Permalänk
Medlem

vad är det med min mus?

yo

Vad är det för fel? jag måste trycka många gånger för att det skall hända någåt. Typ när jag skall skjuta en fiende i bf2, då måste jag trycka 2-3 gånger för att han skall trycka av!!! vad är detta.? jag har en microsoft intellimouse 4.0. har haft den i ca 1 år nu. börjar den förtäras av åldern?

hjälp, plz

Permalänk
Medlem

Antagligen helt enkelt utsliten, trasig.

Köp en ny och bättre mus, t ex någon av Logitechs senaste eller en Razer Diamondback (som har teflonpads!)

Permalänk
Medlem

ok razerdiamondback kanske...

Permalänk
Medlem

jag sitter på en ms 3.0'a och den har jag haft i ca 3 år och den är det inga fel på. har du misshandlat din eller?

Visa signatur

Följer nu: Lost, The o.c, Family guy, American dad, That 70's show, Enturage, The war at home och Joey

Permalänk
Medlem

kanske lite misshandel när jag spelar ( typ slår den mot tangentbordet och så) men inget allvarligt

Permalänk
Medlem

har inte MS en fin garanti på sina möss..kontakta dem...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

Jag har också en MS intelli 4.0 och börjar också märka att vänster musknapp inte funkar ibland. Jag har inte ens haft min mus i ett år. Kanske ska man kontakta MS och höra vad dom säger.

Edit: Såg nu att Microsoft har 5 års garanti på den musen

Permalänk

Re: vad är det med min mus?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zpoilt
yo

Vad är det för fel? jag måste trycka många gånger för att det skall hända någåt. Typ när jag skall skjuta en fiende i bf2, då måste jag trycka 2-3 gånger för att han skall trycka av!!! vad är detta.? jag har en microsoft intellimouse 4.0. har haft den i ca 1 år nu. börjar den förtäras av åldern?

hjälp, plz

detta är ett mera eller mindre känt problem på 4.0, är inne på min andra och nu börjar höger musknapp ge upp...

Visa signatur

Abit NF7-S | xp1700+@2212MHz | 512MB DDR333+DDR266@369MHz i DualDDR | Ati Radeon 9800SE AIW |
4G iPod 20GB | Nec e616 & Motorola A925 & Motorola E1000 | Nintendo DS

Permalänk
Medlem

ok jag köper ny. tack för all hjälp, guys!

Permalänk
Medlem

Har som I am haft min 3.0a i över 3 år och den funka PERFEKT fortfarande. Inget som helst problem med den. Världens skönaste mus måste ja säga!

Permalänk
Medlem

4.0:an är hur skön som helst, köpte min trådlösa samma dag som dom fanns i butik. Funkar helt perfekt. Men knappen segade lite ibland, så jag skruvade isär den, problemet var att en liten fluga hade krupit in under musknappen, rensade bort det som var kvar av den sen dess har den funkat utan problem. Så om du har lust att bli av med garantin på den så kan du skruva isär den och kolla, kan ju faktiskt vara ett liknande problem med din.