World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
kan du posta ditt talent?

http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/warriors/talents....

Sure: http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/warriors/talents....

Denna build är helt och hållet pve. Man är "tydligen" gimp i pvp (inget jag märkt, trots att jag fortfarande kör phantom + thrash som lvl 54). Men anger management är ett måste i princip, eftersom det fortfarande är buggat så den "regenar" rage i combat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xid
Bara så ni vet vare en lirare me hand of ragnaros som stilade runt i org igår

Server : Skullcrusher

Rätt skönt när han står på en sten i mitten me 1000 runt o inspectar honom..rätt skönt lagg när org e fullare en vanligt

kan säga att det var Pretender, warrior, från Guilden Method som jag själv är med i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxion
kan säga att det var Pretender, warrior, från Guilden Method som jag själv är med i

Jepp de vare varu me o rolla på den ir ??

Mina polare e också me i Method ( Nal och Seton) om du vet vilka de e ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
mm den mounten är cool den droppar bara för horde har jag hört och raptorn för alliance

fel fel fel, tiger mounten droppade för ett par dar sedan för en alliance guild på "the maelstrom" nån gnome fick den, bilder finns på maelstroms forum.

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xid
Jepp de vare varu me o rolla på den ir ??

Mina polare e också me i Method ( Nal och Seton) om du vet vilka de e ?

nej var inte med då och visst vet jag vilka det är

Permalänk

Gubbs, detta är kanske lite off, men kan killar heta "Kelly"?

För min "flickvän" på RP-server sa att hon hette det IRL när jag frågade, för jag vågade inte fråga om hon var en tjej/kille Då hon kanske skulle reagera på om det gjorde någon skillnad (nej, vi har inte c6 och vice verse).

Dock skulle jag tro att hon är en tjej, då de flesta killar som kör som female uttalar sig ungefär såhär; "Hi, I am a night elf female, let's do it behind those bushes".

Samt går runt i extremt tajta och sexistiska kläder.

Men iaf!

Permalänk
Medlem

Raxion säger till iaf jag ser dig någon gång
Kanske kan lira nån duell )
Sjysst o lira i Method ( Måste vara den bästa guilden på servern ?!)
Jaja syns ingame xD

EDIT: BTW Lirar Troll Priest .. Pallar inte säga vad jag heter ^^,

Permalänk
Medlem

Ja, killar kan heta Kelly!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Ja, killar kan heta Kelly!

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xid
Raxion säger till iaf jag ser dig någon gång
Kanske kan lira nån duell )
Sjysst o lira i Method ( Måste vara den bästa guilden på servern ?!)
Jaja syns ingame xD

EDIT: BTW Lirar Troll Priest .. Pallar inte säga vad jag heter ^^,

hehe leta inte för mycket efter raxion, heter Zchod ingame och är shaman eller kanske ser Chof min mage, båda 60,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxion
hehe leta inte för mycket efter raxion, heter Zchod ingame och är shaman eller kanske ser Chof min mage, båda 60,

Hehe fatta de men på swec heter du raxion xD o skrev de för att du skulle fatta att de va till dig eller nått .....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
mm den mounten är cool den droppar bara för horde har jag hört och raptorn för alliance

HAHAA LOOL DU HADE FEL!!!!! shit va keff du är, jävla noob roflmao lol! visste du inte ens att tigern kan droppa för alliance också!

Ont; är en NE på min server som har den också, så jag kan med säkerhet dementera atWas uttalande :O.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aegon
HAHAA LOOL DU HADE FEL!!!!! shit va keff du är, jävla noob roflmao lol! visste du inte ens att tigern kan droppa för alliance också!

Ont; är en NE på min server som har den också, så jag kan med säkerhet dementera atWas uttalande :O.

ok en guildie sa det så jag trodde det var så, förlåt oh du store

visa en gång jag säger så, om du läste lite innan så menar jag inget illa med det jag skriver men. jag ber om ursäkt till alla som tagit illa upp av nått jag sagt, etc etc.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Hahahaha ja killar kan heta Kelly, men vem vet, han kanske är söt

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

vad menas med MC warrior???

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saitzor
vad menas med MC warrior???

Mortal Strike

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

yay! Ebonroc Och Flamegor down, 2 to go!
fick Styleen's Impending Scarab av flamegor

Permalänk

Jaaaa Win,score, mål, frag allt!!

Äntligen!

Weeee...:D

Breastplate of the Chromatic Flight

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Jaaaa Win,score, mål, frag allt!!

Äntligen!

Weeee...:D

Breastplate of the Chromatic Flight

grats! riktigt nice item

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saitzor
vad menas med MC warrior???

Erm, Atwa har fel, om du in menar MS warrior vilket är mer troligt.
MC är molten core, vet inte varför någon skulle vilja säga Molten Core Warrior men det är det det betyder.

Visa signatur

grilla på

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av grillkungen
Erm, Atwa har fel, om du in menar MS warrior vilket är mer troligt.
MC är molten core, vet inte varför någon skulle vilja säga Molten Core Warrior men det är det det betyder.

oj, haha tänkte fel :P, trodde han menade MS, sorry my bad

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Jaaaa Win,score, mål, frag allt!!

Äntligen!

Weeee...:D

Breastplate of the Chromatic Flight

Åh vill ha, inte sett Carapacen droppa någongång varken med Roguen eller Warriorn

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

Np, förstod nog att du vet vad MC är..

Visa signatur

grilla på

Permalänk
Medlem

woho lite nice loot idag på vael

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19372

och

2x netherwind belt

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy
Jag har funderat på att köpa en månad till mitt Wow-konto. Jag har en lev 47 shaman och en 46 warlock på Ravencrest. Men det blev så jälva tråkigt att levla upp dem. Grinding var helt enkelt inte min grej. Finns det nytt innehåll som är värt att spela för eller är det fortfarande lika tråkigt att spela level 45-50?

Kanske bör du pröva på att Rollspela wow i stället, jag har flyttat ifrån en RP till en RP-PVP server och måste säga att jag älskar det, rollspelet blir otroligt mycket mer levande.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk

Verin lämna jag gråter blod

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

hmm, har Stormscale någon irc-kanal?

Verkar vara en del intressanta diskussioner mellan guilden där och flame-wars på irc om exploits m.m är alltid kul.

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LikeUnigo
hmm, har Stormscale någon irc-kanal?

Verkar vara en del intressanta diskussioner mellan guilden där och flame-wars på irc om exploits m.m är alltid kul.

#stormscale

Och btw, varför hatar folk SoE? o.O

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
#stormscale

Och btw, varför hatar folk SoE? o.O

För att man har folk som kommer med blå EQ, fixar 4-6 epix och blir rekryterade/joinar dom och man får börja om från 0. Även om Verin kämpa ihop sin EQ och var värd den men många andra har gjort så.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
Sure: http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/warriors/talents....

Denna build är helt och hållet pve. Man är "tydligen" gimp i pvp (inget jag märkt, trots att jag fortfarande kör phantom + thrash som lvl 54). Men anger management är ett måste i princip, eftersom det fortfarande är buggat så den "regenar" rage i combat.

okej nice,gillar mest tung 2h som kör med MS

sådär har jag tänkte kör med:
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/warriors/talents....

kör dock med sword nu så ska byta till pole sen så ska byta sen.är warrior lvl 48 nu