlust och MS. Och kör mest i Battle Stance.

Jag gör väldigt mycket skada i MC, för det mesta mest av samtliga under en hel run (där jag även får tanka lite). Och jag spöar oftare Warriors med TuF än de spöar mig. Har kanske en ratio på 50/50 mot mages. Väldigt sällan jag dör mot rouges.

Det gäller att släppa fördomar när det gäller Warriors-builds, kan man hitta nya tekniker och timings kan man imponera stort. Jag är verkligen inte sämre än en cookie-cutter Warrior i PvP.

Edit: Fury/Flurry-warriors brukar ha väldigt o-optimerad gear.

Citat:

Shatter är en ganska vanlig talang för pvp-mages, då kan man få iväg frostbolt+CoC på samma target... det är rätt bra med dmg om man har bra gear.

Och Shatter är passive, Recklessness är 30 min timmer... känns inte direkt relaterat.

Jo men vi snackar väl inte enskilda spells utan mer generellt? Om alla frost-mages hade 50% crit skulle de göra bra mycket mer ont än vad de gör.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Snacka om sorglig person, need är need, sen om en person tar hem 1 eller 10 items efter en runda men kommer att använda allt så är det samma sak imo(så länge allt är rättvist)...

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
tror han menar sammanlagt på de 3 extra slagen.
pratar han om ett slag så konstaterar jag helt enkelt att det är bullshit

korrekt....WF = 3slag (1 vanligt + dem två extra....)

3,5k kanske va o ta i men 3,2k va d bästa tydligen...dock va inte just denna på mig

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/adlen_proc.jp... screen

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem
Citat:

/gkick på han vore ju inte fel.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Haha, hjälpte en polare att få barman shanker, men det blev något fel så han kunde inte loota den. Jag tog den och skrev till en GM. Idag hade de gett den till honom men jag har fortfarande kvar min i inventoryt.

Visa signatur